karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 02:23:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-09-27 13:04:30 
Montako juustohampurilaista (150 gramman pihivi) päivässä voi syödä lihoamatta tai laihtumalla jos syöökin sen hampurilaisen sämpylän tilalla k2-luomumunia? Voiko silloin syödä esim. 6 hampurilaista? Miten käyttäytyy insuliini joka on myrkky jos syö näin, vai käyttäytyykö? Onko kasvis munaburgerissa turha vai riittääkö pelkkä voissa paistettu liha ja luomumuna?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-27 13:21:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-16 09:35:18
Viestit: 901
No oho :shock: :shock: Mikä kysymys.

Sähän voit syödä niitä niin monta kun kulutukseen mahtuu. Eli lasket paljon yhessä sun hampparissa, oli siinä sitten mitä vaan, on kaloreita ja muuta ja sitten lasket oman kulutuksen (netistä löytyy suuntaa antavia laskureita) ja siitä sitten näet monta hampparia menee kulutuksen rajoihin.

:D

_________________

normaalipainoinen naikkonen, 4-vuotiaan tytön ja pienen pojan äiti
hyvänolon karppausta jo vuosia


Päikkyni

http://www.iherb.com koodilla OFI061 5$ alennusta ensimmäisestä tilauksesta!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-27 14:10:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-04-21 21:55:04
Viestit: 846
Mistä hitosta ihmiset saa päähänsä et karppaajat syö pelkkää voissa paistettua lihaa ja munia? Jokainen saa syödä mitä haluaa; ja jos haluat syödä pihvejä ja munaa ainoastaan niin, kokeileppa montako päivää pystystyt todella ainoastaan niitä syömään? Aika varmaa et äkkiä tympii ja pitemmän päälle kyllä sairastut! Meitä on moneksi tässäkin porukas ja mekin puolestamme kuulutaan rotuun ihmiset! Ja olet varmaan huomannut et kaikki ihmiset on erinlaisia. Minä esim. otan proteiinin pääasiassa maitotuotteista(juustot,rahka,jukurtti),kalasta ja munista! Lihaa kulutan n.500-600g viikossa mut kasviksia 500-600g päivässä. Niin kyllä kasvikset kuuluu ehdottomasti mun ruokavalioon ja enemmistön karppaajinkin porukasta.Mun karppaus on sitä et vältän perunan,viljan ja sokerin syöntiä,mahdollisuuksien mukaan.Pidän päivän "hiilarit" alle 60g mut yli 20g ainakin. Löytyy meidänkin porukoista lihan suurkuluttajia,mut vähemmistössä taitavat olla.(luulisin,mitä nyt toisia karppareita tunnen henk.koht.) Urheilijoistakin löytyy näitä lihan suurkuluttajia paljon, ainakin voimailulajien harrastajista, eivätkä ole ns. karppareita oikeastaan,eivät ainakaan tunnustaudu karppareiksi.Ja mitä kysyit insuliinista niin en oikein tiedä,kun en ole lääkäri enkä diabetesta sairasta! Mut jos olen ymmärtänyt oikein niin juuri hiilihydraatit nostaa veren sokeria nopeasti. KUTTEN TIEDÄ VASTAUSTA tähän insuliini asiaankaan! :roll:JK: mulla menee n.20 litraa mustikoita ja n.20 litraa vadelmia vuodessa!Se näistä marjoista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-27 14:23:52 
läskitär kirjoitti:
Mistä hitosta ihmiset saa päähänsä et karppaajat syö pelkkää voissa paistettua lihaa ja munia? Jokainen saa syödä mitä haluaa; ja jos haluat syödä pihvejä ja munaa ainoastaan niin, kokeileppa montako päivää pystystyt todella ainoastaan niitä syömään? Aika varmaa et äkkiä tympii ja pitemmän päälle kyllä sairastut! Meitä on moneksi tässäkin porukas ja mekin puolestamme kuulutaan rotuun ihmiset! Ja olet varmaan huomannut et kaikki ihmiset on erinlaisia. Minä esim. otan proteiinin pääasiassa maitotuotteista(juustot,rahka,jukurtti),kalasta ja munista! Lihaa kulutan n.500-600g viikossa mut kasviksia 500-600g päivässä. Niin kyllä kasvikset kuuluu ehdottomasti mun ruokavalioon ja enemmistön karppaajinkin porukasta.Mun karppaus on sitä et vältän perunan,viljan ja sokerin syöntiä,mahdollisuuksien mukaan.Pidän päivän "hiilarit" alle 60g mut yli 20g ainakin. Löytyy meidänkin porukoista lihan suurkuluttajia,mut vähemmistössä taitavat olla.(luulisin,mitä nyt toisia karppareita tunnen henk.koht.) Urheilijoistakin löytyy näitä lihan suurkuluttajia paljon, ainakin voimailulajien harrastajista, eivätkä ole ns. karppareita oikeastaan,eivät ainakaan tunnustaudu karppareiksi.Ja mitä kysyit insuliinista niin en oikein tiedä,kun en ole lääkäri enkä diabetesta sairasta! Mut jos olen ymmärtänyt oikein niin juuri hiilihydraatit nostaa veren sokeria nopeasti. KUTTEN TIEDÄ VASTAUSTA tähän insuliini asiaankaan! :roll:


