karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-01 20:05:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 760 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 538 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-10-15 15:11:07 
En tiedä mikä teidän karppien ongelma on, koska ilmeisesti ihmiset eivät saisi laihtua terveellisesti ja tehokkaasti. Jos joku erehtyy julkisuudessa näin tekemään, tulee täältä hirveä arvosteluryöppy, ja aletaan haukkumaan ihmisiä henkilökohtaisella tasolla.

Olette ilmeisesti jostain saaneet päähänne että edustatte erehtymätöntä totuutta terveellisissä elämäntavoissa, viis siitä miten hyvin ihmiset onnistuvat virallisterveellisellä ruokavaliolla.

Eniten minua ärsyttää kuitenkin palstallanne yleisesti tapahtuvaa henkilökohtaiuuksiin meneminen. Aivan kuin teillä ei olisi muuta järkevää sanottavaa, joten päätätte alkaa lokaamaan laihduttaneita, liikkuvia ja ravintosuositusten mukaisesti eläviä ihmisiä. :x

Lopuksi kehoittaisin teitä katsomaan "olet mitä syöt" -sarjaa hieman avoimemmin mielin, saisitte sieltä itsellenne pidemmän päälle hyödyllisiä vinkkejä!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-15 15:34:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Minä taas en tiedä, mikä teidän virallista ruokaaineympyrää noudattavien ihmisten ongelma on? Miksi minä en saa syödä niinkuin parhaaksi näen ja voida hyvin karppien ruokavaliolla? Sain perjanteina eräältä virallisterveellisen opin edustajalta melkoisen ryöpytyksen niskaani, kun kerroin, millaisella ruokavaliolla olen pudottanut painoani, muuttunut pirteäksi ja aktiiviseksi ja lakannut sairastelemasta. Kuolema tästä on seurauksena, kuulemma, mutta en tiedä ainuttakaan minkäänlaisen ruokavalion edustajaa, joka ruokavaliollaan olisi päättymättömän elämän saavuttanut. Jokainen tavallaan, ajattelen minä, kyllähän meitä maailmaan mahtuu. :wink:

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Kuva
[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-15 15:41:31 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Mie taistelin vuosia virallisterveellisel ruokavaliol ja ihmettelin, et vaik kui ohjeita noudatan, ni paino ei tipu... :shock:

Enkä taatusti ole ainut... ja helvetin hyvä ku tän löysin!!!??
Kyllä muutki haukkuu omilla sivuillaa meitä... niiku sinäki nyt täällä!!Mikä pakko se on täällä kyylätä, jollei asia kiinnosta!!?? :evil:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-15 15:45:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

krizu kirjoitti:
Mie taistelin vuosia virallisterveellisel ruokavaliol ja ihmettelin, et vaik kui ohjeita noudatan, ni paino ei tipu... :shock:

Enkä taatusti ole ainut... ja helvetin hyvä ku tän löysin!!!??

kyllä näin on.
ja muuten vieras olen sivullani kertonut, Miksi vähähiilihydraattinen ruokavalio on parempi kuin muut?

http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/penkki/paino.htm

niin kuin huomaat luettuasi, että muillakin konsteilla voi laihtua, mutta se on vain vaikeampaa.
tv AP

ViestiLähetetty: 2005-10-15 15:51:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eräs vain kirjoitti:
En tiedä mikä teidän karppien ongelma on, koska ilmeisesti ihmiset eivät saisi laihtua terveellisesti ja tehokkaasti.

luepas minun tieni tänne (lue koko ketju)
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=6537
on sitä muitakin keinoja yritetty, mutta huonolla menestyksellä
tv AP

ViestiLähetetty: 2005-10-15 15:52:29 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

Pientä yleistämistä ilmassa 8) Suureen ihmisjoukkoon mahtuu monenlaista yksilöä, oli ruokavalio sitten mikä tahansa.

Eräs vain kirjoitti:
En tiedä mikä teidän karppien ongelma on, koska ilmeisesti ihmiset eivät saisi laihtua terveellisesti ja tehokkaasti. Jos joku erehtyy julkisuudessa näin tekemään, tulee täältä hirveä arvosteluryöppy, ja aletaan haukkumaan ihmisiä henkilökohtaisella tasolla.

Olette ilmeisesti jostain saaneet päähänne että edustatte erehtymätöntä totuutta terveellisissä elämäntavoissa, viis siitä miten hyvin ihmiset onnistuvat virallisterveellisellä ruokavaliolla.

