Täällä tulee uusi apua tarvitseva ketokarppi ! no jospa nyt ekaksi laita päivän ruokalistan mitä suunilleen syön melkein jokapäivä:
Aamiainen: munakas 24%juustolla, metukalla/kylmäsavulohella tai makkaralla, pienen vihreän salaatin kera + kahvi 38% kermalla.
Päivällinen/lounas: Iso salaatti, jotain lihaa esim. jauhelihapihvejä 2kpl, fetaa ja öljyä päälle.
Iltapala: oma tekemä kermarahka johon vatkaan noin 1d kermaa, noi 60g maitorahkaa ja sitten joitain lisukkeita esim, mantelilastuja/rouhetta, kookoshiutaleita, makeutusainetta(hermesetas), funlight-tiivistettä, makuesanssia ja joskus vadelmia.
Päivän kalorit on 1851
ja makrot:
hh 18.5
pr 82.1
r 161.3
ja ongelma siis on että paino ei putoa vaikka olen ollut jo päälle kuukauden tällä ruokavaliolla. TAustaksi voin sanoa että alku ei ollut niin helppo, että ensimmäiset 3 viikkoa mentiin himppusen yli 20 g hiilareilla ja protskuja tuli hieman reilummin. Mutta nyt siis tuosta ruokapäivästä^^kysyisin, että olisiko tuon tyyppinen päivä minuntyyppiselle kaverille parempi suunta?
Paino siis 48 ja pituus 157. Tiedän että tulette sanomaan ettei minun tarvitse laihduttaa enempää, mutta vielä on tuo minimaallinen keskimakkara ja jenkkikset

sulaako sieltä kenties rasvat viimeisenä? kenties
Opiskelen leipuri-kondiittori alalla, joten joka päivä työni on melko fyysistä kun ei istuta koululla kuin ruokatauolla, muutoin siellä sitten se on kävelyä, nostelua, siivoamista yms.
Sen verran hyvää palautetta olen itseni mielestä saanut, että turvotus on täysin poissa ja ei himota namit yhtään! nälkäkin on hyvin pysynyt loitolla jopa kolmella aterialla(ennen olin melkoinen napostelija)
