täällä yksi lisää porukkaan!
itse oon pyrkinyt olemaan ketoosissa nyt joitakin viikkoja, mitään tikkuja en ole ostellut, enkä jaksa muutenkaan mitenkään erityisemmin laskeskella mitään grammoja ja määriä ja muita. sekä se että lukemani perusteella ni liuskat ei anna 100% varmuudella tietoa. jos oikein olen ymmärtänyt niin voi olla ketoosissa vaikka liuska ei sitä näyttäisi.
mistäpä siis luulen tietäväni että olen ketoosissa? henki alkanut haisemaan sekä muutenkin ihosta tiuhkuu erittäinkin pistävää hajua vaikka joka aamu suihkussa käynkin enkä edes erityisemmin hikoile. ruokahalu on pienentynyt, ei tee mieli syödä, iltaisin pitää muistuttaa itteään että pitää syödä ja makeanhimo on kadonnut, ei tee töissä yhtään pahaa vastustaa karkkeja ja pullia mitä tarjolla(nyt menee kahvikin jo ilman makeutusta). ja alussa olo oli sekava parin päivän, töissä juoksin ympyrää enkä saanut mitään järkevää aikaiseksi kun ajatus ei vain kulkenut, se onneksi mennyt ohi.
vatsa toimii vähän miten sattuu se hieman mietityttää painokaan ei huikeeta vauhtia laske, joku viikko laskenut ja seuraavalla viikolla tullut sama takas tyylillä. tosin olen normaalipainoinen joten en odotakkaan mitään monen kilon pudotusta viikossa.
karppaus ei sinäänsä ole mitään uutta, sitä tullut enemmän ja vähemmän tullut noudatettua jo useamman vuoden. näin tiukkana en ole pitänyt ennen, nyttenkin alkoi vähänniinkuin vahingossa

mutta tästä pyrin pitämään kiinni, mututuntumalla vaikka menenkin.
onkos muilla ollut vaikeuiksia mahan kanssa? tai tuon hajun suhteen?