karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-19 19:53:04

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Naisten palsta
ViestiLähetetty: 2010-09-11 11:40:06 
Nyt kun olen lueskellut jonkin aikaa tätäkin palstaa, niin minusta on alkanut tuntua, että palstalla temmeltää lähinnä naisia tuossa ikähaarukassa 25-40. Missähän kaikki karppaavat miehet mahtavat olla. Samoin olen huomannut, että asian osaavat kirjoittajat häipyvät palstalta yksi toisensa jälkeen. Onkohan näillä kahdella havainnoilla jotakin tekemistä keskenään ??

Viestin otsikko: Re: Naisten palsta.
ViestiLähetetty: 2010-09-11 12:08:21 
Poissa
landekarppi
landekarppi

On niitä miehiäkin täällä... :lol:
Vaik ite en olekaa...

Viestin otsikko: Re: Naisten palsta
ViestiLähetetty: 2010-09-11 18:25:52 
Tämä on sellainen naisten vertaistukipalsta. Haukutaan yhdessä Hanna Partasta jne. Itse seuraan lähinnä mediapalstaa, enkä ole edes rekisteröitynyt.

ViestiLähetetty: 2010-09-11 18:31:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihmettelen vaan kirjoitti:
Nyt kun olen lueskellut jonkin aikaa tätäkin palstaa, niin minusta on alkanut tuntua, että palstalla temmeltää lähinnä naisia tuossa ikähaarukassa 25-40. Missähän kaikki karppaavat miehet mahtavat olla. Samoin olen huomannut, että asian osaavat kirjoittajat häipyvät palstalta yksi toisensa jälkeen. Onkohan näillä kahdella havainnoilla jotakin tekemistä keskenään ??

Asiansa osaavat kirjoittajat eivät ole kiinnostuneita naisista? :shock:

Johtuu varmaan osittaisn siitä, että aika moni asia on täällä asiansa osaavien kirjoittajien toimesta jo kertaalleen jos toiseenkin tyhjentävästi kirjoitettu, eikä niitä samoja juttuja jaksa moneen kertaan kirjoittaa kun ne on haullakin löydettävissä.

ViestiLähetetty: 2010-09-11 18:56:01 
Poissa
korpa
korpa

Ihmettelen vaan kirjoitti:

Herää pahvi;)

ViestiLähetetty: 2010-09-12 09:28:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kyllä täällä miehiäkin on ihan riittävästi, mutta naiset tuntuvat olevan enemmän äänessä tuolla aloittelijoiden palstalla joten sellainen mielikuva saattaa jäädä että täällä on pelkkiä naisia. Olen itse pistänyt merkille samanlaisen asian vaikkat täällä on tullut jo pidempään pyörittyä että välillä miehet loistavat poissaolollaan. Tosin enemmistö täällä silti lienee naisia, mutta ikähaarukka on kyllä melko lailla laajempi varsinkin yläpäästään, 20-60v on lähempänä totuutta.

Itse miehenä en viitsi jokaiseen viikon aikana jo neljättä kertaa kysyttyyn aloittelijan kysymykseen vastailla tai tsempata aloittavaa jatkamaan kun on kolme kiloa hävinnyt, mutta naisille tämä tuntuu olevan luonnollista. Miehiä näkyy enemmän ketjuissa joissa puhutaan uudemmista asioista. Itse asiassa tällä palstalla vastaillaan yllättävän kiltisti samoihin kysymyksiin uudelleen ja uudelleen, muutamat muut foorumit joita olen aikojen saatossa lueskellut löisivät monet aloittelijat heti banniin näiden kysyessä asiaa jota pahimmillaan on käsitelty jo otsikonkin perusteella neljä viestiketjua alempana.

