karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 04:01:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-10-25 22:10:03 
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011102 ... 2_tr.shtml

menköön itseensä jos osaa!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-25 23:24:30 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
No en minä mutta

Lainaa:
Ainakin viiden vuoden ajan on minun ja kollegojeni sähköpostiin tullut kymmenittäin herjauksia karppauksen kannattajilta. Viestien sävy on ollut melko hyökkäävä, toteaa Fogelholm.

Kyseessä on monesti ollut yksi ja sama henkilö. Fogelholmin mukaan tekstiviestiä pidemmälle ei onneksi ole koskaan menty.



eli jos on kymmeniä viestejä viiden vuoden ajalta ja monesti juuri samalta henkilöltä niin ei kai kaikkia karppeja kannattaisi Fogelinkaan syyllistää? Tälläkin foorumilla taitaa olla 34 000 jäsentä.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-25 23:25:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Lainaa:
karppauksen puolustajissa on pieni, mutta sitäkin kiihkomielisempi joukko.

ja suuri, eikä mitenkään kiihkomielinen joukko, jota ei Fogeli voisi vähempää kiinnostaa.
Lainaa:
Vähähiilihydraattinen ruokavalio, eli karppaus on herättänyt paljon tunteita viime päivinä.
Tunteita on lähinnä herättänyt Uusitalo järjettömine väitteineen.
Lainaa:
Ainakin viiden vuoden ajan on minun ja kollegojeni sähköpostiin tullut kymmenittäin herjauksia karppauksen kannattajilta.
Kymmenittäin viiden vuoden ajan on aika vähän. Fogelholm on todennäköisesti herjannut julkisesti karpausta sitä asiallisesti perustelematta useammin näiden vuosien aikana.
Lainaa:
Fogelholmin mukaan kiihkomieliset karppauksen kannattajat ovat taitavia löytämään tutkimuksia, jotka tukevat heidän mielipiteitään.
Ei mikään ihme. Niitä on paljon ja koko ajan julkaistaan uusia.

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 02:07:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
On kai pakko tunnustaa:

ei ole edes tullut mieleeni mennä kirjoittelemaan Fogelille...

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 04:36:55 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14390
En sääli, sitä saa, mitä tilaa. [-X

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 04:41:10 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Olisikohan Fogeli Puskineen ja Uusitupineen just se häirikkö joka pilaa karppaajien maineen? :roll:

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 06:37:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-11-18 20:05:26
Viestit: 697
Antaa rakkikoirien räksyttää. :wink:
Kiva olis kyllä välillä lukea positiivistakin asiaa karppauksesta.Vastahyökkäys?? [-o<


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 06:51:53 
Poissa
Sikanarttu
Sikanarttu
Avatar

Liittynyt: 2007-05-26 17:05:37
Viestit: 1499
Lainaa:
- Ainakin viiden vuoden ajan on minun ja kollegojeni sähköpostiin tullut kymmenittäin herjauksia karppauksen kannattajilta.
[...]Fogelholmin mukaan tekstiviestiä pidemmälle ei onneksi ole koskaan menty.
Olko ne ny sähköpostei vai seksiviestei vai molempii? :smt017

_________________
La gente es bastante Kinky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 06:55:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
Milmi kirjoitti:
Lainaa:
- Ainakin viiden vuoden ajan on minun ja kollegojeni sähköpostiin tullut kymmenittäin herjauksia karppauksen kannattajilta.
[...]Fogelholmin mukaan tekstiviestiä pidemmälle ei onneksi ole koskaan menty.
Olko ne ny sähköpostei vai seksiviestei vai molempii? :smt017

:smt044 :smt044 :smt119

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 06:58:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
elliskä kirjoitti:
On kai pakko tunnustaa:

ei ole edes tullut mieleeni mennä kirjoittelemaan Fogelille...

Juu ei. Jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi.
Mistä tuon tietää vaikka puhuis paskaa. Ketä kiinnostaa Iso F tai Pikku P?

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 07:04:21 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
häirikkö ruotuun kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011102514640132_tr.shtml

menköön itseensä jos osaa!

Aika todennäköisesti joku kaltaisesi trolli, jonka ykköstarkoituksena on pilata karppauksen maine?

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 07:31:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
Ei ny ammuta kaikkia mikä liikkuu :mrgreen:

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 07:35:47 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Lainaa:
Viesteissä on haukuttu tutkijoita typeriksi valehtelijoiksi. Fogelholmin mukaan kiihkomieliset karppauksen kannattajat ovat taitavia löytämään tutkimuksia, jotka tukevat heidän mielipiteitään.