Hupaisasti tuo lainaus vaikuttaa omaan silmääni osuvammalta, kun siitä vaihtaa karppauksen ja virallisterveellisen keskenään. Yhtä lailla kuin karppien joukossa on innokkaita ruokavalionsa puolesta puhujia, löytyy myös virallisterveellisen leiristä äänekkäitä julistajia, jotka huomauttavat spontaanisti toisen syömisistä.

ViestiLähetetty: 2005-10-15 16:03:11 
Poissa
Vastarannan karppi
Vastarannan karppi

Eräs vain kirjoitti:
En tiedä mikä teidän karppien ongelma on, koska ilmeisesti ihmiset eivät saisi laihtua terveellisesti ja tehokkaasti.

Mikähän ongelma sinulla on, että pitää tulla tänne karppien foorumille urputtamaan. Pysyisit poissa, jos se aiheuttaa noin kovasti pahaa mieltä.

Eräs vain kirjoitti:
Eniten minua ärsyttää kuitenkin palstallanne yleisesti tapahtuvaa henkilökohtaiuuksiin meneminen.

Pysy poissa tältä palstata niin ei ärsytä ollenkaan niin paljoa. Vai oletko sinäkin niitä ihmisiä, joiden on pakko hakea ärsytystä jostain, että on mistä valittaa?

Eräs vain kirjoitti:
Lopuksi kehoittaisin teitä katsomaan "olet mitä syöt" -sarjaa hieman avoimemmin mielin, saisitte sieltä itsellenne pidemmän päälle hyödyllisiä vinkkejä!

Kiitos vinkistä. On kyllä tullut katsottua ja siitä ohjelmasta ei juuri hyödyllistä tietoa saa. Ohjelma on lähestulkoon pahinta paskaa, mitä Suomen televisiosta milloinkaan on tullut.

ViestiLähetetty: 2005-10-15 16:23:46 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Eräs vain kirjoitti:

Ei saa yleistää, niinkuin edellä todettiin. Esim. minua ei kiinnosta sinun syömiset / laihtumiset kissan pierun vertaa :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-15 16:28:45 
Poissa
tapakarppi
tapakarppi

Just kuten Sartsakin...Ihmettelen kovasti että MITÄ VÄLIÄ MITEN SYÖ ja MITÄ SYÖ...ei siihe auta mikään muu kuin OMA päätös. Pääasia on että ITSE voi HYVIN!

....jotenki tutulta vaikutti toi 'Eräs vain' :idea: ...

Itehän sitä päättää et roikkuuko täällä 'kiusattavana'....

ViestiLähetetty: 2005-10-15 16:57:58 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Eräs vain kirjoitti:

Eniten minua ärsyttää kuitenkin palstallanne yleisesti tapahtuvaa henkilökohtaiuuksiin meneminen. Aivan kuin teillä ei olisi muuta järkevää sanottavaa, joten päätätte alkaa lokaamaan laihduttaneita, liikkuvia ja ravintosuositusten mukaisesti eläviä ihmisiä. :x

Ai sinulla on nälkä.

Täältä saat ohjeita mm siihen kuinka ollaan ruokavaliolla jolla syödään kulutusta vähemmän, laihdutaan terveellisesti ja ilman sitä nälkää. Sinulle voidaan, niin halutessasi, täällä kertoa myös elimistön toiminnasta aivan yksityiskohtia myöden. Sitäpaitsi täältä voit saada ohjeita liikuntaankin. Mutta, paremman vastauksen saat mihin tahansa mieltä askarruttavaan asiaan jos kysyt.

Miksi ihmeessä pitäsisi jotan sontaviihdettä katsoa telekusta. Siinäkö sinusta on hyvä esimerkki hyvästä ja oikeasta tiedosta. Jos näin on niin siinä tapauksessa kommenttisi surettaa. Jos taas esitit sen ihan niinkuin pirruuttasi huumorilla niin huumorisi on hiukan merkillinen mutta kyllä se silti huvitti. Minullakin on outo huumorintaju.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-15 17:50:50 
Ihanaa! Trolli! Mulla jo ikenet kutisee kun tekee mieli tuoretta trollin lihaa.... With a nice bottle of Chianti... =P~

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-15 18:50:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Miksi tulee mieleen, että arvoisa vieraamme onkin tuon kyseisen
ohjelman "ravitsemusasiantuntija" :D

-yupik

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-15 19:57:37 
Poissa
paleokarppi
paleokarppi

