karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 19:36:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-10-27 21:14:31 
Katsoin A-Talkin 27.10.2011. Minua jäi vaivaamaan väite, että karppauksesta tulee hyvä olo. Millainen hyvä olo purkautuu netissä ja erityisesti täällä karppausfoorumilla agressioina tutkijoita, thl:ää ja niitä vastaan, jotka eivät karppaa? (Ihminen, jolla on hyvä olo ei yleensä käy toisten kimppuun sen enempää fyysisesti kuin sanallisestikaan.) Voidaanko tämän perusteella epäillä, että vähähiilihydraattinen ruokavalio saattaa aiheuttaa joissakin tapuksissa hyvän olon lisäksi myös aggressioita?

Mikä on karppaajien käsitys asiasta. Ja haluan nyt mielipiteitä ihmisiltä, jotka ovat olleet tällä foorumilla äänekkäästi ja ilkein sanakääntein haukkumassa mm. Puskaa ja Uusitupaa? Kumman te olette karppauksesta saaneet: hyvän vai aggressiivisen olon?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-28 09:13:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-02-01 11:41:20
Viestit: 570
Tarkoitukseni ei ole olla ilkeä vaan herättää ajattelemaan. Joten miettisitkö ensin näihin kysymyksiin vastaukset:

1. Jos joku tuomitsee julkisuudessa henkilökohtaiset valintasi (syömisen) ja uhkaa kuolemalla ja kamalilla taudeilla, pitäisikö kaikkien mielestäsi olla asiasta hiljaa?

2. Jos muutama älähtää, tarkoittaako se mielestäsi, että kaikki ovat tällöin aggressiivisia?

3. Miten tarkkaan oot forumia tutkinu, jos voit väittää, että aggressiot purkautuu ei-karpisti syöviä ihmisiä kohtaan (vai ainoastaan näitä suurimpia vouhottajia kohtaan)?

4. Väitätkö, etteivät Puska ja Uusitupa äänekkäästi ja ilkein sanakääntein hauku karppaajia? Voidaanko siis päätellä, että rasvaton ruokavalio aiheuttaa aggressioita?

5. Voisiko se aggressiivisuus olla seurausta turhautuneisuudesta, joka kohdistuu päättäjiin, jotka eivät halua tunnustaa, miten kymmenet tai nykyään ehkä jo sadat tuhannet ovat saaneet nimenomaan sen paremman olon?

Ja vastauksena, eikö kaikki voi vaikuttaa kaikkeen, tosin aggressiivisuuteen tuskin vaikuttaa ruokavalio, ellei syö sieniä tai nuole sammakoita. Eli eiköhän aggressiiviset ihmiset oo aggressiivisia ihan millä ruokavaliolla tahansa. Lienee enemmän pään- kuin mahansisäinen ongelma.

_________________
Blogini - Asiaa ja ajatelmia ravinnosta, uusin teksti 27.9.2013


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-28 09:29:03 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Liittynyt: 2010-09-16 21:34:37
Viestit: 10408
En ehkä suuna päänä ole ollut,mutta jos kelpaa niin kerron mikä sapettaa.Olen syönyt vt-ohjeiden mukaisesti enkä ole ns.roskaruuan tai höttöhiilareiden,en limujen,jäätelön tai karkkien suurkuluttaja ollut ikinä.Sokeripussikin kesti pari vuotta kaapissa helposti.Olen uskonut margariineihin tai mieluummin rasvattomuuteen,syönyt kuuliaisesti täysjyväruista ja perunaa,runsaasti marjoja ja kasviksia.Olen joutunut syömään huomattavan määrän särkylääkkeitä erilaisiin nivel-ja lihaskipuihin.Mikään muu ei ole helpottanut oloani lääkkeettömänä kuin viljojen pois jättäminen ja luonnollisten rasvojen lisääminen.Sivuvaikutuksena on tullut painonlaskua.
Yritän ajatella positiivisesti,mutta kyllä ottaa päähän se,että mediassa käsitellään kuin idioottia.Nyt kun vihdoin olen löytänyt jotain joka todella auttaa.Voisi auttaa montaa muutakin jos ei peloteltais ja mollattais koko ajatusta.On vaikea ymmärtää miksi ihmiset joiden kuuluisi välittää ja huolehtia kansalaisen hyvinvoinnista,kehtaa ummistaa silmänsä kerta toisensa jälkeen ja tuomita ihmiset jotka ovat saaneet suuren helpotuksen omaan elämäänsä.Joo,en lähtis päätä silittelemään sinne vt-puolellekaan.

