karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 21:38:35

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Iltapäivälehdet boikottiin
ViestiLähetetty: 2011-11-04 16:49:10 
Tänään kaupassa käydessä paistoi silmään Iltalehden lööppi, jonka mukaan karppaus aiheuttaa syöpää. Nyt alkaa olla mitta täynnä tätä kaikkea. Joka tuutista tulee karppausvastaisuutta ja vouhkataan karppauksesta milloin mitäkin.

En osta enää iltapäivälehtiä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-04 17:11:25 
Poissa
voinen
voinen

Liittynyt: 2011-07-01 11:44:20
Viestit: 5466
Paha panna boikottiin, kun en muutenkaan koskaan osta.

_________________
Uushullu

Kuuntelen Kroppaa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-04 17:17:19 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
pönkerö kirjoitti:
Paha panna boikottiin, kun en muutenkaan koskaan osta.


Sama täällä! Menee yhtä vaikeaksi kuin tupakoinnin ja karkinsyönnin kanssa. :lol:

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-04 17:31:41 
Poissa
aktivistikarppi
aktivistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-05 01:36:24
Viestit: 2703
Voisi olla myös klikkaamatta niitä nettilinkkejä, niin kävijämäärät laskevat ja nettimainonnasta tulee vähemmän tuloja noille roskalehdille.

_________________
Ravitsemus ja terveys | Vähähiilihydraattinen ruokavalio | VHH-kirjoja


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-04 17:59:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-11-28 16:06:10
Viestit: 200
Boikotissa on jo, ihan muunkin niiden sisältämän höttö"tiedon" lisäksi. Pitääpä olla myös klikkaamatta netissä...

_________________
Elämä on älykkyystesti. -niinal
BMI 41.
Säädellään hiilarit kohdilleen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-04 18:00:47 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:47:51
Viestit: 5733
Mä ostelen ne, joissa on karppimyönteisiä juttuja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-04 18:04:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-26 23:04:16
Viestit: 516
Kannatan! Henk.koht olen jo boikotoinut jonkun aikaa.

_________________
Karppaamalla -30 kiloa ja vähän ylikin!

Iherb:stä uusille tilaajille 5$ alennus koodilla SUT778


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-04 18:13:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-04-21 21:55:04
Viestit: 846
Paha panna boikottia päälle,kun en ite osta niitä. Joskus hammaslääkärissä niit olen lukenut,kun on aku-ankka ollut varattu. Ei paljon kiinosta julkkisten ja poliitikkojen tai urheilijoiden sekoilut :evil: . Omissakin asiois olis parantamisen varaa,jotten ehdi olla kiinostunu pintaliitäjien murheist :roll: . Ja lööpit tulee kaupan kassa jonos luettua silloin tällöin,jos jokin aidosti kiinnostaa; sen löytää kyllä netistä! :wink:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-04 18:15:24 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen
Avatar

Liittynyt: 2010-08-13 07:57:34
Viestit: 9271
:oops: Mies ostaa molemmat päivittäin, ei oo mun vika =;

_________________
Turha itkeä maahan kaatunutta maitoa ja miksi mennä merta edemmäksi kalaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-04 18:18:53 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Olkoon mun puolesta. :fisu:

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-04 22:45:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
joooo!

luetaan sillä aikaa vaikka ..öö.. blogeja. :wink:

http://anniaatos.blogspot.com/2011/10/k ... asota.html


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-05 04:54:23 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen
Avatar

Liittynyt: 2010-08-13 07:57:34
Viestit: 9271
Just kävin toista kertaa tyhjentämässä suoleni vessassa eikä sen tyhjenemiseen tarvittu kuin lasi vettä ja muki kahvia,
johtuu varmaan kuiduttomuudesta, sillä leipää en syö, missä vika Anni :?:

_________________
Turha itkeä maahan kaatunutta maitoa ja miksi mennä merta edemmäksi kalaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-05 07:16:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-01-15 15:58:58
Viestit: 436
on se jännä juttu,tänä aamuna oli lähellä etten kerrennyt etes pyllistää pöntölle kun kakka tuli,se tuli muuten vauhdilla.En uskalla etes ajatella kuinka kovalla vauhdilla se tulisi jos vielä saisin täysjyväkuituja.Tuo vauhti riittä omiin tarpeisiin kyllä.Ja sumppi vasta pihisee hellalla.......


