Mistä hitosta ihmiset saa päähänsä et karppaajat syö pelkkää voissa paistettua lihaa ja munia? Jokainen saa syödä mitä haluaa; ja jos haluat syödä pihvejä ja munaa ainoastaan niin, kokeileppa montako päivää pystystyt todella ainoastaan niitä syömään? Aika varmaa et äkkiä tympii ja pitemmän päälle kyllä sairastut! Meitä on moneksi tässäkin porukas ja mekin puolestamme kuulutaan rotuun ihmiset! Ja olet varmaan huomannut et kaikki ihmiset on erinlaisia. Minä esim. otan proteiinin pääasiassa maitotuotteista(juustot,rahka,jukurtti),kalasta ja munista! Lihaa kulutan n.500-600g viikossa mut kasviksia 500-600g päivässä. Niin kyllä kasvikset kuuluu ehdottomasti mun ruokavalioon ja enemmistön karppaajinkin porukasta.Mun karppaus on sitä et vältän perunan,viljan ja sokerin syöntiä,mahdollisuuksien mukaan.Pidän päivän "hiilarit" alle 60g mut yli 20g ainakin. Löytyy meidänkin porukoista lihan suurkuluttajia,mut vähemmistössä taitavat olla.(luulisin,mitä nyt toisia karppareita tunnen henk.koht.) Urheilijoistakin löytyy näitä lihan suurkuluttajia paljon, ainakin voimailulajien harrastajista, eivätkä ole ns. karppareita oikeastaan,eivät ainakaan tunnustaudu karppareiksi.Ja mitä kysyit insuliinista niin en oikein tiedä,kun en ole lääkäri enkä diabetesta sairasta! Mut jos olen ymmärtänyt oikein niin juuri hiilihydraatit nostaa veren sokeria nopeasti. KUTTEN TIEDÄ VASTAUSTA tähän insuliini asiaankaan!

JK: mulla menee n.20 litraa mustikoita ja n.20 litraa vadelmia vuodessa!Se näistä marjoista.