*Mimosa* kirjoitti:
*Mimosa* kirjoitti:
Nosto
Mytty83 kirjoitti:
Mulla on ens viikonloppuna tiedossa juhlat, tarkoittaa jonkin verran juhlaruokien nappailua ja illalla alkoholia. Siinä vaiheessa olen ketoillut vajaa 2 viikkoa. Mikä on paras tapa valmistautua hiilaripommiin ettei tule huono olo? Jo pari päivää etukäteen nostaa hiilareita? Syödä jotenkin erityisesti juhlapäivän aamusta?
Sama juttu täällä, olen 3 viikkoa ketoillut ja nyt la on tulossa juhlat, jolloin syön ja juon hyvin, mutta yritän olla mässäilemättä hiilareilla..
Juhlat tuli ja meni! Söin etanaa alkupalaksi, antilooppia pääruoaksi ja Baileys-juustokakkua jälkkäriksi. Juomana vedin punkkua sekä muutaman karpalolonkeron ja Breezerin. Ketoosi tietenkin meni hyvin nopsaan kadoksiin ja sen jälkeen en ketoosia ole saanut takaisin..
Olen pitänyt hiilarit n. 20 g/vrk, mutta ei siltikään ketoosia sticksien mukaan.. Muutenkin tuntuu että laihtuminen pyssäs siihen, kun aloin syömään mantelileivän päivässä.. 2 viikkoa ja painoa tippunut vaivaiset 500 g!! Täytyy aloittaa taas tiukka linja ja syödä paljon munaruokaa jotta saa ketoosin päälle..
Syvässä ketoosissa ei saa ketoosia kyllä katkeamaan (ainaskaan omalla ja ystävän kohdalla) vaikka vetäis 100g hiilareita kerta-annoksena, kunhan ei glukoosivarasto täyty. Ainoana poikkeuksena jos niitä vedän silloin kun maksa polttaa alkoholia, niin tuntuu, että elimistö siirtyy suoraan normaali hiilaritoiminnalle

Tosin 20g/vrk on omalla kohdallani jo herkuttelupäivä =D Normaalisti jää tuonne 0-7g tietämille hiilarit kokonaan.
Itse koittaisin muutaman "nollapäivän", eli koittaa pitäisin <1hh/vrk muutaman päivän.