Viimeaikaiset viestit sotarintamalta osoittavat, että THL on siirtynyt rasvasodassa uuteen vaiheeseen - hyökkäykseen, puolustuksen sijaan.
Maalitauluina ovat ravitsemuksesta kirjoittavat amatöörit ja uraltaan suistuneet lääkärit eli puoskarit. Ikään kun vakuutena linjansa pitävyyteen, THL ja Sydänliitto julkaisi entistä tiukemmat eläinrasvarajoitukset ns. terveelliseen ruokavalioon.
Ilmeisesti myös kuuluisa P-K Projekti saa jatkoa, uuden nimikkeen alla: Pohjois-Korea projekti. Yhtymäkohdat tuohon uudistuksen "myllerryksessä" elävään Pohjois-Koreaan on selvät. Vaikka maailma ympärillä muuttuu projektin johto ja sen sanoma pysyy:
est unicus veritas. Karppaajat ja ei laillistetut ravintoterapeutit jakavat väärää ja vaarallista tietoa. Odotan koska ravinnosta ja ruokavaliosta kirjoittaminen tulee luvan varaiseksi. Luvat myöntää THL ja sen Kuopion konttori, jossa ylipapittarena häärii Helena Gylling.
THL:n Pohjois-Korea Projektin tavoitteena on lihan, lihajalosteiden tuottamisen ja myynnin lopettaminen. Tämä epäterveellinen ja luontoa tuhoava eläinperäinen ravinto korvataan Neste Oilin ja Raision yhteishankkeena toteuttamilla vinyylipohjaisilla terveyslärpäkkeillä.

Siinä on omega3 rasvahappoja, öljypohjaista proteiinia, haju- ja makuaineita sekä sitä pahaa eläinrasvaa vain 0%. Pohjois-Korea projektilla on myös tarkoitus auttaa Pohjois-Koreaa maata piinaavasta ruokapulasta.

Tarvitaan vain kivihiiltä, hieman rypsiöljyä,Neste Oil ja Raisio tekee siitä maittavaa ruokaa nälkää näkeville. Onhan Raisiolla jo perinteitä kansan lihottamisessa, margariini-boomi lihotti suomalaiset 30-vuodessa liki jenkkien tasolle.