karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-17 01:59:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Miesrinnat!
ViestiLähetetty: 2009-08-18 16:09:09 
Minulla on ollut 10 vuotiasta asti mies rinnat.(nyt olen 14V) ennen sitä olin suhteellisen laiha eikä ollut tietoakaan niistä.
Nyt minua on alkanut asia pahasti harmittamaan joten aloitin dietin ja pyörä lenkit. olen laihtunut 2kk aikana 2,5 kg ennen painoin 89 kg ja nyt 86,5 pituutta minulla on 175 cm ja ennuste pituus on 180-185 cm. Haluaisin tietää onko näistä mies rinnoista mahdollista päästä eroon aivan kokonaan muuten kuin leikkauksella tai rasvaimulla ? Kun koetan niitä niin sisäälä tuntee rintalihasten alkua. Kannattaako minun treenata rintalihaksia vai auttaako se mitään??

Viestin otsikko: Re: Mies rinnat!!
ViestiLähetetty: 2009-08-18 19:23:42 
Ei muuta kuin kunnon ruokaa ja järkevää treeniä! Hyvä että jo alkaa tuntua rintalihakset, sieltä ne pukkaa kun jaksaa vaan reenailla.

ViestiLähetetty: 2009-08-19 11:23:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

14 ei saa tehdä lihastreeniä.

(Hiilari)herkut pois ja pituuskasvu korjaa tilanteen kyllä.

ViestiLähetetty: 2009-08-19 12:52:45 
Poissa
korpa
korpa

Goldie kirjoitti:

^Miksi?

ViestiLähetetty: 2009-08-19 13:52:00 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi

Mä en saa nyt päähäni ollenkaan minkälaiset rinnat sua nyt kiusaa. Ne miestissit, jotka tulee mieleen on niitä lihavien vanhempien miesten rintoja.

ViestiLähetetty: 2009-08-19 13:58:20 
Goldie kirjoitti:

(Hiilari)herkut pois ja pituuskasvu korjaa tilanteen kyllä.

Päinvastoin! 14 v PITÄÄ tehdä lihastreeniä varsinkin kun näyttävät istuvan tietokoneilla hartiat lysyssä kaiket päivät.

ViestiLähetetty: 2009-08-19 21:41:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ilmaisin itseäni epäselvästi eli 14-vuotias saa tehdä lihastreenia kehon omalla vastuksella sekä painottomalla tangolla. Itse olen ollut entinen nuorisourheilija ja näin liian paljon tapauksia pojissa, jotka aloittivat liian nuorena isoilla vastuksilla treenin. Kukaan näistä kavereista ei ole yli 170cm pitkiä. Osa ei lähellekään. Puhumattakaan muista terveysongelmista.

Ja itse jos kukin meistä istuu tietokoneella ihan hulluja aikoja viikossa ;) sekin voidaan jossain vaiheessa palkista. ja ps. olen hoikka, joten ei se siitäkään mitään kerro.

ViestiLähetetty: 2009-08-20 00:02:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

TErve:DD kirjoitti:
Minulla on ollut 10 vuotiasta asti mies rinnat.(nyt olen 14V) ennen sitä olin suhteellisen laiha eikä ollut tietoakaan niistä.
Nyt minua on alkanut asia pahasti harmittamaan joten aloitin dietin ja pyörä lenkit. olen laihtunut 2kk aikana 2,5 kg ennen painoin 89 kg ja nyt 86,5 pituutta minulla on 175 cm ja ennuste pituus on 180-185 cm. Haluaisin tietää onko näistä mies rinnoista mahdollista päästä eroon aivan kokonaan muuten kuin leikkauksella tai rasvaimulla ? Kun koetan niitä niin sisäälä tuntee rintalihasten alkua. Kannattaako minun treenata rintalihaksia vai auttaako se mitään??

Jotkut on päässeet niistä eroon välttämällä soijaa ja maitoa (ja olutta).

En tiedä sen kummemmin, mutta jos jotkut ovat päässeet niistä eroon, niin kyllä sen pitäisi olla ihan mahdollista.

ViestiLähetetty: 2009-08-20 07:02:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kannattaa ottaa huomioon sekin seikka, että me ihmiset vaan olemme erilaisia, jonkun perimässä on isommat miesrinnat tai naisrinnat ja jonkun pienemmät. Olisiko parasta antaa niiden rintojen olla sitä mitä ovat, ja syödä terveellisesti ja liikkua normaalisti.

ViestiLähetetty: 2009-08-20 09:12:52 
Goldie kirjoitti:
Ilmaisin itseäni epäselvästi eli 14-vuotias saa tehdä lihastreenia kehon omalla vastuksella sekä painottomalla tangolla. Itse olen ollut entinen nuorisourheilija ja näin liian paljon tapauksia pojissa, jotka aloittivat liian nuorena isoilla vastuksilla treenin. Kukaan näistä kavereista ei ole yli 170cm pitkiä. Osa ei lähellekään. Puhumattakaan muista terveysongelmista.