ViestiLähetetty: 2010-09-12 11:14:36 
Hassua on, että useat karpit luulevat, että kaik ovat heitä vastaan ja ovat sitten itsekin kaikkia vastaan. Saako ruokavalio aikaan mustavalkoisen ajattelumallin, vai mites näin? ;)
Olikos vielä niinkin, että on vain yksi oikea tapa syödä, ns. oikea totuus? Oho :O

ViestiLähetetty: 2010-09-12 11:34:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvin harva karppi luulee että kaikki ovat heitä vastaan. Mutta jos lukee parhaimmat vastaväitteet VHH:sta ketjua niin kyllä niitä vastaanolijoita riittää, yllättävän paljon ja lähes poikkeuksetta ilman faktoja.
Joo, KTL/THL on sitä mieltä että on vain yksi oikea tapa syödä. Mutta he ovatkin jopa tutkimusten yläpuolella tietämyksineen.

ViestiLähetetty: 2010-09-12 11:49:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

huvittunut sivustaseuraaja kirjoitti:
Hassua on, että useat karpit luulevat, että kaik ovat heitä vastaan ja ovat sitten itsekin kaikkia vastaan. Saako ruokavalio aikaan mustavalkoisen ajattelumallin, vai mites näin? ;)
Olikos vielä niinkin, että on vain yksi oikea tapa syödä, ns. oikea totuus? Oho :O

Hienoa ettet sinä ole meitä vastaan :D

ViestiLähetetty: 2010-09-12 12:25:56 
Jaa minä? :D
En paljastanut, olenko "teitä" vastaan vai en. En tietenkään ole. Olen vain huvittunut :D

ViestiLähetetty: 2010-09-12 12:59:24 
Huvittunut jne kirjoitti:
En paljastanut, olenko "teitä" vastaan vai en. En tietenkään ole. Olen vain huvittunut :D

No mutta tottakai!
Eihän naiset ole koskaan ennenkään herroille kelvanneet muualle kuin huvittelupuolelle?

Vakavahenkistä asiaa voivat puhua vain miehet.
Ja tämä riippumatta siitä, oliko viesti vege-Campbellin, virallisterveellis-Fogelholmin tai Atkinssin kaltaisten karppigurujen mukaista :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2010-09-12 13:18:19 
Hihii! Siis mä oon herra myös kaiken lisäksi? Ketjun aloittaja en ainakaan ole. Tai edes miespuolinen.
:P

ViestiLähetetty: 2010-09-12 16:17:11 
Se on kai aina ollut selvää, että herrat uskovat paremmin herroja kuin muita.
Mutta kannattaako tytön uskoa samoin, hihitellen tai varsinkaan vakavissaan? :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2010-09-12 16:26:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

huvittunut kirjoitti:
Hihii! Siis mä oon herra myös kaiken lisäksi? Ketjun aloittaja en ainakaan ole. Tai edes miespuolinen.
:P

Eikä edes homo, kun sieltä ei tunnu tulevan asiaa ollenkaan.

ViestiLähetetty: 2010-09-12 17:08:26 
Poissa
sitkeäsissi
sitkeäsissi

Täytyypä todeta, että kovin ovat harvassa ne henkilöt, jotka suhtautuvat vähänkään myötämielisesti vhh-ruokavaliooni. Ja toisekseen he ovat autuaan tietämättömiä, mitä tämä ruokavalio pitää sisällään, eivätkä edes halua tietää.

ViestiLähetetty: 2010-10-07 12:19:27 
Mun mies ei viihdy netissä lainkaan. Mun vastuulle siis jäänyt milloin minkäkin tiedon hankinta ja yhdessä niitä sitten lopuksi pohditaan. Kun sain miehen tätä vhh asiaa miettimään ja kokeilemaan niin sen jälkeen mies on saanut lastenkin ajatuksia muutettua. Tiukassa on koulun ja terveyden hoitajan ohjeet.

