karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-19 06:24:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-05-12 09:34:16 
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288564546205.html

" Pieksämäen Keskuskadun Filmtowniin murtauduttiin lauantain vastaisena yönä. Murtomies oli rikkonut videovuokraamon ikkunan, ja varastanut kaksi muovilaatikollista irtokarkkeja."

Missäs on lähimmän ASA:n (Anonyymit Sokeri Addiktit) kokoontumiset? Voisin osallistua :)

ViestiLähetetty: 2013-05-12 17:40:38 
Poissa
sintti
sintti

Tuttua on ASA mullekin, mutta tähän saakka olen vielä pärjännyt aukioloaikojen puitteissa himoni kanssa. Tällä sivustolla ei paljon tapahdu, taitaa olla jo porukoille selvää että liika hiilari muuttuu sokeriksi vaikka sitten omenoita söis... Asia ei ole vaan lääkäripiireissä tunnustettu. Itse kun mainostanut potilaille, että olen sokeriaddikti, niin kummasti katsovat, kuin uutista, en tiedä ajattelin että kannustavaa olisi, että minäkään en ole täydellinen. Ja sitten selostamiseen että protskuja kannattaa syödä niin pysyy himo kurissa...ei vaan usko vaikka olen jo 7 vuotta jauhanut.. Toki osa uskoo ja saakin hyviä tuloksia. Mutta sitten tulee taas joku asiantuntija lautasmallin kanssa ... Kun se on tarkoitettu että siitä saa riittävästi energias95% suomalaisista niin sumopainijasta sisähiireen.. Niin kait jollekin siitä lautasmallista tulee liikaakalorita.... Mitä mieltä ootte.. Millainen on paras kicksi ammattiihmiseltä, jos joku tulee apua hakemaan??

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00