karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 12:00:34

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-10-27 20:15:49 
..katsoo pöytää, Puskan tyyliin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-10-27 20:56:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-15 21:03:04
Viestit: 1568
Samaan kiinnitin huomiota. Studion lavasteetkin tuli tuijoteltua hyvin tarkkaan :mrgreen:

_________________
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.
(Mariska)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2011-10-27 21:03:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Alkoi oudosti säälittää ja tuli tunne, että vhh on jo voittanut. Hä hää :mrgreen:

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-11-06 11:15:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
Ja tulee mieleen, että kun koko ajan sanotaan, että tutkimuksia vhh: sta/ karppauksesta ei ole, niitä ei uskalleta tehdäkään, kun odotettavissa on tietyn suuntaisia tuloksia...menee entiset väitteet uusiksi :shock: :shock:

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-11-06 11:19:22 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
hmmmm kirjoitti:
..katsoo pöytää, Puskan tyyliin.

Eiköhän toivoteta se(kin) tervetulleeksi leivättömän pöydän ääreen? :)

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-11-06 11:19:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-23 22:19:38
Viestit: 1405
elliskä kirjoitti:
Ja tulee mieleen, että kun koko ajan sanotaan, että tutkimuksia vhh: sta/ karppauksesta ei ole, niitä ei uskalleta tehdäkään, kun odotettavissa on tietyn suuntaisia tuloksia...menee entiset väitteet uusiksi :shock: :shock:


Osuit asian ytimeen.

_________________
Monivaivaisen pullukan (kokoa 44-46) onnekas opintomatka vhh-elämään ilman viljaa, soijaa ja rypsiä alkoi 2003, lähes viiskymppisenä. Oireet, liikakilot ja lääkkeet poissa kuvioista siitä lähtien. Vaatekoko pysyvästi 38-40, energiat eläinrasvoista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-11-06 11:21:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
els kirjoitti:
hmmmm kirjoitti:
..katsoo pöytää, Puskan tyyliin.

Eiköhän toivoteta se(kin) tervetulleeksi leivättömän pöydän ääreen? :)


Toi oli hyvä!
Komppaan! :lol: :lol: :lol:

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-11-06 11:38:13 
Tuo kuvan valinta Savon Sanomien nettijutussa on vähintäänkin "mielenkiintoinen"... http://www.savonsanomat.fi/uutiset/koti ... %A4/715928 Halloween-Uusitupa? Vai demonstroidaanko tässä nyt leivän syömisen pelottavuutta? :-k

Ja eikai tuota samaa kuvaa ole käytetty myös siinä painetussa lehdessä? Kun jos on, niin se ei ainakaan uskottavuutta ja hänen (osittain jo menetettyä )"auktoriteettiasemaansa" paranna....

Kuvan pointti ei siis oikein aukea :? :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-11-07 18:44:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-12 17:24:12
Viestit: 3176
Ihana kuva, pakko saada leipää pliis äkkiä! =P~

_________________
- Ruisleipä on suomalaisten ravinnon multitabs -


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-11-07 18:48:45 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
"erityisen rakasta syötävää" :smt043

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-12-09 11:56:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-14 15:02:48
Viestit: 745
Lainaa:
Uusitupa uskoo monipuoliseen pohjoismaiseen ruokavalioon. Kalorit ratkaisevat, eivät yksittäiset ruoka-aineet.
Eli kaloreita tarkkailemalla ruokavaliosta saadaan terveellinen ja monipuolinen, sisällöllä ei niinkään väliä? =D>

_________________
SPLASH!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusitupa..
ViestiLähetetty: 2011-12-09 12:04:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-14 15:02:48
Viestit: 745
"Uusitupa uskoo..."

OIKEIN!

_________________
SPLASH!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)