Täälä toinen almost 100 kg, morjens.
Olen kokeillut Montignaq, Atkins ja kolmas on jo päässyt unohtumaan. Se kolmas oli jotenkin niin että aamulla syötiin pelkkää hedelmää ja sitten jotain ja jotain. Onk tää Diamond sellainen?
No kuiteski kerron omasta kokemasta
Monti oli tosi helppo mutta mielestäni vaati enemmän kuria kun Atkins. Niin kuin mainitsit, Atkins todellakin vie mieliteot mukanaan.
Itse olen nyt Atkinsin opein pudottanut kiloja. Jos sokerin himo on todella kova niin suosittelisin Atkinsiä ja kun olet päässyt himoistasi niin jatka Montilla jos Atkins ei miellytä. En kyllä usko että Atkinsiin ihan heti kyllästyy kun syödä saa nin paljon eri safkoja.
Tässä mun mielipiteet ja kokemukset. Ai miksikö olen joskus ollut ja sitten lopettanut?

No kato kun yksikseen karppas eikä oikein tiennyt mistään mitään niin sitä oli herkkä uskomaan virallista linjaa ja kun ulkopuolinen painostus alkoi häiritä ja alkoholin juonti aina aiheutti himoja niin aina se lähti lipsumaan.
Nyt kun löysin tämän foorumin innostuin aivan valtavasti ja tällä hetkellä kait 5500 muuta hullua hoitaa terveyttään karppaamalla joten kuolen sitten heidän kanssaan tähän hyvään oloon
Kysy lisää jos siltä tuntuu. Kyl täällä joku vastailee kun kerkiää. Seuraa tikkereitä ja lue jengin päiväkirjoja. Niistä saa myös vinkkejä.
Jos atkinsille päädyt niin se on se 2 vkoa pikkasen vaikeampaa sikäli jos ei tykkää lihasta mutta se 2 vkoa menee äkkiä ja se palkitsee nälättömyydellä ja painon pudotuksella. Mittanauha myös käyttöön
Oiiiikeeeeen paljon zemiä ja paljon onnistumisia toivoo:
caju