Onneksi tällä karppaamisella on muitakin hyviä puolia, kuin laihtuminen, muuten olis mullakin jäänyt homma kesken.
Paino ei ole pudonnut odotetulla tavalla ketoosista huolimatta, olo on kuitenkin muuten noin 100 kertaa parempi kuin yläkarpilla, joten jatkan sitkeästi. Alun perin aloitinkin tämän muista syistä, ajatellen, että hyvä jos painoa putoaa siinä samassa (tavoite 20kg pois).
Syy miksi painoa ei vielä ole mainittavasti pudonnut lienee siinä, että olen siirtynyt suoraan ylläpitoon kulkematta tiukan induktion kautta. Heikkilä siis meikäläisellä ei toiminut. Nyt kun lisätietoa olen kerännyt, epäilen myös elimistössä pesivän hiivan tilannetta hankaloittamassa, sen kimppuun siis seuraavaksi
Jakeluun on minulla mennyt vuosien kaloriteorian toitottamisen jälkeen, että niin monet asiat hyvinvointiin vaikuttaa, että on tarpeellista etsiä itselle sopivaa tyyliä pitkäjänteisesti.

Uskon että oikealla ruokavaliolla suuri osa ihmisten oireista ja vaivoista on korjattavissa, mutta itselle sopivan tyylin löytymisessä voi kulua aikaa, eikä muutama kuukausi välttämättä kerro vielä paljoa, varsinkin kun karppaustapojakin on niin paljon.