_________________
Ruoalla terveeksi!
LCHF


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-28 20:24:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-16 15:32:19
Viestit: 1158
voivoi kirjoitti:
En ehkä suuna päänä ole ollut,mutta jos kelpaa niin kerron mikä sapettaa.Olen syönyt vt-ohjeiden mukaisesti enkä ole ns.roskaruuan tai höttöhiilareiden,en limujen,jäätelön tai karkkien suurkuluttaja ollut ikinä.Sokeripussikin kesti pari vuotta kaapissa helposti

........................On vaikea ymmärtää miksi ihmiset joiden kuuluisi välittää ja huolehtia kansalaisen hyvinvoinnista,kehtaa ummistaa silmänsä kerta toisensa jälkeen ja tuomita ihmiset jotka ovat saaneet suuren helpotuksen omaan elämäänsä.Joo,en lähtis päätä silittelemään sinne vt-puolellekaan.


Uusitupahan sanoi eilen, että on tärkeämpääkin tekemistä...

_________________
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5/5 ... 4aa35d.jpg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-29 13:01:23 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
Epätietoinen kirjoitti:
Katsoin A-Talkin 27.10.2011. Minua jäi vaivaamaan väite, että karppauksesta tulee hyvä olo. Millainen hyvä olo purkautuu netissä ja erityisesti täällä karppausfoorumilla agressioina tutkijoita, thl:ää ja niitä vastaan, jotka eivät karppaa? (Ihminen, jolla on hyvä olo ei yleensä käy toisten kimppuun sen enempää fyysisesti kuin sanallisestikaan.) Voidaanko tämän perusteella epäillä, että vähähiilihydraattinen ruokavalio saattaa aiheuttaa joissakin tapuksissa hyvän olon lisäksi myös aggressioita?

Mikä on karppaajien käsitys asiasta. Ja haluan nyt mielipiteitä ihmisiltä, jotka ovat olleet tällä foorumilla äänekkäästi ja ilkein sanakääntein haukkumassa mm. Puskaa ja Uusitupaa? Kumman te olette karppauksesta saaneet: hyvän vai aggressiivisen olon?

Ensinnä: Jos olisit halunnut mielipiteitä etkä riitaa, olisit varmaan postittanut tämän tuonne vierailijoihin että kiistapalstalle.
Joten taidat elää aika runsailla hiilareilla sinäkin?

Karpeilla ei pääsääntöisesti ole mitään aggressioita niitä vastaan, jotka eivät karppaa.
Enimmäkseen sääliä tunnemme varsinkin sairaita ja heikkoja ei-karppeja kohtaan.

Hiilihydraattien vaikutus aggressioihin näkyy parhaiten asiakeskustelua välttävän Uusituvan (ja valitettavasti myös useammankin vegaaniaktivistin) kannanotoissa. Noissa piireissä se tehdään jopa muutenkin kuin sanoina. Ensiksi tulee mieleen Puskan kirjajovio Kansanterveyslaitoksen edessä parikymmentä vuotta sitten. Ja sitten Lierre Keithin tsilikakukutus julksisessa tilaisuudessa - jota tuon jälkeen todella monella vegaanipalstalla vuolaasti kiiteltiin...