Tuollaisen ketutuksen saa taatusti aikaseksi, kun tarpeeksi pitkään syö tofua kuhan sijaan ja märehtii päälle 9 palaa margariinisipaisulla kruunattua fitnessleipää. Kyytipojaksi sitten statiineja ja marevaneja, iltasella herkutellaan verenpainelääkkeillä kera ansaitun viinerin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-15 21:56:11 
Poissa
karppikakara
karppikakara

Enpä katso Olet mitä syöt-ohjelmaa, yritin, mutta se ohjelma sai varmasti verenpaineen nousemaan epäterveelle tasolle. Se r-terapeutti nalkuttaa niin kovasti, että karvat nousee pystyyn. Toivottavasti en itse koskaan omalle kullalle nalkuta samaan malliin, siinä vois tulla tilanne, että auton takavalot vaan näkyy. Virallisterveellisellä ruokavaliolla sain ravata jääkaapilla 2-3 tunnin välein. Ei kiitos enää, nyt on energiaa reippaasti enemmän ja liikkuakin jaksaa, ja päänsäryt mennyttä elämää.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-15 23:42:46 
Poissa
yökarppi
yökarppi

En katso mäkään kyseistä ohjelmaa. Jokainen saa valita tiensä miten haluaa. Jos haluaa laihtua, on se jokaisen oma asia eikä tänne tartte tulla kiukuttelemaan, valitse kuule sopivampi foorumi. Me tehään täällä just kuinka ollaan parhaaksi koettu! Ja ollaan muuten laihduttu. Ja paljon, nii!!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-16 08:42:09 
Samperi, kun tuolta huuverilta kärähti käämi heti alkuunsa tuossa toisessa ketjussa! Käsittelemättä jäivät täten aiheet:

-HP kokkina - maailmankuulun HP Saucen synty

-Ohjelman nettisivuilta löytyvän taustakuvan psykopatologinen tulkinta (on muuten aika rohkea taustakuva se)

-Mitä tapahtui yrittäjäpariskunnan notkuvalle makkaraherkkupöydälle välittömästi kuvausten jälkeen

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-16 09:06:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kyllä varmasti virallisterveellisellä ruokavaliolla elävissä ihmisissä on onnellisia yksilöitä. Minun kroppani vaan ei sillä toiminut parhaalla mahdolisella tavalla. Tietoa "oikeasta" ei puuttunut, mutta elimistö haroi vastaan. Tämä on MINULLE OIKEA RUOKAVALIO ja tekee oloni hyväksi. En ihailisi minäkään ihan suodattamatta "olet mitä syöt"- ohjelmaa. Se on kaukana jopa virallisterveellisestä terveyskasvatuksesta ja on tarkotettu tirkistelyviihteeksi. Hyvää syksyn virallisterveellistä jatkoa vieras sinulle vaan! Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu. Täällä karppimaailmassa jatkamme matkaa tyytyväisinä omalla tavallamme.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-16 10:15:12 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Mentäiskös räyhäämään autoharrastajien sivuille, että on se pentele ettei julkinen liikenne kelpaa?

Mentäiskös räyhäämään vihreiden sivuille, että on se pentele, että yksityisautoilu ei kelpaa?

Mentäiskös räyhäämään pyörilijäiden sivuille, että on se pentele että kävely ei kelpaa?

Ja patikoijien sivuille, että on se pentele, että moottoripyörä ei kelpaa?

Ja uistelijoiden sivuille, ettei katiska kelpaa?

Ja...

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-16 10:15:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

yupik kirjoitti:
Miksi tulee mieleen, että arvoisa vieraamme onkin tuon kyseisen
ohjelman "ravitsemusasiantuntija" :D

Niin, kukaan muu ei voi suositella noin älytöntä ohjelmaa.... paitsi tietysti transrasvojen valmistajat, mutta he pitävät kai meitä jo menetettyinä tapauksina.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-16 10:35:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mirka kirjoitti:
Mentäiskös räyhäämään autoharrastajien sivuille, että on se pentele ettei julkinen liikenne kelpaa?

Mentäiskös räyhäämään vihreiden sivuille, että on se pentele, että yksityisautoilu ei kelpaa?

Mentäiskös räyhäämään pyörilijäiden sivuille, että on se pentele että kävely ei kelpaa?

Ja patikoijien sivuille, että on se pentele, että moottoripyörä ei kelpaa?

Ja uistelijoiden sivuille, ettei katiska kelpaa?

Ja...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 760 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 538 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00