karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-15 19:03:04

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: iTSEUNOSTA
ViestiLähetetty: 2005-02-12 15:52:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

On täysin järjetöntä väittaa, Kutri, että itsetuntosi ei olisi parantunut laihduttamisen myotä :?:

Olet itse syntynt hopealusikka suussa. Ymmärrä helppo tie. :o

Minulle, Phoebelle EI kukaan tule läiskiin päin kasvoja, jonka nenäkin oli jo hyytyntttä, kaivettua kohta 43.

Lue Rimbault`ia ja Wittegsteunia, näppäilyt ei harmita.

Phoiebe

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-12 16:32:36 
Onkos Phiibi kenties maistellut jotain vettä väkevämpää.. :?: :wink: 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-12 19:04:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Olen maistanut - hikh :oops: .

Enkä pyri politiikkaan, omat aivotukseni ovat, toki kaikkien rieposteltavana.

Käykää päälle :!:

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-12 19:21:09 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Mutta voihan välillä toisinkin päin. Vai. :P ;)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-12 21:01:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

:!: Pappa :!: :?: [-X

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-12 21:22:30 
..ja nyt vasta tajusin tuon Papan sutkautuksen.. :shock: :oops: :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-12 22:38:18 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

:oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-13 01:10:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Itsekin pidän "Papan" kirjoitusta kovin arveluttavana ja melkeinpä lain vastaisena tekona sekä rötöksenä ihmis- ja kasvikuntaa vastaan. Jos kyseistä nimimerkkiä ei pikkuhiljaa saada kuriin, pelkään että maamme ajautuu pikkuhiljaa kohti hallitsematonta anarkiaa sekä Sodomaa ja Gomorraa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-13 01:54:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ja kaikki taakseen katsovat muuttunevat suolapatsaiksi. Niitä sitten nuolenemme. Väitän, että jos ihmisen itsetunto on sidoksissa vartaloon, on itsetunnon löytäminen vartalon kautta erittäin epätodennäköistä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-15 09:41:34 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onpas allekirjoittanut pistänyt tänne tosi himmeetä tekstiä :lol:

Huomionkipeä kissa kun tanssii näppäimillä ja emäntä lauantaihuumassa ei ole editoinut tekstejään selkokielelle!

Täytyypä selventää asiaa. Ensiksi mulla ei ole Kutria mitään vastaan. Noudatin hänen metodiaan noin vuoden ja muutenkin ihan mukavanoloinen ihminen, joska uskoo asiaansa. Piste.

Itsetunnosta olen vain eri mieltä. Toki se muodostuu eri komponenteista; lapsuudesta, kasvatuksesta, elämänkokemuksista jne. Mutta kyllä lihomisella voi olla negatiivinen vaikutus itsetuntoon. Tämä on tietenkin kompleksi asia ja etenkin mielenkiintoinen aihe. Oma itsetuntoni kyllä romahti lihomisen myötä. Minusta tuli perällevetäytyjä ja kammosin esillä oloa.

Julkisuudesta halusin vain ihmetellä mikä siinä niin monia ihmisiä kiehtoo. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina. Minulle on suunnaton etuoikeus olla tuntematon. Saan olla rauhassa kadulla eikä kukaan tuijota. Nettisivuille ei kannata kirjoittaa mitään henkilökohtaista, kuten kuvailla alusvaatteita , koska maailmassa on paljon arvaamattomia ja vaarallisia ihmisiä, joista voi tulla todellinen riesa.

Julkisuudesta on toki hyötyäkin monessa ammatissa, mutta itse kirjoittaisin kirjani salanimellä. Kirjailijan ammatti oli minunkin haaveammatti, johon opettajat rohkaisivat. Täysin tuntemattomasta julkisuuskynnyksen ylittäminen on Suomessa kyllä todella vaikeaa, joten se jäi vain kohdallani haaveeksi :cry:

Vaikka onhan moni esikoiskirjansa kirjoittanut varsin iäkäs :wink:

Phoebe

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-26 15:13:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ihmetellyt tuota samaa, että mikä niitä ihmisiä julkisuuteen vetää tavalla tai toisella. Mä olen mielelläni tavis ja kuljen rauhassa, ilman että ulkonäköäni arvosteltaisiin tavan takaa.
No ehkä löytyy niitä jotka tuosta nauttivat, saavat siitä päivittäisen narsistiannoksensa. :lol:

Takaisin kuitenkin taviksen itsetuntoon läskeineen. Jos ihminen on sinut kokonsa kanssa niin ei kaitten sillä niin merkitystä sit.
Otettiin muutama photo tuossa ulkosalla tänään. Näytin niissä toppatakki päälläni kuin suoraan Michelinin rengasmainoksesta repästynä. Vaan on tainnut Michelin-ukkokin joutua aikoinaan laihikselle, näin jostain luin. Miten toivoisin et olis laihduttavia kameroita. (turha toivo) :D

Hyväksyn itseni XL-naisena, olen sen vuosien aikana sisäistänyt, mutt kyllä ex-elläkin sais pienentyä jotta voi olla enempi sinut itsetuntonsa kanssa. Eli kyllä mulle koko-asia vaikuttaa oikeastaan melkein kaikkeen.
:)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00