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-29 13:07:14 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Minäkin epämääräisesti säälin ei-karppeja silloin, kun muistan, että heitäkin on. En heillä yleensä päätäni vaivaa. Sensijaan kansanterveydestä leipänsä tienaaville olen ollut käärmeissäni ja mielestäni ovat sen ansainneet. Toisaalta nyt tämän viimeisen mediakohun jälkeen tunnelmat on sinnekin päin hieman säälivät.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-31 11:23:09 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14390
Nii, jos joku valittaa ruokavaliosta, ni kait sitä siihe joteki reagoi, kun karppeja syytetää nyt kaikesta... mistä vaa mielee juolahtaa. :evil:
Ja muute on hyvä olo, kun ei tartte enää laihuttaa eikä ole pelkoa lihomisestakaan.

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-31 21:29:06 
els kirjoitti:
Ensinnä: Jos olisit halunnut mielipiteitä etkä riitaa, olisit varmaan postittanut tämän tuonne vierailijoihin että kiistapalstalle.
Joten taidat elää aika runsailla hiilareilla sinäkin?


Yritätkö sanoa tuolla, että haluan riitaa, jos elän runsailla hiilareilla? Hieman omituisesti ajateltu, jos mitään aggressioita ei ole...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-31 21:41:32 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
Ei toisten tarkkailu vaadi aggressioita. Hyvä tai edes riittävän hyvä havaintokyky riittää pitkälle :smt026


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-31 21:44:54 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Ei vaan lähetit aloitusviestisi taistelutantereelle. :)

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-01 17:39:29 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-10-31 17:52:36
Viestit: 21
Voidaanko tämän perusteella epäillä, että vähähiilihydraattinen ruokavalio saattaa aiheuttaa joissakin tapuksissa hyvän olon lisäksi myös aggressioita?

Olen väärä henkilö vastaamaan sinulle, koska rekisteröidyin eilen (31.10). En ole tietoisesti karppaaja, vaan "kaikkea kohtuudella" linjalla.
Olen saanut näiden kahden päivän aikana näiltä "himo-karppaajilta" ainoastaan negatiivista palautetta. Alkaa tuntua siltä, että täällä ihmiset ovat ahdistuneita ylipainoisia köyhiä viisastelijoita ja vielä agressiivisiä. Katsotaan olenko ensilukemalta väärässä???

_________________
Elämän kaikki osa-alueet tasapainossa:ruoka, juoma, liikunta, viihde, hömppä ja lepo/uni.
170cm, 70kg, 3h liikuntaa/pv, + muut. (Paino aina olut +/- 5kg)
Kaikkea kohtuudella..................
Motto: Tee se tänään, huomenna et ehkä pysty........


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-01 18:00:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-02-01 11:41:20
Viestit: 570
PeeBlizzard kirjoitti:
Voidaanko tämän perusteella epäillä, että vähähiilihydraattinen ruokavalio saattaa aiheuttaa joissakin tapuksissa hyvän olon lisäksi myös aggressioita?

Olen väärä henkilö vastaamaan sinulle, koska rekisteröidyin eilen (31.10). En ole tietoisesti karppaaja, vaan "kaikkea kohtuudella" linjalla.
Olen saanut näiden kahden päivän aikana näiltä "himo-karppaajilta" ainoastaan negatiivista palautetta. Alkaa tuntua siltä, että täällä ihmiset ovat ahdistuneita ylipainoisia köyhiä viisastelijoita ja vielä agressiivisiä. Katsotaan olenko ensilukemalta väärässä???

Ei kannata ruveta epäilemään, kun katot missä osiossa viesti on. Taistelutantereelle tulee kaikkein provosoivimmat viestit ja niitä kommentoidaan sen mukaan, eli käytännössä kaikkia trolleina. Eli tän osion perusteella ei kannata vielä omaa mielipidettä muodostaa :)

_________________
Blogini - Asiaa ja ajatelmia ravinnosta, uusin teksti 27.9.2013


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-01 18:04:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-16 15:32:19
Viestit: 1158
PeeBlizzard kirjoitti:
Voidaanko tämän perusteella epäillä, että vähähiilihydraattinen ruokavalio saattaa aiheuttaa joissakin tapuksissa hyvän olon lisäksi myös aggressioita?