Ymmärrän. Kannattaa sitten varmaan ottaa vähän sämpylöitä joidenkin munien tai pihvien tiloille ettei ole niin yksipuolinen ja vaikka beibiporkkanoita. Nostaakohan laktoositon maito vähemmän insulliinia joka on myrkky kuin laktoosillinen maito? Kokista en juo [-X


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-28 09:32:43 
Vieras kirjoitti:
läskitär kirjoitti:
Mistä hitosta ihmiset saa päähänsä et karppaajat syö pelkkää voissa paistettua lihaa ja munia? Jokainen saa syödä mitä haluaa; ja jos haluat syödä pihvejä ja munaa ainoastaan niin, kokeileppa montako päivää pystystyt todella ainoastaan niitä syömään? Aika varmaa et äkkiä tympii ja pitemmän päälle kyllä sairastut! Meitä on moneksi tässäkin porukas ja mekin puolestamme kuulutaan rotuun ihmiset! Ja olet varmaan huomannut et kaikki ihmiset on erinlaisia. Minä esim. otan proteiinin pääasiassa maitotuotteista(juustot,rahka,jukurtti),kalasta ja munista! Lihaa kulutan n.500-600g viikossa mut kasviksia 500-600g päivässä. Niin kyllä kasvikset kuuluu ehdottomasti mun ruokavalioon ja enemmistön karppaajinkin porukasta.Mun karppaus on sitä et vältän perunan,viljan ja sokerin syöntiä,mahdollisuuksien mukaan.Pidän päivän "hiilarit" alle 60g mut yli 20g ainakin. Löytyy meidänkin porukoista lihan suurkuluttajia,mut vähemmistössä taitavat olla.(luulisin,mitä nyt toisia karppareita tunnen henk.koht.) Urheilijoistakin löytyy näitä lihan suurkuluttajia paljon, ainakin voimailulajien harrastajista, eivätkä ole ns. karppareita oikeastaan,eivät ainakaan tunnustaudu karppareiksi.Ja mitä kysyit insuliinista niin en oikein tiedä,kun en ole lääkäri enkä diabetesta sairasta! Mut jos olen ymmärtänyt oikein niin juuri hiilihydraatit nostaa veren sokeria nopeasti. KUTTEN TIEDÄ VASTAUSTA tähän insuliini asiaankaan! :roll:


Ymmärrän. Kannattaa sitten varmaan ottaa vähän sämpylöitä joidenkin munien tai pihvien tiloille ettei ole niin yksipuolinen ja vaikka beibiporkkanoita. Nostaakohan laktoositon maito vähemmän insulliinia joka on myrkky kuin laktoosillinen maito? Kokista en juo [-X


