karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 08:09:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 481 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 120 21 22 23 24 25 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-09-04 11:51:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-24 21:24:51
Viestit: 139
rennosti se oon minäki ottanu =) nyt on reilu vko taas tiukemmin oltu ja n 3kg lähteny. mä haluan kunnon puntarin..nyt mulla on sellanen digitaalinen kakka joka näyttää aina eri tuloksen ku sille astuu, joten on melko epäluotettava..kun mua just se painon lasku inspirois ja tää puntari voi antaa yhtäkkiä kilon isomman tuloksen....


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-09-04 20:08:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 23:36:21
Viestit: 343
Mävaan kirjoitti:
rennosti se oon minäki ottanu =) nyt on reilu vko taas tiukemmin oltu ja n 3kg lähteny. mä haluan kunnon puntarin..nyt mulla on sellanen digitaalinen kakka joka näyttää aina eri tuloksen ku sille astuu, joten on melko epäluotettava..kun mua just se painon lasku inspirois ja tää puntari voi antaa yhtäkkiä kilon isomman tuloksen....


Jee! :D Minulta on nyt jo pudonnut 2,3 kiloa (yhteensä 9,9 kiloa karppauksen alusta!). En merkkaa sitä tickeriini vielä kun "virallinen" punnituspäivä on vasta huomenna. :wink: Jospa se menisi siihen tasaan kymmeneen! :lol:

Minulla on vähän sama ongelma oman vaan kanssa. Minun tapauksessa auttoi että punnitsen painon aina tasan samassa paikassa ja että alusta on tasainen (minun tapauksessa pesuhuoneen lattia). Yrittän myös aina seisoa samassa asennossa punnituksen aikana. Tällaisia ohjeita muistan lukeneeni ja näyttää siltä että ne ainakin jonkin verran on auttanut.

_________________
Karppausta vuodesta 2012.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-05 08:03:20 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2012-03-26 11:04:24
Viestit: 50
Mulla painoa pudonnut 26 kiloa ja enää kolme kiloa tavoitepainoon :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-07 22:32:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-06 16:55:41
Viestit: 4713
=D> =D>

_________________
~Smiling is my favorite exercise~
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-15 12:49:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-02-09 14:38:09
Viestit: 252
Kesän aikana salakavalasti paino nousi reilut 5 kiloa, ja osa suosikkihousuista tuntuu hieman kiristävän. Parin viikon ajan systemaattisesti hiilareita vähentämällä olen nyt tämän viikon jo lähempänä ketoilua, eli 35-40 gramman päivähiilareilla mennään. Katsotaan jos tällä lähtisi jotain tapahtumaan, mutta kuten se lapamato sanoi, toivossa on hyvä elää! :lol: Jos ei, niin ensi viikolla pudotetaan vielä vähän lisää!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-16 11:30:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-03-06 13:02:12
Viestit: 16
Mie alotin taas pitkästä aikaa ketokarppauksen (hilareita max. 40g), jonkin aikaa sitten yritin aloittaa, mutta hyväkarppaus vei voiton. Ketoosissa ei tee mieli ollenkaan herkkuja eikä "oikea" nälkä vaivaa vähän väliä :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-07 11:52:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Mulla tippu 10kg 5:ssä kuukaudessa ketokarppauksella, sen jälkeen tää onkin ollu tämmöstä eestaasjojoilua. Välillä palannu osittain normiruokavalioon ja herkutellutkin ja nyt skarppaan uudestaan. Ketolla 20-50g hh:ta päivässä ja painoa pudonnut nyt 15kg tammikuusta. Vielä 8kg ni oon häpi..jospa ens kesään mennessä!

Nainen, (kohta) 21-vuotta, pituus 168cm, paino tammikuussa 85kg nyt 70kg. :wink:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-07 21:05:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
MInä aattelin tikut huomenna ostaa ja alkaa ketoileen :) Jospa tännekkin vähän äksöniä!??

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-08 09:16:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Ne tikut on kalliita :/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-08 11:13:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Ne on noin 14 euroa ja kun halkasee, kestävät puolet vielä lisää. Eikä niillä ole pakko joka päivä mitata. Itse aion ostaa mulla kesti viimeksi vuoden yks purkki :)

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-01 20:12:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-10 16:41:39
Viestit: 290
Mä tuun mukaan. 7 kk, + 10 kg.... Huoh.

_________________
iHerb.com-nettikaupasta 5$ alennusta ensitilauksen loppusummasta koodilla ZOC161.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-02 19:18:49 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2012-12-30 11:57:21
Viestit: 10
Minä oon kans messissä. Toissa kesänä karppailin ja se oli ihan ok. Jossain vaiheessa kuitenkin repsahdin sitte normisti syömään hiilareita ja jos nyt ihan rehellinen oon niin vähän enemmänkin ku normisti. Nyt sitten ois hirveästi karpattavaa, mutta tällä ketokarppauksella mulla ainakin onnistuu paremmin.

_________________
-Onnen jumalatar antaa monille liikaa, kenellekkään ei tarpeeksi!

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-03 00:42:10 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-03 00:01:00
Viestit: 13
Mä tuun mukaan! toinen päivä menossa, ja pyrin tohon 20g hiilareita päivässä. Ainoa paha että kahvi ei uppoa ilman reilua lorausta maitoa, ja siihen ne hiilarit sitten meneekin :) en tiedä muista mutta ite ostin nyt rasvatonta maitoa, olisko parempi joku muu,kerma maistuu kahvissa pahalta...
Nyt menee vielä hyvin, toistaiseksi :lol:

ai joo, ja puntarilla kävin kun aloitin, niin mäjähti lukemat 89,5 kg, ja pituutta 166 cm , huoh :roll:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-03 18:34:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Jos sunnuntaista lähtien kokeilisi... piiiiiitkästä aikaa.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-03 18:42:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
ketoosia jo 5 viikkoo takana ja 6kg

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-03 21:15:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Tän piti kans tänää mutjoo uusiks huomena :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-05 11:15:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-03 00:01:00
Viestit: 13
5 päivä menossa. Eilen mittasin ketomittarilla tuloksena 0.4. Eli vissiin ihan hyvällä mallilla :) onko tietoa mikä olisi tavoiteltava ketoosiluku kun mitataan ketoaineita verestä?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-05 13:52:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Mä oon menny mutulla. Kyllä ne ketoosiin viittaavat tuntemukset huomaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-06 19:50:51 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-03 00:01:00
Viestit: 13
miten menee? -mulla 6 päivä ja ainut mitä tuntuu on että sydämen äänet jotenkin korostuneet, varmmaan kun vatsa on kutistunut :lol: voisko olla? ja tänään piti ottaa päänsärkyyn tabu, ja sillä meni ohi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-06 19:53:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Maanantaina alka...liikaa repsuttu!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 481 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 120 21 22 23 24 25 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)