Matukka kirjoitti:
Varmasti laihdut, lillamaria. Suisitukseni:
1) Suosittelen painottamaan syömiset aamuun ja päiväsaikaan. Syö paljon silloin. Yleensä tuo seikka jää vähälle huomiolle.
2) Syö tarpeeksi paljon rasvaa. Helposti rasvan määrä jää vähälle. Rasva aiheuttaa töksähtävän nälän tunteen poistumisen. Tuo nälän tunne on sellainen, että se pitää poistaa, muuten Sinun tekee mieli ruokaa.
3) Käveleminen on helpoin, hauskin ja yksinkertaisin tapa laihduttaa liikkumalla. Älä tee kävelystä numeroa esim. vaihtamalla lenkkivaatteet, vaan pyri spontaaniin kävelyyn.
Huolella,
Matukka
Kiitos Matukka! Näin yritän tehdäkin, tosin mulla syömistä pitää olla riittävästi myös iltaruokaan, muuten käy niin, että jääkaappia on tosi vaikea vastustaa.
Tai toinen vaihtoehto on sitten kaivautua tään Rinssin kylkeen kiinni, silloin ei tuu syöminen niin mieleen.
Rasvaa syön kyllä, en ole nyt vähään aikaan erikseen sitä laskenut, mutta pitänee taas ottaa nuo makrot vähäksi aikaa seurantaan. Ja kyllä mun on pakko rajoittaa myös kaloreita, ei muuten onnistu.
Kävely on kivaa, tuo mun fibroni sitä aina välillä rajoittaa, ja oikeasti kyllä tykkäänkin enmmän pyöräillä. Vaihtuu maisemat nopeammin. Mutta vielä mä laihdun, varmana!!!