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-05 07:22:26 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen
Avatar

Liittynyt: 2010-08-13 07:57:34
Viestit: 9271
:lol: tuohon pitää pyrkiä...

_________________
Turha itkeä maahan kaatunutta maitoa ja miksi mennä merta edemmäksi kalaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-05 07:22:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
:smt044 Voi Anni, Anni...

Ruokablogissaan antaa ohjeen piirakkaan, jossa on munia ja pekonia. Siinä mainittiin vaihtoehtona valmis piirakkapohja. Karpit tuskin moista transrasvavalmispohjaa käyttäisivät vaan tekisisivät itse. Ohuessa pohjassa niin vähän vehnää, että ei siitä paljoa hiilareita tule, jos viljaa sietää.

"mutta lapset pitäisi suojella näiltä muoti-ilmiöiltä"

Toivottavasti hän ei tarjonnut lapsilleen tätä ihan karppia pataa, mitä tarjosi naapureille. Kyllä sen kanssa pieni perunakin menee. Ja marjoja jälkiruoaksi. Sen jäätelön jättäisin itse syömättä.

Lihat minä kyllä valitsisin halvemmista ruhonosista.

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-05 13:49:13 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
pönkerö kirjoitti:
Paha panna boikottiin, kun en muutenkaan koskaan osta.


Näinpä!

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-05 23:09:10 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-09-26 20:53:19
Viestit: 64
Onko joku lukenut sen jutun? Mitä siinä sanottiin?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-06 07:22:15 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
hoover kirjoitti:
Mä ostelen ne, joissa on karppimyönteisiä juttuja.

Samoin.

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-07 12:28:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-09-26 20:53:19
Viestit: 64
karpov kirjoitti:
Onko joku lukenut sen jutun? Mitä siinä sanottiin?


Vastaanpa sitten itsellenni.

Lainaa:
Syöpäjärjestöt:
Karppaus lisää syöpäriskiä

Perjantai 4.11.2011 klo 05.33

Tiukka karppaaminen voi kasvattaa riskiä sairastua suolistosyöpiin, jos ruokavaliossa on vain hyvin vähän viljakuitua ja paljon lihaa.

Suomalaiset syövät lihaa yli syöpäjärjestön suositusten. Nautaa, sianlihaa ja lihavalmisteita ei tulisi syödä yli 300 grammaa viikossa, mutta keskivertosuomalainen syö lihaa noin 1,5 kiloa viikossa.

Lihan syönti lisää suomalaisten ja ulkomaisten tutkimusten mukaan erityisesti suolistosyöpien riskiä. Erityisesti punainen liha eli naudan, sian ja lampaan liha kasvattaa syöpäriskiä. Varsinkin suuria määriä lihaa syövillä riski kasvaa selvästi.

Lue pyhäinpäivän jättilehdestä, miten karppaaminen tarkalleen ottaen lisää riskiä sairastua syöpään.


http://www.iltalehti.fi/syopa/2011110414677657_sy.shtml

Enpä voisi kuvitella syöväni niin paljon lihaa kuin keskivertosuomalainen vaikka karppaankin ja tuo kuidun vaikutuskin taitaa olla kiistanalainen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-07 13:03:31 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
^^ Tarkoitat ettet saa lihaa kulumaan kahtasataa grammaa päivässä?
Mahdollista toki (en minäkään saa), mutta tietääkseni tuo on aika epätyypillista karpille :)

Mutta toisaalta: kaikki "liha lisää syöpää" tutkimukset ovat pitkän päälle päätyneet siihen, ettei käsittelmätön liha lisääkään mitään, vaan vain se jalostettu lihatuotteistus. Ja niissäkin on olemassa enemmän ja vähemmän tuoretta ynnä enemmän ja vähemmän lisäaineistettuja tuotteita. Ja karpeilla on tyypillisesti tapana valita jopa jalostepuolelta niitä puhtaampia, sokerillisten, rasvattomien leikkeiden, b-luokan nakkien ja öö-luokan kanannahkapullien sijaan :)

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)