Carppi_di_Em kirjoitti:
Ah, tunsin piikin... mä oon varmaan niitä uusia tosikkoja

Panikoin tuossa jo verenpaineen kohoamista toisessa ketjussa, Great Girl palautti maanpinnalle, ja hih, tämä oli mainio tässä ketjussa:
Lainaa:
Minäkin olen kuullut mitä ihmeellisimpiä syitä verenpaineen laskuun. Tyyppi aloitti chilin ja inkiväärin syömisen ja heti seuraavana päivänä oli verenpaine laskenut! Hallelujah! Kyselin sitten tarkemmin ja kävikin ilmi että jo viikon ajan oli vähentänyt kahvin juomista normaalista kahdesta pannullisesta päivässä kahteen mukilliseen...
seuraava kysymykseni nimittäin olisi ollut että mikse se vp on nyt LASKENUT (ja edelleen ollaan 10 ekan päivän jänteellä) -- mutta nythän mä hokasin, että vaihdoin päivittäisen pannullisen kahvia kofeiinittomaan tuossa rapiat viikko sitten... ha.
Tää ny on tämmöstä, koittakaa veteranit kestää. Sitä kun vihdosta viimein löytää jotain mikä toimii ja tuntuu hyvältä niin (tai toisin päin) niin siitä ny vaan innostuu pohjamutia myöten.
Em
Ei ollut tarkoitus kellekään piikkiä laittaa vaan todeta vaan se seikka että paljon on vuodessa tullut karppimaailmaan lisää "rasitetta" tiedon muodossa. Silloin kun minä vajaa vuosi sitten aloitin, kehoitettiin vaan laskemaan ne hiilarit alle 20g:n, odotella ainaki 4 viikkoa semmosta jumitusta ennen ku voitiin alkaa puhumaan että tosiaan jumittaa.

Atkinsin kirjasta bongasin sen että jos paino on keskimäärin kuitenkin laskenut sen 500g/viikko, ei voida puhua jumituksesta eli jos ekalla viikolla lähtee 4 kiloa ja seuraavalla 7:llä viikolla ei grammaakaan, se ei silti ole vielä jumitusta.
Ja ymmärrän kyllä, uutena olen itsekin täällä palstalla joskus ollut ja voi sitä ihanaa autuutta kun karppauksen salat aukesivat minullekin! Suurin ongelma alussa oli se kun v*tutti niin maan perusteellisesti se että KUKAAN EI OLLU AIEMMI MULLE KERTONU ETTÄ NÄINKIN VOI LAIHDUTTAA!

Eli pienet ongelmat..
2010 Tammikuussa paino yhä 86kg

.
.
Pitkän tauon jälkeen paluu karppilammikkoon 3/2015 lukemista 92kg.