karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 01:54:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-10-11 22:37:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-28 17:54:44
Viestit: 1112
Viimeaikaiset viestit sotarintamalta osoittavat, että THL on siirtynyt rasvasodassa uuteen vaiheeseen - hyökkäykseen, puolustuksen sijaan.
Maalitauluina ovat ravitsemuksesta kirjoittavat amatöörit ja uraltaan suistuneet lääkärit eli puoskarit. Ikään kun vakuutena linjansa pitävyyteen, THL ja Sydänliitto julkaisi entistä tiukemmat eläinrasvarajoitukset ns. terveelliseen ruokavalioon.

Ilmeisesti myös kuuluisa P-K Projekti saa jatkoa, uuden nimikkeen alla: Pohjois-Korea projekti. Yhtymäkohdat tuohon uudistuksen "myllerryksessä" elävään Pohjois-Koreaan on selvät. Vaikka maailma ympärillä muuttuu projektin johto ja sen sanoma pysyy: est unicus veritas. Karppaajat ja ei laillistetut ravintoterapeutit jakavat väärää ja vaarallista tietoa. Odotan koska ravinnosta ja ruokavaliosta kirjoittaminen tulee luvan varaiseksi. Luvat myöntää THL ja sen Kuopion konttori, jossa ylipapittarena häärii Helena Gylling.

THL:n Pohjois-Korea Projektin tavoitteena on lihan, lihajalosteiden tuottamisen ja myynnin lopettaminen. Tämä epäterveellinen ja luontoa tuhoava eläinperäinen ravinto korvataan Neste Oilin ja Raision yhteishankkeena toteuttamilla vinyylipohjaisilla terveyslärpäkkeillä. :lol: Siinä on omega3 rasvahappoja, öljypohjaista proteiinia, haju- ja makuaineita sekä sitä pahaa eläinrasvaa vain 0%. Pohjois-Korea projektilla on myös tarkoitus auttaa Pohjois-Koreaa maata piinaavasta ruokapulasta. :mrgreen: Tarvitaan vain kivihiiltä, hieman rypsiöljyä,Neste Oil ja Raisio tekee siitä maittavaa ruokaa nälkää näkeville. Onhan Raisiolla jo perinteitä kansan lihottamisessa, margariini-boomi lihotti suomalaiset 30-vuodessa liki jenkkien tasolle.

_________________
Nerous on vain tavallista suurempaa kärsivällisyyttä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-12 07:35:33 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14390
Katotaa, mitä tuleman pitää... mihin kaikkee vielä turvautuvat...

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-15 16:54:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-20 16:22:41
Viestit: 892
No johan mie oon ootellukin, että milloin se P-Kurjala rojekti 2. alkaa. Ollaan melko kärjessä kuolleisuus ja työttömyystilastoissa ym. Jotain tarttis tehdä... [-o<

_________________
Karpannut olen 1.5.2010 alkaen. Nainen. pit n.160cm, tavoitepainossa n. 57 kg
Ekasta iHerb Tilauksesta $10 Alennusta(yli $40 tilauksille)
Mitä iHerbistä?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-06 21:40:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-03-08 22:36:20
Viestit: 456
mun mielestä tä kaikki kuulostaa ihan harry potterin Pimennolle.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)