Ja itse jos kukin meistä istuu tietokoneella ihan hulluja aikoja viikossa ;) sekin voidaan jossain vaiheessa palkista. ja ps. olen hoikka, joten ei se siitäkään mitään kerro.

Tuota noin......mikä on iso vastus? Minä aloitin lisäpainojen noston urheilun tueksi 12 vuotiaana ja jatkan sitä edelleen vaikka ikää on tuollaiset vajaat 40. Pituutta siunaantui mukavat 181 cm ja terveysongelmia ei ole, päinvastoin, keski-ikäisen kaljamaha puuttuu, verenpaineet ,-sokerit ja kolesterolit on kunnossa, eikä polvia tai muita niveliä ole tarvinnut leikellä kuten monella ikäiselläni vaikka eivät ole edes puntteihin koskeneet. Joko olen siis terve poikkeus tai sitten painonnostolla ei ole mitään mainitsemiasi vaikutuksia. Korostaen vielä totean, että painonnostoa en siis ole harrastanut kilpailumielessä vaan kilpaurheilun tukena.

ViestiLähetetty: 2009-08-20 10:16:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä minäkin olen kuullut, ettei 14-vuotiaan vielä kannattaisi punteilla treenata. Oma kehon paino riittää, eli punnerruksia, vatsalihasliikkeitä, leuanvetoa jne.

ViestiLähetetty: 2009-08-20 11:09:15 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Vieras kirjoitti:
Tuota noin......mikä on iso vastus? Minä aloitin lisäpainojen noston urheilun tueksi 12 vuotiaana...

... eli sait samalla asiantuntevaa ohjausta valmentajaltasi - ja kehitit lihaksiasi muutenkin?
Sellaisena voimalajit varmaan toimivatkin, myös nuorempana.

Mutta lähipiirissä on riittämiin esimerkkejä siitä, mitä on tapahtunut kun teini-ikäiset alkavat harrastaa noita välinelajeja omin päin, ilman pohjakuntao ja ilman asiantuntevaa opastusta. Ne vammat voivat valitettavsti säilyä läpi elämän.

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

ViestiLähetetty: 2009-08-20 11:20:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ketjun aloittajalla on varmaan aivan sikakivaa, koska me ihan totta keskustelemme tästä aiheesta...

misslien uusi blogi

ViestiLähetetty: 2009-08-20 11:51:32 
els kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Tuota noin......mikä on iso vastus? Minä aloitin lisäpainojen noston urheilun tueksi 12 vuotiaana...

... eli sait samalla asiantuntevaa ohjausta valmentajaltasi - ja kehitit lihaksiasi muutenkin?
Sellaisena voimalajit varmaan toimivatkin, myös nuorempana.

Mutta lähipiirissä on riittämiin esimerkkejä siitä, mitä on tapahtunut kun teini-ikäiset alkavat harrastaa noita välinelajeja omin päin, ilman pohjakuntao ja ilman asiantuntevaa opastusta. Ne vammat voivat valitettavsti säilyä läpi elämän.

Sain valmennusta liikkeiden suorituksessa mutta harrastamassani lajissa iso lihasmassa olisi ollut haitta, sensijaan räjähtävä voima välttämätöntä, joten siltä pohjalta painoja myös nosteltiin. Eli hermostotyyppistä voimatreeniä.

ViestiLähetetty: 2009-08-20 12:28:16 
Goldie kirjoitti:

Okei no mä oon yli 175cm ja yleensä teen vain 20-30kg painoilla.
T:TErve:DD

ViestiLähetetty: 2009-08-20 12:36:22 
Goldie kirjoitti:

Ja liikunnan ansiosta olenkin enää vain 85,5kg eli jos tätä menoa laihdun olen vuoden lopussa noin normaali painoinen :DD
PS. pistäkää kannustavaa kommenttia koska te provosoitte minut liikkumaan C:

ViestiLähetetty: 2009-08-20 12:57:11 
Goldie kirjoitti:

Okei no mä oon yli 175cm ja yleensä teen vain 20-30kg painoilla.
T:TErve:DD

20-30 kg voi olla iso paino joissakin liikkeissä. Sun iässä on parasta treenata mahdollisimman monipuolisesti ja keskittyä oikeaan nostotekniikkaan. Jos mahdollista niin voimistelua tai painia kyytipojaksi.

ViestiLähetetty: 2009-08-20 19:35:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

PS. pistäkää kannustavaa kommenttia koska te provosoitte minut liikkumaan C:

hyvähyvä! Liikkumaan siitä senkin läskitissi!

ViestiLähetetty: 2009-08-21 22:26:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aiheesta on aikaisemminkin ollut pitkä keskustelu.

viewtopic.php?f=4&t=26796&hilit=tissimiehet

ViestiLähetetty: 2010-06-12 07:47:45 
Poissa
sintti
sintti

Gynekomastia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Gynecomastia

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00