Ekaks kiitos tsempeistä
Siispä muutama lisäkommentti

Ensinnäkin se rasvapaasto jonka pidin, oli oikeaoppinen alkusäätöjen jälkeen
..siis energiaa 1000Kcal, rasvaa 100g, hh alle viis ja proteiinii 10-30g

syömiset tasan kolme kertaa päivässä, ei välipaloja ja nestettä kolmisen litraa...kunnon vichyy osa...
Kitumiselta ei tuntunut, koska nälkä pysyi poissa (sama kokemus mulla on kuuden viikon kasvisliemipaastostakin,(yhekskytluvun lopulta)
Ketoosi tais roihuta liiankin täysillä, koska yhtenä aamuna tikku näytti lähinnä mustalta...
Se hoitu taas Papan neuvoilla lisäämällä vähän proteiinii (10g?)
Mulle oli ahaa-elämys huomata, kuinka vähän rasvaa 100g on ja finelin ruokakori auttoi jatkossa hahmottamaan omat syömiset vähän alle kulutuksen....että paino hiipii alaspäin..Rasvapaastolla putos kolmisen kiloo ja on edelleen pudonnut...
Eilinen tais tosiaan olla se Lemmun mainitsema kakkakikkare
Jos joku luulee, että tää on ihmedieetti ja voi mättää älyttömiä ruokamääriä napaansa niin tiedoksi, että EI OO.
Eilen olin salilla ja ähelsin kaikki kommervenkit...loppupalkintoineen
...jostain eduskunnan takaa salilta oli tuotu jotain jenkkiläisiä "hoitopöytiä" jotka vatkas ja vääns ja ravisutti sekä tutisutti oikein olan takaa...itte senkun makoili...tosi jenkkiläistä tyyliä.
..siihen yhteen selällään lököttelyvempaimeen ne kuulemma ei voi mennä, se kun vatkaa mahaläskit naamalle...
Olisin ominut ne jutut heti ittelleni, muuta ohjaaja sano top tykkänään...ensin ähellät itte
Rasvapaasto siirtyy sen yli, kun käyn salilla...taitas olla kaks liian suurta rasitusta samanaikasesti
Joten vielä jatketaan kurikarppina...rasvat 100-120

, hh 20 ja prot 60-70g...vaan en tiedä mitä salitouhu vaikuttaa kulutukseen...
Kiitos Lemmu stailauksesta, vaikken just niin trimmiks pukeutunutkaan

Kotona!