karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 00:59:33

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-12-03 22:27:19 
Luin viikonvaihteen Ilta-Sanomista juttua karppaajien saarnamiehestä Antti Heikkilästä. Kuvat profeetasta saivat silmäni pyöristymään. Saako karppaamalla tosiaan vyötärölle sellaisen pelastusrenkaan, että sitä joutuu vyön päälle nostetulla farkkupaidalla peittelemään? Rasva näyttäisi kertyvän karppaajien saarnamiehen vyötärölle melkoista vauhtia. Minulla on sellainen muistikuva, että olen nähnyt Heikkilän solakammassakin kunnossa. Elääkö profeetta, niin kuin opettaa?

Jos Heikkilä ja Puska laitetaan vierekkäin seisomaan, niin kenellekään tuskin jää epäselväksi, kumpi ruokavalio on painonhallinnan kannalta tehokkaampi: karppaus vai virallisterveellinen. Vai onko joku kuvien perusteella eri mieltä?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-03 22:51:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-21 19:49:49
Viestit: 1797
Kehno fleimi. Tai niin kuin hevostalli.netissä sanottais ekassa vastauksessa: "Porvoosta" :)
Tyhmempikin tajuaa, että ei ole mitään väliä mitä syö, jos syö enemmän kuin kuluttaa, niin sit lihoo.

_________________
Fyysinen ikä 46 - henkinen ikä 19 - Kylähulluus kunniaan!
Suhina vaan käy, kun menee yli ymmärryksen
carpe diem - karppaajan daimit
.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-03 23:01:08 
jojoko kirjoitti:
Tyhmempikin tajuaa, että ei ole mitään väliä mitä syö, jos syö enemmän kuin kuluttaa, niin sit lihoo.


Olen aina kuvitellut, että Heikkilä väittää karppauksen auttavan painonhallinnassa. Jos on sama, mitä syö, niin miksi karpata?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-03 23:06:36 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-03 23:02:58
Viestit: 9173
^Koska karppiruoka on hyvää? :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-03 23:07:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-21 19:49:49
Viestit: 1797
Sori, ei jaksa tarttua sun syöttiis. Lue enemmän, luule vähemmän.

_________________
Fyysinen ikä 46 - henkinen ikä 19 - Kylähulluus kunniaan!
Suhina vaan käy, kun menee yli ymmärryksen
carpe diem - karppaajan daimit
.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-03 23:09:28 
jojoko kirjoitti:
Sori, ei jaksa tarttua sun syöttiis. Lue enemmän, luule vähemmän.

Yksi kuva valehtelee vähemmän kuin tuhat sanaa. Katso ne IS:n kuvat...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-04 00:18:55 
Paljosta vetoa, Heikkilä muuttaa näkemystään muodin mukaan, kun kirjat lakkaavat myymästä. Kohta ilmestyy kirja paleo-ruokavaliosta. Tai ehkä hän tuo jonkun ihan uuden, tyyliin hiustenväridieetin. Eikös se joskus 10 vuotta sitten toitottanu, et proteiinia ei pidä syödä.

http://www.taloussanomat.fi/paivittaist ... 1117605/12


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-04 01:30:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-04-21 21:55:04
Viestit: 846
Vastaus nimimerkille mustempi lammas! :smt024 :smt014 [-X :smt015 :---)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 08:01:39 
Nämä trollit kyllä karppaa, kun ovat niin kauhean aggressiivisia.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 09:39:55 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
Kai tämä voisi olla myös niitä lempeitä kostonenkeleitä, jotka heittävät chilipippurikermakakun ex-kannattajan naaman - tai niitä jotka painavat FBssä kohtaa "tykkään" tämän kuultuaan?

Tai niitä suvaitsevaisia ja yhteistyökykyisiä virallisterveellisiä aggressiveja, jotka polttavat kirjoja ja/tai pelottelevat huostaanotoilla?

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 11:03:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-26 23:04:16
Viestit: 516
Kuva vanhempi kuva

Kuva uudempi kuva

En tiedä mutta minusta uudempi kuva näyttää paremmalta...

Niin ja mielestäni mm. p*ska ja Uusitupa eivät todellakaan näytä terveiltä, vaan lähinnä haudasta nousseen ihmisen kuvatuksilta...

