Kannattaa ainakin syödä kunnolla ennen juomista, jos vain mieli tekee. Ja pysytellä vähähiilarisissa juomissa. Yks hyvä on kans, että vaikka ruoan kanssa viiniä juo lasin. Ei kannata ykjsin punkkupulloa ostaa, jos tuntuu et se meneeki sit yksin kurkusta alas kerralla

Ostaa joko pienemmän pullon (huonot valikoimat ja kallis hinta, mutta toisista syistä kyllä sen arvoinen) tai sitten vaikkapa puokkii pullon..meillä viikonloppuisin saatetaan viiniä juoda ruoan kanssa, ei sen enempää..monesti kaadetaan loput sit viemäristä alas, kun ei ruukata toisenakin päivänä enää ottaa..ehtii mennä jo huonoksikin mielestäni.
Mulla ei kyllä oo sen kummemmin mitään ollu, jos oon ottanu, mut oikeestaan et tulee kamalia suonenvetoja..vaikka oon kuinka kivennäisvettä juonu päivällä ja suolaaki syöny ihan rakeena ja magnesiumia ottanu..se taitaa olla sen verran diureettista hommaa

Ja semmosia syömähimoja ei samoja ole, kuin ennen..tai sellasia, et pahemmin retkahtelis. En edes juodessa syö mitään konvehteja tai sipsejä, mitä on tarjolla. Kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota siihen juomamäärään, mulle ei selvästi sovi ostaa kokonaista viinipulloa yhdelle vaikkapa johonkin illanistujaisiin. Yritän pitäytyä pois siitä ja ostaa sen pienen pullon. Lisäksi kannattaa juoda kivennäisvettä siinä välissä, sekin vähentää niitä juomahinkuja