Syy miksi karppaan on terveydelliset syyt. Pyrin ketokarppaukseen siksi koska minulla on ärtynytsuoli oireyhtymä. Hiilareiden nosto tekisi todennäköisesti vatsan vihaiseksi.
ylipainoa ei ole. Haluan kuitenkin että painoni pysyy samana tai tietty on vähän varaa tippuaki.
Ihmettelen vaan samaa mitä ennenkin että miksi paino joskus nousee?
On ollu nousua ja laskua säännöllisesti. Painon nousun ymmärrän jos pidän herkkupäivän sokerilla ja vehnäjauhoilla ym. Viikonloppuisin(lauantai) olen syöny pähkinöitä. Harvemmin mitään muuta herkuttelua.
Ketoosi todellakin vie nälän pois. Onko sitten mitään järkeä alkaa illalla syömään väkisin? vai tykkääkö verensokeri huonoa kun syö kerran päivässä kunnolla ja illalla vaan ihan jotain pientä?
Oon tottunu syömään yhden kerran kunnolla tässä ketokarppauksessa. Alkuunhan mulla meni neljäkin ateriaa enkä sillon laskenu hiilareita ketokarppaukseen asti.
Iso määrä voita mulla on se että pannulle menee voita yleensä 60-70g ja eihän esim. paistettu muna tätä kaikkea todellakaan ime itseensä. Aika kiva rasvaliemi jää pannulle
Voih, mä oikeesti oon huono laskemaan enkä oikein jaksakaan laskea. Eikä puntaria ole.