Onpas allekirjoittanut pistänyt tänne tosi himmeetä tekstiä
Huomionkipeä kissa kun tanssii näppäimillä ja emäntä lauantaihuumassa ei ole editoinut tekstejään selkokielelle!
Täytyypä selventää asiaa. Ensiksi mulla ei ole Kutria mitään vastaan. Noudatin hänen metodiaan noin vuoden ja muutenkin ihan mukavanoloinen ihminen, joska uskoo asiaansa. Piste.
Itsetunnosta olen vain eri mieltä. Toki se muodostuu eri komponenteista; lapsuudesta, kasvatuksesta, elämänkokemuksista jne. Mutta kyllä lihomisella voi olla negatiivinen vaikutus itsetuntoon. Tämä on tietenkin kompleksi asia ja etenkin mielenkiintoinen aihe. Oma itsetuntoni kyllä romahti lihomisen myötä. Minusta tuli perällevetäytyjä ja kammosin esillä oloa.
Julkisuudesta halusin vain ihmetellä mikä siinä niin monia ihmisiä kiehtoo. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina. Minulle on suunnaton etuoikeus olla tuntematon. Saan olla rauhassa kadulla eikä kukaan tuijota. Nettisivuille ei kannata kirjoittaa mitään henkilökohtaista, kuten kuvailla alusvaatteita , koska maailmassa on paljon arvaamattomia ja vaarallisia ihmisiä, joista voi tulla todellinen riesa.
Julkisuudesta on toki hyötyäkin monessa ammatissa, mutta itse kirjoittaisin kirjani salanimellä. Kirjailijan ammatti oli minunkin haaveammatti, johon opettajat rohkaisivat. Täysin tuntemattomasta julkisuuskynnyksen ylittäminen on Suomessa kyllä todella vaikeaa, joten se jäi vain kohdallani haaveeksi
Vaikka onhan moni esikoiskirjansa kirjoittanut varsin iäkäs
Phoebe