_________________
Karppaamalla -30 kiloa ja vähän ylikin!

Iherb:stä uusille tilaajille 5$ alennus koodilla SUT778


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 11:59:47 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Musta kummassakaan kuvassa ei o mittään vikkaa. Mikä Heikkilältä puuttuu on ylimielinen ilme. :mrgreen:

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 12:26:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-14 15:02:48
Viestit: 745
rysky kirjoitti:
Niin ja mielestäni mm. p*ska ja Uusitupa eivät todellakaan näytä terveiltä, vaan lähinnä haudasta nousseen ihmisen kuvatuksilta...
Täysin samaa mieltä. Ja kyllä Heikkilä on noiden kuvien perusteella elinvoimaisemman näköinen kuin ennen, vaikka ikääkin kertyy väistämättä. Kuin olisi nuorentunut konsanaan.

Saattaapa sitä Anttia hieman stressatakkin tämä elämä, kun hyvää hyvyyttään sairaita kansalaisia yrittää elämäntyönään auttaa. Raha-ahneet teollisuuden sponsoroimat diabetes- ja sydänliitot, unohtamatta tietenkään THL:ää, yrittävät kaikin voimin estää häntä paljastamasta totuutta mm. vääristelemällä ja pimittämällä tietoa, uhkailemalla, valehtelemalla, ja vähättelemällä. Yrityksenään näillä kyseisillä firmoilla on ollut tuhota miehen koko elämä. Saattaisi siinä joku muukin stressaantua ja sen seurauksena lihoa (jos lihomista nyt edes on tapahtunut; en ota kantaa siihen). Kaiken kukkuraksi poliisi ei tehnyt mitään, vaikka diabetesliitto kyykytti Anttia harvinaisen raa'asti laittamalla Mikael Fogelholmin kirjoittamaan Lääkärilehteen todellisen Limboarvion Heikkilän kirjasta: Diabeteksen hoito ruokavaliolla. Lääkärilehti ei myöskään suostunut julkaisemaan Antin vastinetta Fogelholmin puppuun.

Säälittävää ja järkyttävää touhua.

_________________
SPLASH!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 12:37:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-21 19:49:49
Viestit: 1797
Lainaa:
Kaiken kukkuraksi poliisi ei tehnyt mitään, vaikka diabetesliitto kyykytti Anttia harvinaisen raa'asti laittamalla Mikael Fogelholmin kirjoittamaan Lääkärilehteen todellisen Limboarvion Heikkilän kirjasta: Diabeteksen hoito ruokavaliolla. Lääkärilehti ei myöskään suostunut julkaisemaan Antin vastinetta Fogelholmin puppuun.


Minusta vielä pahempi oli se, että lähettivät kirjeen kaikille sisäänostajille, jossa sanoivat, että kirja sisältää vaarallista tietoa.

_________________
Fyysinen ikä 46 - henkinen ikä 19 - Kylähulluus kunniaan!
Suhina vaan käy, kun menee yli ymmärryksen
carpe diem - karppaajan daimit
.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 13:19:42 
Poissa
voinen
voinen

Liittynyt: 2011-07-01 11:44:20
Viestit: 5466
Heikkilän ja Muusituvan iässä ei kai olekaan suotavaa olla ihan nälkäkurki?

_________________
Uushullu

Kuuntelen Kroppaa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 13:26:13 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Eikös kaikki tieto ole vaarallista, jos kansa pääsee siihen käsiksi?

Lihaa pitää luitten päällä olla ettei ole mikäänn kuikelo. Ja vähän sitä kolesteroliakin.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 13:26:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-14 15:02:48
Viestit: 745
jojoko kirjoitti:
Lainaa:
Kaiken kukkuraksi poliisi ei tehnyt mitään, vaikka diabetesliitto kyykytti Anttia harvinaisen raa'asti laittamalla Mikael Fogelholmin kirjoittamaan Lääkärilehteen todellisen Limboarvion Heikkilän kirjasta: Diabeteksen hoito ruokavaliolla. Lääkärilehti ei myöskään suostunut julkaisemaan Antin vastinetta Fogelholmin puppuun.


Minusta vielä pahempi oli se, että lähettivät kirjeen kaikille sisäänostajille, jossa sanoivat, että kirja sisältää vaarallista tietoa.

Seki vielä! Unohdin mainita...

