karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 06:52:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-05-29 14:24:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-13 16:23:44
Viestit: 716
Kertokaapa viisaat, miksi niin moni kärsii mm. ruoansulatusentsyymien toimimattomuudesta/puutteesta (hapoton maha, refluksitaudit, pilkkoutumattomat ruoka-aineet jne)? Mikä elin tai organismi(t) ovat tuolloin pettäneet? Onko haimaan liittyvät sairaudet määrällisesti kasvussa, jos haima tuottaa suurimman osan ruoansulatusentsyymeistä? Onko diabeteksen jälkeen tulossa seuraava (ruoasta johtuva) katastrofi, joka aiheuttaisi lähes totaalisen ruoansulatuksen toimimattomuuden?

Esimerkkinä Diastaasin toiminta http://www.wisegeek.org/what-is-diastase.htm

_________________
Tuurilla täällä mennään-elämä on bakterologiaa.
+ fruktoosi on myrkkyä
+ teollisesti GMO:lla tuotetut entsyymit saavat sinut syömään roskaa - niitä ei mainita tuoteselosteessakaan
+ stressi tappaa varmemmin kuin huono ruoka (kiitos THL stressistä)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)