Helmi.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 07:40:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-01-15 15:58:58
Viestit: 436
Viesteissä on haukuttu tutkijoita typeriksi valehtelijoiksi. Fogelholmin mukaan kiihkomieliset karppauksen kannattajat ovat taitavia löytämään tutkimuksia, jotka tukevat heidän mielipiteitään.


Ihan yhtä taitavia kuin fogelmholm&Co väistelemään näitä tutkimuksia.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 07:48:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-02-01 11:41:20
Viestit: 570
els kirjoitti:
häirikkö ruotuun kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011102514640132_tr.shtml

menköön itseensä jos osaa!

Aika todennäköisesti joku kaltaisesi trolli, jonka ykköstarkoituksena on pilata karppauksen maine?

Nyt en ymmärrä tätä syytöstä. Mikä tekee tästä viestistä trollin ja miten se pilaa karppauksen maineen? Mielestäni TÄYSIN samanlainen linkin postaus ja oma kommentointi kuin palstalla sadat muutkin tekevät.

_________________
Blogini - Asiaa ja ajatelmia ravinnosta, uusin teksti 27.9.2013


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 10:29:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-02 12:15:19
Viestit: 665
Mäpäs kerron verttien logiikasta...
Tuhat tutkimusta -> kymmeniä tuhansia tutkimuksia.
Kourallinen häirikkökarppeja -> kymmeniä (tuhansia) häirikkökarppeja.
Nih. 8)

_________________
- Trendi on kirosana -


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 10:46:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
ook kirjoitti:
Mäpäs kerron verttien logiikasta...
Tuhat tutkimusta -> kymmeniä tuhansia tutkimuksia.
Kourallinen häirikkökarppeja -> kymmeniä (tuhansia) häirikkökarppeja.
Nih. 8)

No aivan :D

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 10:50:38 
Poissa
kirjastokarppi
kirjastokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-06 00:23:24
Viestit: 2966
ook kirjoitti:
Mäpäs kerron verttien logiikasta...
Tuhat tutkimusta -> kymmeniä tuhansia tutkimuksia.
Kourallinen häirikkökarppeja -> kymmeniä (tuhansia) häirikkökarppeja.
Nih. 8)


... joka muuntuu tarpeen tullen myös käänteislogiikaksi:

tuhansia VHH:n avulla laihtuneita ja terveyttään parantaneita --> muutamia yksittäistapauksia, jotka eivät kerro mitään mistään :smt019

_________________
Koodilla XIW335 saat viisi taalaa alennusta ensimmäisestä iHerb-tilauksestasi!

Karppilan päiväkirja: Antakaa aikaa haaveilla ja ajatella hiljaa

VHH-blogi: http://voimanala.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-26 11:08:21 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Jussuboy kirjoitti:
els kirjoitti:
häirikkö ruotuun kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011102514640132_tr.shtml

menköön itseensä jos osaa!

Aika todennäköisesti joku kaltaisesi trolli, jonka ykköstarkoituksena on pilata karppauksen maine?

Nyt en ymmärrä tätä syytöstä. Mikä tekee tästä viestistä trollin ja miten se pilaa karppauksen maineen? Mielestäni TÄYSIN samanlainen linkin postaus ja oma kommentointi kuin palstalla sadat muutkin tekevät.


Mäkin pikkasen ihmettelin elsin syytöstä? Jos on trollauksen trollausta, niin sitten kyllä. Eli se ite, tai sen bestis.
Muuten vaadin todisteita ja tutkimusta kehiin! Ainakin tuhat. :mrgreen:

_________________
äh


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-30 17:48:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-08 16:23:19
Viestit: 302
Viiden vuoden aikana.... aika pitkä aika ja vähän "häiriköitä".

Mutta: aina on ihmisiä jotka "kiihkouskovat" johonkin, oli se sitten uskonto, isänmaa tai ruokavalio. Heidän on pakko tuoda tätä esiin ihan joka välissä ja pilkata, haukkua sellaisia jotka eivät usko samalla tavalla. Näistä asioista huolimatta, ihminen joka on vittumainen k..pää, on sitä luultavasti myös 10 vuoden päästä, ei se siitä muutu.
Valitettavasti terveys tai yleinen hyvä olo ei ylety heihin. ( ainakaan mielenterveyteen)

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wk2KcaG/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)