Kyllä laktoositon maito nostaa ehdottomasti vähemmän myrkyllistä insuliinia. Kannattaa kuitenkin juoda sitä laktoositonta ainoastaan kolme kertaa päivässä; lasi tai puolitoista aamulla, sitten lounaalla puolen päivän aikaan 2 lasia ja jos illalla oikein janottaa voi vielä särpäistä kolme lasia lisää. Viikonloppuisin voikin sitte hiukan hemmotella itseään ja kumota vaikkapa purkillisen kerrallaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-28 10:24:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-05-01 08:56:14
Viestit: 1662
Vieras kirjoitti:
läskitär kirjoitti:
Mistä hitosta ihmiset saa päähänsä et karppaajat syö pelkkää voissa paistettua lihaa ja munia? Jokainen saa syödä mitä haluaa; ja jos haluat syödä pihvejä ja munaa ainoastaan niin, kokeileppa montako päivää pystystyt todella ainoastaan niitä syömään? Aika varmaa et äkkiä tympii ja pitemmän päälle kyllä sairastut! Meitä on moneksi tässäkin porukas ja mekin puolestamme kuulutaan rotuun ihmiset! Ja olet varmaan huomannut et kaikki ihmiset on erinlaisia. Minä esim. otan proteiinin pääasiassa maitotuotteista(juustot,rahka,jukurtti),kalasta ja munista! Lihaa kulutan n.500-600g viikossa mut kasviksia 500-600g päivässä. Niin kyllä kasvikset kuuluu ehdottomasti mun ruokavalioon ja enemmistön karppaajinkin porukasta.Mun karppaus on sitä et vältän perunan,viljan ja sokerin syöntiä,mahdollisuuksien mukaan.Pidän päivän "hiilarit" alle 60g mut yli 20g ainakin. Löytyy meidänkin porukoista lihan suurkuluttajia,mut vähemmistössä taitavat olla.(luulisin,mitä nyt toisia karppareita tunnen henk.koht.) Urheilijoistakin löytyy näitä lihan suurkuluttajia paljon, ainakin voimailulajien harrastajista, eivätkä ole ns. karppareita oikeastaan,eivät ainakaan tunnustaudu karppareiksi.Ja mitä kysyit insuliinista niin en oikein tiedä,kun en ole lääkäri enkä diabetesta sairasta! Mut jos olen ymmärtänyt oikein niin juuri hiilihydraatit nostaa veren sokeria nopeasti. KUTTEN TIEDÄ VASTAUSTA tähän insuliini asiaankaan! :roll:


Ymmärrän. Kannattaa sitten varmaan ottaa vähän sämpylöitä joidenkin munien tai pihvien tiloille ettei ole niin yksipuolinen ja vaikka beibiporkkanoita. Nostaakohan laktoositon maito vähemmän insulliinia joka on myrkky kuin laktoosillinen maito? Kokista en juo [-X


Babyporkkanankin voi tunkea suuhunsa joko pitkittäin tai poikittain, niin saat mukavasti vaihtelua syömiseen. :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-28 13:15:38 
Vieras kirjoitti:
Kyllä laktoositon maito nostaa ehdottomasti vähemmän myrkyllistä insuliinia. Kannattaa kuitenkin juoda sitä laktoositonta ainoastaan kolme kertaa päivässä; lasi tai puolitoista aamulla, sitten lounaalla puolen päivän aikaan 2 lasia ja jos illalla oikein janottaa voi vielä särpäistä kolme lasia lisää. Viikonloppuisin voikin sitte hiukan hemmotella itseään ja kumota vaikkapa purkillisen kerrallaan.


Kuullostaa tieteelliseltä joten tuota pitää kokeilla. Tänään jo sainkin vähävaihtelua kun paistoin ja söin asiat eri järjestyksessä kuin arkena mutta sorruin kokikseen. Mutta huomenna alkaa täyslaktotonkarppaus :idea:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-28 13:16:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2009-11-04 11:08:11
Viestit: 50
Tämä on hyvä keskustelu :smt045


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-28 13:36:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-04-19 15:05:30
Viestit: 11921
Just, poista insuliini elimistöstä niin näet tai ainakin patologi näkee miten myrkyllistä se oli.
Eikä ole edes perjantai :shock:

_________________
viewtopic.php?f=11&t=25856

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485


Fac ut vivas.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-28 14:07:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-05 15:38:02
Viestit: 5571
maito nostaa insulliinia joka on myrkky. juo voisulaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-28 19:53:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-22 14:25:31
Viestit: 1317
kekexxx kirjoitti:
maito nostaa insulliinia joka on myrkky. juo voisulaa.

Maito on vasikootten ruokaa.