_________________
SPLASH!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 15:12:18 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Mustempi lammas kirjoitti:
Luin viikonvaihteen Ilta-Sanomista juttua karppaajien saarnamiehestä Antti Heikkilästä. Kuvat profeetasta saivat silmäni pyöristymään. Saako karppaamalla tosiaan vyötärölle sellaisen pelastusrenkaan, että sitä joutuu vyön päälle nostetulla farkkupaidalla peittelemään? Rasva näyttäisi kertyvän karppaajien saarnamiehen vyötärölle melkoista vauhtia. Minulla on sellainen muistikuva, että olen nähnyt Heikkilän solakammassakin kunnossa. Elääkö profeetta, niin kuin opettaa?

Jos Heikkilä ja Puska laitetaan vierekkäin seisomaan, niin kenellekään tuskin jää epäselväksi, kumpi ruokavalio on painonhallinnan kannalta tehokkaampi: karppaus vai virallisterveellinen. Vai onko joku kuvien perusteella eri mieltä?

Hyvin olet seuraillut karppausta :lol:
Pitäisköhän laittaa tänne oikein kysely siitä kuinka moni karppaaja karppaa laihtuakseen?
Voi kuule olla että Antti karppaa vaan terveydellisistä syistä ja viis välittää muutaamasta liikakilosta, jos nyt liikaa edes on :wink:
Ikää kun tulee lisää niin ei toi painokaan putoa samalla lailla kun nuorempana. Se on meinaan koettu :(
Eikä toi Antti nyt lihavalta näytä, ellet sitten pidä vertauskuvana nykyihannetta jossa rasvaa ei saa olla kehossa ollenkaan tai noita kahta kalpeanaamaa :wink:

Mitä tulee tohon sun "niin kenellekään tuskin jää epäselväksi, kumpi ruokavalio on painonhallinnan kannalta tehokkaampi: karppaus vai virallisterveellinen. Vai onko joku kuvien perusteella eri mieltä?" voi sanoa? Siis yhden ihmisen valokuvan perusteella sanot että ei toimi, huh huh :lol: .
Tällä foorumilla on aika paljon ihmisiä jotka ovat pudottaneet 20------> aina 90 kiloon asti ja elävät tyytyväisinä ylläpidolla, ilman nälkää.
Oletko vertaillut itse kumpi on tehokkaampaa? Oletko koskaan karpannut? Miksi sinua ärsyttää karppaaminen niin paljon? Onko se kateutta kun ei itse uskalla kokeilla, jotenka ei muidenkaan tarttis ja elää terveellisesti?
Olen itse painanut parhaimmillaan 117 kg ja nyt 104 kg. VT:llä olen jojoillut koko aikuisikäni ja nälkää nähnyt.
Nyt pikkuhiljaa, hyvää ruokaa syöden, paino putoo ihan itsekseen.
Ei mulle ole epäselvää siitä kumpi on parempi, ja pirun paljon helpompi, tapa saada paino kuriin.
Älä morkkaa jos et ole kokeillut :)

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 17:29:11 
Minä ainakin karppasin vain laihtuakseni. Ja itse asiassa olen jo tavoitteeseen päässytkin. Nyt saan syödä karppausruuan lisäksi jo (ulkolaisen, ovat parempia maultaan) omenan päivässä. Se näkyy pitävän painon paikallaan. Vielä ihmettelen miten voisi syödä puoli kiloa kasviksia päivässä kun siitä tulee aika paljon hiilareita. Mulla ei taida mennä puolta kiloa koskaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 18:33:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Tässä yksi kirjoitti:
Minä ainakin karppasin vain laihtuakseni. Ja itse asiassa olen jo tavoitteeseen päässytkin. Nyt saan syödä karppausruuan lisäksi jo (ulkolaisen, ovat parempia maultaan) omenan päivässä. Se näkyy pitävän painon paikallaan. Vielä ihmettelen miten voisi syödä puoli kiloa kasviksia päivässä kun siitä tulee aika paljon hiilareita. Mulla ei taida mennä puolta kiloa koskaan.

Tiukalla Atkinsillakin voi helposti syödä yli puoli kiloa kasviksia päivässä. Onneksi tämä ei ole iltapäiväsä lehdessä sillä siellä joku voisi luulla tätä jopa todeksi.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)