Kesällä mun piti tehdä vertailuja ilmalämpöpumpuista ja annoin yhteenvedon ukolle. Sitten pähkäiltiin niitä eroja ja arvioituja hyötyjä yms. Mikä oli mutu foorumeilta ja mitä oli tekniset arviot.
Sama jos pitää hankkia digiboksi, kamera, videokamera...minä surffaan netissä ja koitan imeä miljoonista keskusteluista ja arvosteluista tietoa ja sitten pähkäillään yhdessä, että mikä sitten meille sopisi.

Joten sorge, naikkonen täälläkin tosin jo yli nelikymppinen. Kirjoituksia kahden vuoden aikana noin 50.

ViestiLähetetty: 2010-10-08 09:09:52 
Vieras kirjoitti:
Mun mies ei viihdy netissä lainkaan. Mun vastuulle siis jäänyt milloin minkäkin tiedon hankinta ja yhdessä niitä sitten lopuksi pohditaan. Kun sain miehen tätä vhh asiaa miettimään ja kokeilemaan niin sen jälkeen mies on saanut lastenkin ajatuksia muutettua. Tiukassa on koulun ja terveyden hoitajan ohjeet.

Kesällä mun piti tehdä vertailuja ilmalämpöpumpuista ja annoin yhteenvedon ukolle. Sitten pähkäiltiin niitä eroja ja arvioituja hyötyjä yms. Mikä oli mutu foorumeilta ja mitä oli tekniset arviot.
Sama jos pitää hankkia digiboksi, kamera, videokamera...minä surffaan netissä ja koitan imeä miljoonista keskusteluista ja arvosteluista tietoa ja sitten pähkäillään yhdessä, että mikä sitten meille sopisi.

Joten sorge, naikkonen täälläkin tosin jo yli nelikymppinen. Kirjoituksia kahden vuoden aikana noin 50.

No mutta hei, eikös mies ole luomakunnan kingi ja naisen kuuluukin palvella miestä? Miehet hoitelee hommat himaan sillä välin kun naiset nalkuttaa joutavia nettipalstoilla. Loogista, eikö totta?

ViestiLähetetty: 2010-10-08 16:59:22 
niinpä niin, kaikki naiset nalkuttaa ja miehet on putkiaivoisia kuspäitä :roll: Nainen ei osaa ajaa autoa, koska häneltä puuttuu kikke*i. Punatukkaiset on huo*ia ja vihreäsilmäisiin ei voi luottaa.

Enpä ole aiemmin tällä palstalla pissapäähän törmännyt vaan pitihän sekin päivä nähdä. :lol:

Asenne kohallaan, jatka samaan suuntaan. #-o

ViestiLähetetty: 2010-10-08 21:16:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

musti kirjoitti:
Täytyypä todeta, että kovin ovat harvassa ne henkilöt, jotka suhtautuvat vähänkään myötämielisesti vhh-ruokavaliooni. Ja toisekseen he ovat autuaan tietämättömiä, mitä tämä ruokavalio pitää sisällään, eivätkä edes halua tietää.

Sama kokemus mulla. En huutele ruokavaliostani suureen ääneen...ne, jotka kyselevät perunan puuttumisesta, vastailen ympäripyöreästi jotain hiilareista ja kerron syöväni mieluummin perunan/riisin tilalle kasviksia kuin jotain hiilarihöttöä. Monikaan ei ole asiasta enempää kiinnostunut, eikä kysele mitään, kun ihmettelee vaan, että miten perusruuan (=peruna) voi jättää pois ilman, ettei tule nälkä.

Jotkut tuttavat, jotka eivät tiedä karppaksestani, saattavat joskus sivulauseessa haukkua Atkinsin metodeja, mutta heilläkin on käsitys, että homma pitää sisällään vaan pekonia, kermaa ja kananmunaa ilman vihanneksia, kasviksia, marjoja tms.... joten se siitä.

ViestiLähetetty: 2011-01-20 15:54:37 
KOMPPAAN ketjun aloittajaa. =D> :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00