karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-18 22:03:34

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: huimausta karpatessa
ViestiLähetetty: 2007-02-20 16:33:55 
Poissa
sintti
sintti

Elikkäs tälläistä ongelmaa. Eilen ja tänään on huimallut ajoittain. Eilen huimaus oli tosi voimakasta ja alkoi otettuani erästä lääkettä jota en ole sen jälkeen nyt ottanut. Ko. lääke voi aiheuttaa huimausta, mutta minulle ei ole aiemmin tullut oireita tuosta. Mutta yhä huimailee ajoittain, ajattelin josko johtuisi karppailusta koska tuon lääkkeen ei pitäisi vaikuttaa kuin pari tuntia. Olen karppaillut marraskuusta asti ja melko matalilla hiilihydraateilla, eli 20g/pv. Voiko tuo aiheuttaa huimausta ja pitäisikö tuota HH määrää alkaa nostamaan? En ole vielä nostanut HH määrää koska pudotettavaakin olisi vielä hieman yli 10 kg.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-20 17:07:26 
Poissa
etsijäkarppi
etsijäkarppi

Verenpaine monasti laskee karpatessa ja se aiheuttaa monille huimausta. Itellä oli alkuun aika pahaakin, mutta tasoittui sitten ajan myötä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-20 17:38:07 
Poissa
landekarppi
landekarppi

8) Miul on alkanu taas huippailee, mut johtuu ihan sukurasitteesta, alhanen verenpaine, ollu aina... :shock: Sille ku ei voi mitää, on vaa kestettävä...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-20 21:19:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

KristiinaR kirjoitti:
8) Miul on alkanu taas huippailee, mut johtuu ihan sukurasitteesta, alhanen verenpaine, ollu aina... :shock: Sille ku ei voi mitää, on vaa kestettävä...

Ihan sama juttu kun sinulla. Kestettävä on vaan..

Turha tässä on sinnitellä, mutta kun ei muutakaan voi.

Ernie Pyle

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-21 00:02:42 
Poissa
sintti
sintti

Mulla on kyllä verenpaine arvot olleet koholla ennen karppausta, mutta nyt laskussa karppauksen takia, tosin hieman yläkanttiin silti. Voiko huimausta esiintyä jos korkeista verenpaine arvoista putoaa hieman korkeisiin lukuihin? No tämä ottamani lääke kuulemma myös laskee verenpainetta hetkellisesti, eli kai se voi noista paineista olla kiinni.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-04 12:59:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

joonas76 kirjoitti:
Mulla on kyllä verenpaine arvot olleet koholla ennen karppausta, mutta nyt laskussa karppauksen takia, tosin hieman yläkanttiin silti. Voiko huimausta esiintyä jos korkeista verenpaine arvoista putoaa hieman korkeisiin lukuihin? No tämä ottamani lääke kuulemma myös laskee verenpainetta hetkellisesti, eli kai se voi noista paineista olla kiinni.

Moiks Joonas

Mulla on "ortostaattinen" verenpaine eli vaihtelee mun asennon mukaan ja siihen ihku lääkitys joka pistää huimaamaan.. ja olen tyytyväisenä ketoosissa :D Mua huimas enemmän tossa kuukausi pari sitten kun vielä mussutin leipää :wink:

"Did you know that your heart primarily uses fat for energy?"-Life without bread

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00