Minä valitsin tämän, koska aattelin sitä että tällä nyt on joka tapauksessa ollut ennen kuin epilä'äkkeet keksittiinkään ainakin jokin teho... ja nyt kun joka tapauksessa on niin että noin 30% temporaaliepilepsiasta ei saada kuriin lääkkeillä, etenkään jos tauti on ns kaikin maustein, eli jokaista kohtaustyyppiä esiintyy, on ollut syntymästä, ja fokus näkyy aina eeg:ssa, on näkynyt magneetissakin tosin kuulemma leikkeessä johon saattaa osua vääriä löydöksiäkin. Ja on lisäksi tyvivaltimospasmi.
Eli tavoittelen kohtauksetonta tilaa. Se on nähty että karppaus ei ainoana auta mutta enpä tuota toivonutkaan... pitää muistaa ottaa lääkkeet...
Sen verran optimistista vilkuttaisin, että tämä uneliaisuus kielii kyllä siitä että dieetti kohottaa GABA-aktiviteettia keskushermostossa (tai toivon ainakin) se puolestaan nostaa ehkä hyvinkin kohtauskynnystä -- suomeksi, vähentää kohtausalttiutta.
Mieliala on ollut tasainen. Kun yritin olla ihan ilman hiilaria, luulin kyllä pyörtyväni, eli vähän söin. Kokeilin tosissaan nimittäin pekoni-kananmuna-paistosta, näläntunteen mukaan eli kahdesti päivässä. Vähän on oltava muuta mukana. Yritän pitää hiilarit alla 30 gramman, mutta en rupea nipottamaan, eikä ole edes vaakaa, joten siinä alta 50g kun pysyisivät, niin hyvä olisi. äänsärkyä on hieman ollut.' Janottaa kyllä tosissaan kaiken aikaa. Ja huusissa saa hypätä pitkin yötä, mutta se on maallista...
Mutta jos saisin temporaalistatukset eli monta päivää kestävät hämärätilat pois, antaisin mitä vaan.

On hyvä laihtua, en minä sitä... kyllä minä laihdunkin... mutta tuosta tuli äkkiä päämotiivini.