snowgrouse kirjoitti:
Jotkut syövät tabuina ja jotkut eivät? Minä en ainakaan syö tabuina, mutta edelleenkin huomautan siitä että kyllä tuo kalium+magnesium on ihan yleinen lisä joka löytyy monesta karppikirjasta ja monelta saitilta, joten en käsitä että miksi siitä pitää yhtäkkiä tehdä haloo
Ihan siksi että se on vaarallista!Kaliumia voit vedellä rehuista vaikka kuinka mutta esim. yksi kaleorid 750mg nappi sisältää 10mmol kaliumia ymmärrätkö miten pieni määrä se vaikuttava aine on!
Mulla on muuten purkki tossa pöydällä jos haluat kuvan siitä..
Lainaa:
Sitä suositellaan täälläkin jatkuvasti.
Jos joku suosittelee ja näen sen niin aivan varmasti kommentoin..!
Lainaa:
Ja kun on jatkuvasti sukset ristissä niin siinä alkaa pikku hiljaa tulla sellainen fiilis että mitä täällä sanonkin niin siitä pitää aina tulla jäbältä joku kuittaus. Joka halvatun päivä tuntuu jotain tällaista eipäs-juupasta tapahtuvan.
Lainaa:
Tässä ei enää ole kyse siitä että virheitä korjailtaisiin koska olen ihan samaa mieltä että ei sitä kaliumia kannata älyttömästi vetää, mutta siihen en enää voi mitään jos joku lukee tuon infopläjäyksen ohjeita väärin. Onko sinulla siteerata kohtaa missä nimenomaan sanon että kaliumia pitää vetää pillereinä?
snowgrouse kirjoitti:
Oletko ottanut lisäkaliumia ja magnesiumia (vissyn tai pillereiden muodossa)
Lainaa:
Ihan tuon takia alkaa kyllä nyt tuntua siltä että jäbä ärtyy muuten vaan kun näkee mun ylipäätään kirjoittavan jotain koska on siinä uskossa että olen aina Väärässä. Se ettei kaliumia pidä huvikseen syödä on erittäin hyvä pointti, mutta en ole käsittääkseni täällä sellaista suositellutkaan, joten tässä tulee jo vainoharhaiseksi kun sanomisia väännellään ja sitten syytetään siitä ettei ole muka jumankauta lukenut lähteitä. Edelleenkin tässä on kärpäsestä tullut härkänen.
Edelleen en olisi tullut asiaan puuttumaan jollet olisi sitä suositellut, kaipa ymmärrät että jos neuvot lähes kaikkia uusia karppaajia ja olet kuitenkin aktiivikarppi suurella viestimäärällä, niin monet ottavat neuvostasi vaarin.. Ei ne ajattele kuinka kauan olet karpannut, miten kokenut karppaaja olet.
Ei se viesti määrä tee karppaajaa, vaan enemminkin kokemus, kokeilu, oppiminen ja se että voi myös kuunnella muita...
Edelleen yritän sanoa etten mitään sua jahtaa mutta ymmärräthän tämän asian. Peace.