DieGosta kirjoitti:
Olen huomannut saman, induktio-hiilareista täällä puhutaan siksi että ollaan aihealueella ketokarppaus. Muilla osioilla pyrin ottamaan huomioon myös sen että on hyväkarppia sun muuta runsaammillakin hiilareilla laihduttajaa...
Lisäksi olen huomannut viime viikkoina aloittaneiden ruoista seuraavia:
c) rasvaa ei saa syödä
d) ekalla viikolla lähtee ainaki 3 kiloa ja jos ei lähde, jumittaa
e) heti kun jumittaa aletaan laskemaan kaloreita
-
-
No, mun omat kokemukset oli että ketoosissa laihdun ja hyvin. VHH ruokavalio minulle tarkoittaa että hiilarit on pidettävä tosi alhaalla että pystyn pysymään minulle niin rakkaasta sokerista erossa...
Moni uutukainen tuleekin siks heti keto-puolelle kun luulee että = merkki on ketoilun, induktio-hh:n ja laihtumisen välillä pakosti. Joskus jotkut joutuu tajuamaan oman kokemuksen kautta ettei aina ole noin helppoa.
Joo, okei; mä nyt tulin huomauttelemaan siksi tänne keto-puolelle kun jotkut luulee että tää karppaamalla laihduttaminen on vaan siitä kiinni että vetää hh:t minimiin ja sitten *simsalabim* läskit läks ja kroppa on valmis Milanon catwalkeille! Vaan ainahan niin ei olekaan vaan onkin kaikenlaista syytä miks jumittaa joillakin.
Vastauksia;
a) toki niinkin paino putoaa ettei syö rasvaa

sen tietää JOPA pointsittajat muttei se sillai terveellistä ole eikä ainakaan minusta oikein kuulu karppaukseenkaan,,,
b) ööh,,, mä uskallan jo melkei puhua jumista kun olen ollut 1 1/2 vuotta samassa painossa

(TOKI jokainen ymmärtää että siinä ajassa ei kukaan enää ole "puhdas" vaan isompia ja pienempiä hiilarimääriä mahtuu ajalle mutta pääsääntöisesti karppia).
c) Elämä opettaa! Jotkut laskee kaloreita, jotkut elää ja syö voidakseen hyvin ja paino sen kun laskee. Mä ottaisin miuluummin mallia jälkimmäisestä remmistä mutta moni kalorinlaskija on kyllä onnistunu laihtumaankin (siks mä en oikein voi moittiakkaan siitä

).
Ja joo, DieGosta; me taidetaan olla täällä viel ens boominkin aikaan

? En mäkään tästä mihkää ole luopumassa vaikken laihtuiskaan; pieru-dietit ei oikein nappaa

,,, Ja paino alkaa kyllä nousemaan TOSI sukkelasti kun yläkarpille hetkeksikin ryhtyy!!
Hyviä synnytelyjä!