karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 00:22:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-27 23:19:04 
Karppaus??
Minä syön vain vaaleaa paahtoleipää ja teetä ja laihdun aivan huikeaa tahtia.
Miten tämä on mahdollista, kun ruokavalionihan on siis pelkästään hiilihydraattia?? Juuri sitä, mitä ei saisi syödä, jotta laihtuu.
Ihmeellistä, eikö??


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-27 23:20:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-09 13:08:21
Viestit: 4633
:lol:

Idiootti.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-27 23:22:34 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
Eikös paikkareissa ole laihduttu juuri hiilihydraateilla jo vuosikymmeniä.
Kerta kerran jälkeen jojoillen :)

Mutta mitä ihmettä teet täällä karppipalstalla tuota kyselemässä? Yksinäinenkö?

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-27 23:25:14 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-03 23:02:58
Viestit: 9173
Hohhoijaa... Lähipäivinä on varmaan tulossa muutama muukin yhtä välkky ja uusia ideoita sisältävä keskustelunavaus.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-27 23:30:42 
Poissa
Lankakarppi
Lankakarppi

Liittynyt: 2006-12-10 13:11:40
Viestit: 4221
Taistelutannerkamaa. Vai että tuon takia piti ihan kirjautua, kun olisi voinut sen tehdä rekkautumattakin. :lol:

Edit. Nyt onneksi modet siirsi oikeaan paikkaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 00:43:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-20 11:54:20
Viestit: 105
Pekka Puskan sanoin: ''Laihtuuhan sitä rotanmyrkylläkin'', vai miten se meni. Miksei sitten vaikka paahtoleivällä. Go go.

_________________
"Elämänsä pidentämisen koko salaisuus on siinä, että ei lyhennä sitä!" - Ernst von Feuchtersleben


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 03:32:42 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-07-15 00:06:03
Viestit: 25
mbko kirjoitti:
Karppaus??
Minä syön vain vaaleaa paahtoleipää ja teetä ja laihdun aivan huikeaa tahtia.
Miten tämä on mahdollista, kun ruokavalionihan on siis pelkästään hiilihydraattia?? Juuri sitä, mitä ei saisi syödä, jotta laihtuu.
Ihmeellistä, eikö??


Mullakin on mies, joka voi syödä vaikka 3 lämmintä ateriaa päivässä, 2 välipalaa ja joka ilta suklaalevyn, eikä liho. Valitettavasti aineenvaihdunnan taso solutasolla on geneettinen ominaisuus, eikä esim. tarttuva tauti tai mielenhallinnan tulos. Joillakin hiilaripitoinen safka menee suoraan varastointiin, ts. elimistö tulkitsee rasvan ja proteiinin puutteen nälänhädäksi ja siirtyy säästöliekille.

Tässä on todella hyvä dokkari luonnostaan hoikkien lihotuskokeiluista (linkissä 1. osa, englanninkielinen):
http://www.youtube.com/watch?v=_6-A0iHSdcA

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 03:40:56 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Pelkkiä keksejä syömälläkin laihtuu. Siitä on yhden koehenkilön käsittävä tutkimus. :mrgreen:

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 03:55:56 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
:lol:

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 07:25:53 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14390
Ole onnellinen sit siitä, kaikki kun ei voi ja joo, ei enää haluakaa. [-X

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 07:49:53 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Liittynyt: 2010-09-16 21:34:37
Viestit: 10408
Juu ja jos tekee niinkuin se mustalaisen hevonen..just kun oppi olemaan syömättä,kuoli :lol:
Vhh on NIIN paljon enemmän kuin painonpudotusjuttu.Se on kokonaisvaltaista terveydestään huolehtimista jopa paranemista.Ihan samaa en sanois tästä sun dieetistäsi :smt040

_________________
Ruoalla terveeksi!
LCHF


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 08:02:05 
Poissa
napakettu
napakettu

Liittynyt: 2009-07-25 19:43:02
Viestit: 12442
Jes, perjantaiketju =D>

_________________
Kuva
This woman is made of curves and lines

18518 Nirrilä


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 08:04:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-04 18:27:51
Viestit: 1243
Onnea valitsemallasi tiellä! :hug: :smt023

_________________
Päikky


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 08:18:49 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-10-19 18:19:35
Viestit: 6
Eikös tuo Mikko Kivinen laihduttanut pelkällä näkkileivällä taannoin, ja nyt kun miestä katsoo niin on tullu kilot takaisin tuplaten :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 08:45:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-15 21:03:04
Viestit: 1568
Ja laihtuminenhan se tärkeintä elämässä on. Mitä väliä sillä, että paahtoleipä ja tee alkaa maistua puulle, kunhan laihtuu :lol:

_________________
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.
(Mariska)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 08:58:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2009-02-19 14:44:02
Viestit: 4912
Minäkin kehoitan siirtymään keksidieetille niin saat myös välttämättömiä (osittain kovetettuja) kasvirasvoja

_________________
You Eat What You Are


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 09:01:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
mbko kirjoitti:
Karppaus??
Minä syön vain vaaleaa paahtoleipää ja teetä ja laihdun aivan huikeaa tahtia.
Miten tämä on mahdollista,


hei mäki juon teetä ja laihdun, josse on se tee?

syö munaa!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 11:08:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-15 11:45:06
Viestit: 3672
Mä laihduin ihan kaikista parhaiten kuuden viikon kuumeella, melkeinvegaanina. Ajattelinkin lopettaa tämän eläinrasvakarppaamisen ja perustaa oman palstan, jossa neuvotaan ensin vetämään monta antibioottikuuria, juoksemaan puolentoista tunnin lenkkejä vaikka lämpöä pukkaa, syömään tarjoustofua, uotilan ruislimppua ja sipulia, monipuolisesti rehua ja oliiviöljyä, joskus vuohenjuustoa. Koska hei, se toimi mulla. Haen Sydänliitolta apurahan perustamiskuluihin ja kortisonivoiteisiin ynnä muihin apteekin litkuihin, jotka joudun ottamaan käyttöön siirtyessäni tähän vanhaan toimivaan ruokavaliooni. Eiväthän ne ihottumaa poista, toisin kuin karppaus, mutta voin sentään käyttää vaatteita ja liikkua ulkona.

_________________
[...] chaos is found in greatest abundance wherever order is being sought. It always defeats order, because it is better organised.

-Terry Pratchett


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 11:15:42 
Poissa
himokarppi
himokarppi

Liittynyt: 2011-09-22 11:26:44
Viestit: 4658
mbko kirjoitti:
Karppaus??
Minä syön vain vaaleaa paahtoleipää ja teetä ja laihdun aivan huikeaa tahtia.
Miten tämä on mahdollista, kun ruokavalionihan on siis pelkästään hiilihydraattia?? Juuri sitä, mitä ei saisi syödä, jotta laihtuu.
Ihmeellistä, eikö??


Ihana kuulla, että laihdut.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ihme
ViestiLähetetty: 2011-10-28 12:38:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-04-03 15:26:52
Viestit: 5440
Tehokkain hetkellinen laihtuminen tapahtui vuonna 2002 kun nielurisat leikattiin. 2 viikkoa olin niin kipeä että hyvä kun buranat sai nieltyä. Lähti 7 kiloa.

Pitää vissiin käydä 3Xburana600/pvä +codemaxit tarvittaessa -kuurille, ja jättää muu ravinto syömättä.

_________________
huh'


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)