karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 21:17:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Karppaamalla kuntoon
ViestiLähetetty: 2012-11-29 15:05:38 
Tässä yksi menetystarina lisää: http://www.hs.fi/paivanlehti/kotimaa/Me ... 6386421590 =D>


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppaamalla kuntoon
ViestiLähetetty: 2012-11-29 18:06:44 
Poissa
The Kuningatar
The Kuningatar
Avatar

Liittynyt: 2010-05-30 11:54:35
Viestit: 1085
=D> =D> =D>

_________________
mutinaa...ei mull mitää asiaa oo :mrgreen:
Rakasta itseäsi tänään :smt049
-------------------------------------------------------------------------------------
91kg --> 74kg


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppaamalla kuntoon
ViestiLähetetty: 2012-11-29 19:10:33 
Poissa
apina
apina

Liittynyt: 2009-12-21 22:22:11
Viestit: 10830
Pakko viilata pilkkua,
Lainaa:
Ennen ruokavalion muutostaan Mattila vannoi vähärasvais­ten tuotteiden nimeen. Nyt kaapista löytyy kookosöljyä, ruoka­kermaa, voita ja smetanaa.


Epäilen vahvasti että kaapista löytyy kuohukermaa. Vähärasvaiseksi ehdollistettu toimittaja ei hallitse käsi-aivo yhteyttä, flooramainokset on aivon pesseet?
Nojoo, eikös tää Mattila ollut jossain telkkarijutussakin?

_________________
äh


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppaamalla kuntoon
ViestiLähetetty: 2012-12-06 23:07:19 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2012-12-06 12:19:36
Viestit: 9
Kuntoon ei pääse pelkästään ruokavaliolla. Jopa superläski voi olla kovassa kunnossa kuten sumopainijat.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppaamalla kuntoon
ViestiLähetetty: 2012-12-07 10:46:30 
vhh-rebellion kirjoitti:
Kuntoon ei pääse pelkästään ruokavaliolla. Jopa superläski voi olla kovassa kunnossa kuten sumopainijat.


Tässä on muuten totuuden siemen vaikka on kai provoksi tarkoitettukin? Huonokuntoinen ja ns. laiha läski on seurausta pelkästään ruokavaliolla laihduttamisesta. Hiukan pulleampi ja treenaava kanssasisar tai -veli kepittää terveyden ja elinajanodotteen suhteen kevyesti tuon em. ryhmän.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppaamalla kuntoon
ViestiLähetetty: 2012-12-07 11:10:22 
Vieras kirjoitti:
vhh-rebellion kirjoitti:
Kuntoon ei pääse pelkästään ruokavaliolla. Jopa superläski voi olla kovassa kunnossa kuten sumopainijat.


Tässä on muuten totuuden siemen vaikka on kai provoksi tarkoitettukin? Huonokuntoinen ja ns. laiha läski on seurausta pelkästään ruokavaliolla laihduttamisesta. Hiukan pulleampi ja treenaava kanssasisar tai -veli kepittää terveyden ja elinajanodotteen suhteen kevyesti tuon em. ryhmän.


Toisaalta kovaa treenaava sumopainijakaan ei taida elää kovin pitkään. Ääripäät on kivoja eiks vaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppaamalla kuntoon
ViestiLähetetty: 2012-12-07 11:14:52 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
Huonokuntoinen tai laiha läski ei ole välttämättä laihduttanut koskaan, vaan vain syönyt typerästi (vaikka miten ohjeiden mukaan);
Olin itse sellainen vuosikymmeniä, kiitos väärän ravinnon.

Eikä korjausliikkeeksi tarvittu muuta kuin oikeaa sapuskaa. Joten kyllä ihan pelkällä ruuallakin voi joku päästä pitkälle :)
Toki meitä on moneksi...

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppaamalla kuntoon
ViestiLähetetty: 2012-12-07 11:37:21 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
Täällä ilmoittautuu yksi joka kokee että on päässyt karppaamalla kuntoon eli kun diabetes kakkonen, astma ja lihaskivut selätetty, kilpirauhasen vajaatoiminta muistuttaa vain joskus ja painostakin hävinnyt ihan mukava osa niin tuskinpa entisellä ruokavaliolla (ns terveellinen) enää olisin kovinkaan hyvässä kunnossa. Mutta maratoonaria minusta nyt tietenkään tule.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Karppaamalla kuntoon
ViestiLähetetty: 2012-12-07 13:31:52 
mlv kirjoitti:
Täällä ilmoittautuu yksi joka kokee että on päässyt karppaamalla kuntoon eli kun diabetes kakkonen, astma ja lihaskivut selätetty, kilpirauhasen vajaatoiminta muistuttaa vain joskus ja painostakin hävinnyt ihan mukava osa niin tuskinpa entisellä ruokavaliolla (ns terveellinen) enää olisin kovinkaan hyvässä kunnossa. Mutta maratoonaria minusta nyt tietenkään tule.


Heh,heeeeee....kuka nyt maratoonariksi edes haluais, mehän puhuttiin terveistä elintavoista :mrgreen:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)