tuijakoo kirjoitti:
En nyt haulla löytäny vastausta, mutta onko mahollista, että ketoosi voi hiipiä taas päälle, vaikka nostin hiilareita? Koko karppausaikani olen ollu alhasilla hiilareilla n.20g/vrk. Viikon verran olen nyt pitäny hiilarit max 40g/vrk. Atkinsin induktiolla alotin ja olin sillo ketoosissa, sekä sama toistui sillo kun alotin pätkäpaaston. Tänään iltapäivällä alko taas tuntua pientä jomotusta pääkopassa, kauhia jano ja mun hengitys kuulemma haisee omituiselle, sekä hikoiluttaa kovasti. Ihan samat oireet kun sillo alussa. Olen juonu tänään jo 4 litraa, osan vettä ja osan vissyä, eikä se vielä riitä mihinkää. Sticksejä mulla ei ole, joten en niistä pysty tarkastaa. Apteekista kysyin, mutta eihän niillä ollu. En välttämättä haluu olla ketoosissa, koska tää ei nyt niin kauhian kivalta tunnu. Vai onko tää sitte jotain muuta? Jotenki vaan tuntuu omituiselta, että hiilareiden nosto kytkis ketoosin päälle. Olen syöny ihan samoja ruokia kuin ennenkin, mutta korkeemmilla hiilarimäärillä. Ainoa ruoka-aine mitä on tullu lisää niin on omena. Olen nyt viikon aikana syöny kokonaista 2 omenaa. Tänään tiputin hiilarit takasin max 20g, Päivän saldo makrojen osalta on P72g, HH18g, R128g. Kiitoksia jo etukäteen!
Kyllä 40g hiilareilla on mahdollista vielä ketoilla.