_________________
Since 9.8.2010

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-28 22:35:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-09-28 19:47:07
Viestit: 138
Anteeks,mutta nauroin ääneen ja makeesti!
:lol:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD3BjZb/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-29 12:27:53 
Kiitos vastauksista. Maito pantu pannaan kun siinä liikaa insuliinia. Voisulaa en löytänyt kaupasta paitsi Keijua joka oli aika paksua ja maistui jännämmältä kuin vesi. Mutta. Vesissä on kemikaalioita ja muuta niin keksin että sen voi suodattaa kahvinkeittimellä 8) Sen jäähdytys on vähäongelma jos on kiire. Erottelin tänään munista valkuaiset ja keltuaiset ennen voipaistoa. Keltuaiset auttaa paremmin ihoon ja paksuunsuoleen kun ne syö lautaselta kolmiomuodostelmasta eikä jonosta. Beibiporkkanat maistuu edelleen pahalta mutta niissä ei ole insulliinia paljon kun panee suolaa ja voita.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-29 13:26:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-19 14:27:04
Viestit: 261
lumihiutale kirjoitti:
Anteeks,mutta nauroin ääneen ja makeesti!
:lol:

Nauraako karppi makeasti vai rasvaisesti :smt017

_________________
Rentokarppina 9/2010 alkaen vain hyvänolon takia


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-29 13:40:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-04-19 15:05:30
Viestit: 11921
:lol: Kyllä nyt kääntyy jo rasvaisen puolelle, meinaan nauru!

_________________
viewtopic.php?f=11&t=25856

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485


Fac ut vivas.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-10 21:48:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-06-02 07:53:23
Viestit: 246
Ahhahhahhaahhahhahahhaaahhhaahaa... Kuka tulee siivoamaan nämä partiksenjämät meidän lattialta kun nauroin niin kippurassa että lusikat ja kipot lenteli pitkin maita ja mantuja? :lol: =D> Bravo! =D>

_________________
2011 127 kg
2012 -38 kg
2013 +15 kg
2014 -12 kg
2015 -20 kg
2016 82 kg ja tässä on hyvä :smt049


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-27 22:11:22 
Poissa
yökarppi
yökarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-08-01 14:29:11
Viestit: 5362
Oi miten makeasti minäkin nauroin. Se ei ole huono asia, sillä ihmisen sisäelimet pitävät naurusta, enemmän kuin maidosta. :lol:

_________________
" Kaikki on mahdollista paitsi pyöröovista hiihtäminen"
Karppi nro 1745


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-28 19:13:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-16 12:11:10
Viestit: 2334
edam kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Maito pantu pannaan kun siinä liikaa insuliinia. Voisulaa en löytänyt kaupasta paitsi Keijua joka oli aika paksua ja maistui jännämmältä kuin vesi. Mutta. Vesissä on kemikaalioita ja muuta niin keksin että sen voi suodattaa kahvinkeittimellä 8) Sen jäähdytys on vähäongelma jos on kiire. Erottelin tänään munista valkuaiset ja keltuaiset ennen voipaistoa. Keltuaiset auttaa paremmin ihoon ja paksuunsuoleen kun ne syö lautaselta kolmiomuodostelmasta eikä jonosta. Beibiporkkanat maistuu edelleen pahalta mutta niissä ei ole insulliinia paljon kun panee suolaa ja voita.


:smt005

_________________
"Kyllä meitissä ihan missille asti muotoja riittää - neljälle, viidellekki."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-06 13:36:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-04-21 21:55:04
Viestit: 846
Minäpä tein tänään oikeita juustohampurilaisia ilman leipää! Elikkäs ostin paprikoita 6 kpl ja halkaisin ne ja poistin siemenet. Täytin paprikan puolikkaat lihapullataikinalla,johon olin lisännyt sienisilppua. (pakkasest) Täytetyt paprikat paistoin uunissa kypsiks. Kun paprikan puolikkaat oli jäähtyneet hieman, lisäsin halkaistun motzarellan palat pihvini päälle ja majoneesissa pyöritetyn salaatin kaiken päälimmäiseks. Voin vakuuttaa että oli hyvää! 5 ihmistä söi 12 paprikan puolikasta ja enemmänkin olis varmaan mennyt jos olis vaan ollut tehtynä. Ens kerralla paistan kananmunia lettupannulla tarjottavaks kans; paprika/juustohampurilaisen lisukkeena! Ja taatusti laitan sweet chili saucea majoneesin mausteeks,jotta maistuu kuin Hesen kastike. (vaikka siinä on makeutta mukana!) =D>


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)