Olen väärä henkilö vastaamaan sinulle, koska rekisteröidyin eilen (31.10). En ole tietoisesti karppaaja, vaan "kaikkea kohtuudella" linjalla.
Olen saanut näiden kahden päivän aikana näiltä "himo-karppaajilta" ainoastaan negatiivista palautetta. Alkaa tuntua siltä, että täällä ihmiset ovat ahdistuneita ylipainoisia köyhiä viisastelijoita ja vielä agressiivisiä. Katsotaan olenko ensilukemalta väärässä???



Hei PeeB. Kävin lukemassa toisessa ketjussa sinun aloituksesi ja kyllä täytyy sanoa, että itse aiheutit sen, miten sinuun on suhtauduttu. Jos keskustelutaitosi on tyyliä

"En tarvitse näitä sivustoja oman elämän/ruuan valintaan, voihan täällä keskustella
fanatikkojen kanssa."


Tai:

ook kirjoitti:
Kuka käski syödä kilon juustoa viikossa??? Kilo juustoa viikossa on varsinainen nälkäkuuri.
Oisit sä varmaan voinu sen juuston lisäks syödä jtn muutakin, aika yksipuoliselta sun ruokavalio vaikuttaa. Kai sä nyt nykysin kuitenkin syöt muutaki kuin sitä oliiviöljyä?

*pat pat*


"Taitaa sinunkin älykkyysosamäärä olla alle 60, joten se siitä"



Joten miten voit odottaa, että sinuun suhtauduttaisiin asiallisesti.... Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.... pätee tähänkin.

_________________
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5/5 ... 4aa35d.jpg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-01 18:32:16 
Epätietoinen kirjoitti:
Katsoin A-Talkin 27.10.2011. Minua jäi vaivaamaan väite, että karppauksesta tulee hyvä olo. Millainen hyvä olo purkautuu netissä ja erityisesti täällä karppausfoorumilla agressioina tutkijoita, thl:ää ja niitä vastaan, jotka eivät karppaa? (Ihminen, jolla on hyvä olo ei yleensä käy toisten kimppuun sen enempää fyysisesti kuin sanallisestikaan.) Voidaanko tämän perusteella epäillä, että vähähiilihydraattinen ruokavalio saattaa aiheuttaa joissakin tapuksissa hyvän olon lisäksi myös aggressioita?

Mikä on karppaajien käsitys asiasta. Ja haluan nyt mielipiteitä ihmisiltä, jotka ovat olleet tällä foorumilla äänekkäästi ja ilkein sanakääntein haukkumassa mm. Puskaa ja Uusitupaa? Kumman te olette karppauksesta saaneet: hyvän vai aggressiivisen olon?

Hyvän ja rauhallisen olon. Minua harmittaa, että Puska, Fogelholm, Uusitupa ja muut Strandbergit, jotka ovat siellä pääkallopaikalla vastaamassa niistä käsityksistä ja ohjeistuksista, joilla suomalaisia opastetaan terveelliseen elämään, käyttävät valtaansa väärin.

Me olemme omassa elämässämme, empiiriseen kokemukseen perustuen todenneet virallisen ruokaohjeen itsellemme epäterveelliseksi. Olemme sairastuneet siitä monin eri tavoin. Me tiedämme, että on lääkäreitä ja tutkijoita, ja paljon tutkimustuloksia, joissa ruokavaliomme todetaan hyväksi ja terveelliseksi. Toinen voi virallisella suosituksella hyvin, eikä siinä mitään, me olemme yksilöitä.

Se mikä meitä (tai ainakin minua) eniten harmittaa, on, että Suomessa on valtava lihavuus- ja diabetesepidemia, eikä meidän omaa kokemustamme, eikä tätä kokemusta puoltavia tieteellisiä tutkimustuloksia oteta vakavasti. Meidät leimataan näiden ylintä ravitsemusohjeistusvaltaa käyttävien viranomaisten ja asiantuntijoiden (joiden palkan ME maksamme) taholta uskovaisiksi, hörhöiksi, hitaiksi, uusymmärtämättömiksi ja ties miksi. Kuka siis on aggressiivinen?

