| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| Uusitupa.. https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=58452 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | hmmmm [ 2011-10-27 20:15:49 ] |
| Viestin otsikko: | Uusitupa.. |
..katsoo pöytää, Puskan tyyliin. |
|
| Julkaisija: | Lokinpoikanen [ 2011-10-27 20:56:48 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Uusitupa.. |
Samaan kiinnitin huomiota. Studion lavasteetkin tuli tuijoteltua hyvin tarkkaan |
|
| Julkaisija: | Kukkopilli [ 2011-10-27 21:03:19 ] |
| Viestin otsikko: | |
Alkoi oudosti säälittää ja tuli tunne, että vhh on jo voittanut. Hä hää |
|
| Julkaisija: | elliskä [ 2011-11-06 11:15:38 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Uusitupa.. |
Ja tulee mieleen, että kun koko ajan sanotaan, että tutkimuksia vhh: sta/ karppauksesta ei ole, niitä ei uskalleta tehdäkään, kun odotettavissa on tietyn suuntaisia tuloksia...menee entiset väitteet uusiksi |
|
| Julkaisija: | els [ 2011-11-06 11:19:22 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Uusitupa.. |
hmmmm kirjoitti: ..katsoo pöytää, Puskan tyyliin. Eiköhän toivoteta se(kin) tervetulleeksi leivättömän pöydän ääreen? |
|
| Julkaisija: | rouvaA [ 2011-11-06 11:19:41 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Uusitupa.. |
elliskä kirjoitti: Ja tulee mieleen, että kun koko ajan sanotaan, että tutkimuksia vhh: sta/ karppauksesta ei ole, niitä ei uskalleta tehdäkään, kun odotettavissa on tietyn suuntaisia tuloksia...menee entiset väitteet uusiksi :shock: Osuit asian ytimeen. |
|
| Julkaisija: | elliskä [ 2011-11-06 11:21:05 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Uusitupa.. |
els kirjoitti: hmmmm kirjoitti: ..katsoo pöytää, Puskan tyyliin. Eiköhän toivoteta se(kin) tervetulleeksi leivättömän pöydän ääreen? Toi oli hyvä! Komppaan! |
|
| Julkaisija: | Vieraahko [ 2011-11-06 11:38:13 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Uusitupa.. |
Tuo kuvan valinta Savon Sanomien nettijutussa on vähintäänkin "mielenkiintoinen"... http://www.savonsanomat.fi/uutiset/koti ... %A4/715928 Halloween-Uusitupa? Vai demonstroidaanko tässä nyt leivän syömisen pelottavuutta? Ja eikai tuota samaa kuvaa ole käytetty myös siinä painetussa lehdessä? Kun jos on, niin se ei ainakaan uskottavuutta ja hänen (osittain jo menetettyä )"auktoriteettiasemaansa" paranna.... Kuvan pointti ei siis oikein aukea |
|
| Julkaisija: | Tramppa [ 2011-11-07 18:44:15 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Uusitupa.. |
Ihana kuva, pakko saada leipää pliis äkkiä!
|
|
| Julkaisija: | Greda Carpo [ 2011-11-07 18:48:45 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Uusitupa.. |
"erityisen rakasta syötävää"
|
|
| Julkaisija: | batse [ 2011-12-09 11:56:43 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Uusitupa.. |
Lainaa: Uusitupa uskoo monipuoliseen pohjoismaiseen ruokavalioon. Kalorit ratkaisevat, eivät yksittäiset ruoka-aineet. Eli kaloreita tarkkailemalla ruokavaliosta saadaan terveellinen ja monipuolinen, sisällöllä ei niinkään väliä?
|
|
| Julkaisija: | batse [ 2011-12-09 12:04:28 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Uusitupa.. |
"Uusitupa uskoo..." OIKEIN! |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|