Mustempi lammas kirjoitti:
Luin viikonvaihteen Ilta-Sanomista juttua karppaajien saarnamiehestä Antti Heikkilästä. Kuvat profeetasta saivat silmäni pyöristymään. Saako karppaamalla tosiaan vyötärölle sellaisen pelastusrenkaan, että sitä joutuu vyön päälle nostetulla farkkupaidalla peittelemään? Rasva näyttäisi kertyvän karppaajien saarnamiehen vyötärölle melkoista vauhtia. Minulla on sellainen muistikuva, että olen nähnyt Heikkilän solakammassakin kunnossa. Elääkö profeetta, niin kuin opettaa?
Jos Heikkilä ja Puska laitetaan vierekkäin seisomaan, niin kenellekään tuskin jää epäselväksi, kumpi ruokavalio on painonhallinnan kannalta tehokkaampi: karppaus vai virallisterveellinen. Vai onko joku kuvien perusteella eri mieltä?
Hyvin olet seuraillut karppausta
Pitäisköhän laittaa tänne oikein kysely siitä kuinka moni karppaaja karppaa laihtuakseen?
Voi kuule olla että Antti karppaa vaan terveydellisistä syistä ja viis välittää muutaamasta liikakilosta, jos nyt liikaa edes on
Ikää kun tulee lisää niin ei toi painokaan putoa samalla lailla kun nuorempana. Se on meinaan koettu
Eikä toi Antti nyt lihavalta näytä, ellet sitten pidä vertauskuvana nykyihannetta jossa rasvaa ei saa olla kehossa ollenkaan tai noita kahta kalpeanaamaa
Mitä tulee tohon sun
"niin kenellekään tuskin jää epäselväksi, kumpi ruokavalio on painonhallinnan kannalta tehokkaampi: karppaus vai virallisterveellinen. Vai onko joku kuvien perusteella eri mieltä?" voi sanoa? Siis yhden ihmisen valokuvan perusteella sanot että ei toimi, huh huh

.
Tällä foorumilla on aika paljon ihmisiä jotka ovat pudottaneet 20------> aina 90 kiloon asti ja elävät tyytyväisinä ylläpidolla, ilman nälkää.
Oletko vertaillut itse kumpi on tehokkaampaa? Oletko koskaan karpannut? Miksi sinua ärsyttää karppaaminen niin paljon? Onko se kateutta kun ei itse uskalla kokeilla, jotenka ei muidenkaan tarttis ja elää terveellisesti?
Olen itse painanut parhaimmillaan 117 kg ja nyt 104 kg. VT:llä olen jojoillut koko aikuisikäni ja nälkää nähnyt.
Nyt pikkuhiljaa, hyvää ruokaa syöden, paino putoo ihan itsekseen.
Ei mulle ole epäselvää siitä kumpi on parempi, ja pirun paljon helpompi, tapa saada paino kuriin.
Älä morkkaa jos et ole kokeillut