Jos tämä kriittisyys tulkitaan aggressiivisuudeksi, niin vika on kyllä ihan siellä tulkitsijan päässä. Me haluamme, että kaikilla meidän kanssa samanlaiset geenit omaavilla (vilja+hiilihydraatit eivät käy) suomalaisilla olisi pääsy terveelliseen ja ihmisarvoiseen elämään tämän ruokavalion kautta. Lihavuus- ja diabetestilastoista päätellen se luku ei ole ihan pieni.

Minun puolestani niitä nykyisiä ruokavalio-ohjeita ei tarvitse muuttaa, kunhan esim. diabeetikot saavat asiallista ohjeistusta vhh:sta, kuten Ruotsissa laki velvoittaa. Täytyy olla vaihtoehtoja. Kuten Uusitupa itsekin sanoo, yksi ruokavalio ei sovi kaikille. Ei sovi se virallinen ohjeistuskaan. Nyt siellä tiedon portilla näyttää meidän näkökulmastamme olevan valtaansa väärin käyttäviä ihmisiä, joille on tärkeämpää oman auktoriteetin ja arvovallan säilyttäminen, kuin ihmisten terveys.

Minä en hauku ilkeästi. Tämä on minun rauhallisessa mielentilassa kirjoittamani näkemys tästä asiasta. Voin olla sarkastinen ja viljellä mustaa ja huonoa huumoria täällä vertaistukipalstalla, en riehu ympäri nettiä tai iltapäivälehtiä huutelemassa, että virallisterveellinen ruokavalio ja leipä tappaa. Huumori on kuitenkin vain selviytymiskeino siitä turhautumisesta, jota meillä monilla on tätä virheellistä ja puutteellista ravintovalistusta vuosikausia seuratessamme. Tietoa olisi, mutta sitä ei haluta jakaa. Kasvatusalan ihmisenä se on mielestäni niin epäeettistä ja ihmisarvoa halveksuvaa kuin olla ja voi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-01 18:32:53 
Poissa
kirjastokarppi
kirjastokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-06 00:23:24
Viestit: 2966
:lol: :lol: Köyhyyden tunnustan (pätkätöitä tekevä opiskelija) ja viisastelunkin ajoittain, mutta aggressiivisuutta (se tosiaan kirjoitetaan kahdella g:llä, ja fanAAtikko muuten kahdella a:lla. Oliks tää nyt sitä viisastelua niinku?) ja ylipainoisuutta en. Mutta tekeehän se toki kaksi neljästä :lol: (EDIT: eiku jaa, piti olla ahdistunutkin vielä. Ei kyllä osu sekään, enempi huoleton heinäsirkka olen minä, joskus vähän liiaksikin...)

Mikä muuten on himo-karppaaja? Erityisen himokas karppi? :lol:

_________________
Koodilla XIW335 saat viisi taalaa alennusta ensimmäisestä iHerb-tilauksestasi!

Karppilan päiväkirja: Antakaa aikaa haaveilla ja ajatella hiljaa

VHH-blogi: http://voimanala.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-01 18:38:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-02-01 11:41:20
Viestit: 570
Nightfall kirjoitti:
:lol: :lol: Köyhyyden tunnustan (pätkätöitä tekevä opiskelija) ja viisastelunkin ajoittain, mutta aggressiivisuutta (se tosiaan kirjoitetaan kahdella g:llä, ja fanAAtikko muuten kahdella a:lla. Oliks tää nyt sitä viisastelua niinku?) ja ylipainoisuutta en. Mutta tekeehän se toki kaksi neljästä :lol:

Mikä muuten on himo-karppaaja? Erityisen himokas karppi? :lol:

Fanaatikko kirjoitetaan kyllä kolmella aalla

_________________
Blogini - Asiaa ja ajatelmia ravinnosta, uusin teksti 27.9.2013


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-01 18:42:04 
Poissa
kirjastokarppi
kirjastokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-06 00:23:24
Viestit: 2966
Jussuboy kirjoitti:
Nightfall kirjoitti:
:lol: :lol: Köyhyyden tunnustan (pätkätöitä tekevä opiskelija) ja viisastelunkin ajoittain, mutta aggressiivisuutta (se tosiaan kirjoitetaan kahdella g:llä, ja fanAAtikko muuten kahdella a:lla. Oliks tää nyt sitä viisastelua niinku?) ja ylipainoisuutta en. Mutta tekeehän se toki kaksi neljästä :lol:

Mikä muuten on himo-karppaaja? Erityisen himokas karppi? :lol:

Fanaatikko kirjoitetaan kyllä kolmella aalla


Kyllä vain, mutta sanan toisessa tavussa niitä on kaksi. Vieläkö viisastellaan lisää? :mrgreen:

_________________
Koodilla XIW335 saat viisi taalaa alennusta ensimmäisestä iHerb-tilauksestasi!

Karppilan päiväkirja: Antakaa aikaa haaveilla ja ajatella hiljaa

VHH-blogi: http://voimanala.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-01 18:54:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-02-01 11:41:20
Viestit: 570
Nightfall kirjoitti:
Jussuboy kirjoitti:
Fanaatikko kirjoitetaan kyllä kolmella aalla


Kyllä vain, mutta sanan toisessa tavussa niitä on kaksi. Vieläkö viisastellaan lisää? :mrgreen:

Antaa mennä vaan, tää on taistelutanner!

_________________
Blogini - Asiaa ja ajatelmia ravinnosta, uusin teksti 27.9.2013


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-01 19:14:01 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-10-31 17:52:36
Viestit: 21
Ojis kirjoitti:
PeeBlizzard kirjoitti:
Voidaanko tämän perusteella epäillä, että vähähiilihydraattinen ruokavalio saattaa aiheuttaa joissakin tapuksissa hyvän olon lisäksi myös aggressioita?

Olen väärä henkilö vastaamaan sinulle, koska rekisteröidyin eilen (31.10). En ole tietoisesti karppaaja, vaan "kaikkea kohtuudella" linjalla.
Olen saanut näiden kahden päivän aikana näiltä "himo-karppaajilta" ainoastaan negatiivista palautetta. Alkaa tuntua siltä, että täällä ihmiset ovat ahdistuneita ylipainoisia köyhiä viisastelijoita ja vielä agressiivisiä. Katsotaan olenko ensilukemalta väärässä???



Hei PeeB. Kävin lukemassa toisessa ketjussa sinun aloituksesi ja kyllä täytyy sanoa, että itse aiheutit sen, miten sinuun on suhtauduttu. Jos keskustelutaitosi on tyyliä

"En tarvitse näitä sivustoja oman elämän/ruuan valintaan, voihan täällä keskustella
fanatikkojen kanssa."


Tai:

ook kirjoitti:
Kuka käski syödä kilon juustoa viikossa??? Kilo juustoa viikossa on varsinainen nälkäkuuri.
Oisit sä varmaan voinu sen juuston lisäks syödä jtn muutakin, aika yksipuoliselta sun ruokavalio vaikuttaa. Kai sä nyt nykysin kuitenkin syöt muutaki kuin sitä oliiviöljyä?

*pat pat*


"Taitaa sinunkin älykkyysosamäärä olla alle 60, joten se siitä"



Joten miten voit odottaa, että sinuun suhtauduttaisiin asiallisesti.... Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.... pätee tähänkin.




Kuka tän "vit.....n" aloitti, minäkö??
En ole tosikko, mutta ymmärrän jos vit....aan

_________________
Elämän kaikki osa-alueet tasapainossa:ruoka, juoma, liikunta, viihde, hömppä ja lepo/uni.
170cm, 70kg, 3h liikuntaa/pv, + muut. (Paino aina olut +/- 5kg)
Kaikkea kohtuudella..................
Motto: Tee se tänään, huomenna et ehkä pysty........


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-02 00:25:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-03-08 22:36:20
Viestit: 456
Lainaa:
Kuka tän "vit.....n" aloitti, minäkö??
En ole tosikko, mutta ymmärrän jos vit....aan


muttet ymmärrä jos itse v....et?


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)