karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-02 15:11:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-04-22 20:59:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Näyttäis olevan viidenkymmenen kpl:n Ketostix pakkaus 10,50€ Nettiapteekissa. Mietin vaan että vähempikin kun 50 riittäisi, eli onkohan noita pienempiä pakkauskokoja kuin tuo, vaikkapa jollain eri merkilläkin, käsittääkseni tuo Ketostix ei ole ainut tämmöinen valmiste, en vaan tiedä millä hakusanalla noita hakisi, "pissatikku"? :lol: Tietääköhän joku.. :roll: Tai tietty voisin Apteekistakin reilusti vaan kysyä, sitten kysyttäis että "Et kai sinä vain ole sillä hengenvaarallisella ATKINSSONilla?" [-X "Ei tietenkään, mulla on diabetes!" 8)

Ruoka-anarkiaa jo vuodesta 2008.

ViestiLähetetty: 2008-04-22 21:12:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Olinpa huolimaton, onhan niitä tosiaan tuolla pari muutakin merkkiä, "reagenssiliukat" näköjään ovat viralliselta nimeltään.. 50kpl tosin noissakin ja enemmän hintaa.. Kai se on noihin tyydyttävä. :| Toki ilmankin pärjää, mutta itse kun en ole täysin varma tästä nykyisestä hiilarimäärästäni, eli onko se ollut alle 20g kun en vaakaa omista (en sitä ihmisille tarkoitettua saati elintarvikkeille). Niin voisi noilla sitten tarkkailla ketoosin astetta ja muuttaa sapuskamääriä sen mukaan.. Noita oon ennenkin käyttänyt kun "atkinsseilin" joskus 2002-2003.. :)

Ruoka-anarkiaa jo vuodesta 2008.

ViestiLähetetty: 2008-05-23 07:02:17 
Poissa
sintti
sintti

Riikkis79 kirjoitti:
Toki ilmankin pärjää, mutta itse kun en ole täysin varma tästä nykyisestä hiilarimäärästäni, eli onko se ollut alle 20g kun en vaakaa omista (en sitä ihmisille tarkoitettua saati elintarvikkeille). Niin voisi noilla sitten tarkkailla ketoosin astetta ja muuttaa sapuskamääriä sen mukaan..

Moi..olen ymmärtänyt, ettei se pissatikku välttämättä kerro ketoosin "syvyydestä", saati sitten ketoosissa olosta ylipäätäänkään. Tästä on kyllä omaakin kokemusta...

ViestiLähetetty: 2008-05-25 18:42:02 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

Riikkis79 kirjoitti:
Olinpa huolimaton, onhan niitä tosiaan tuolla pari muutakin merkkiä, "reagenssiliukat" näköjään ovat viralliselta nimeltään.. 50kpl tosin noissakin ja enemmän hintaa.. Kai se on noihin tyydyttävä. :| Toki ilmankin pärjää, mutta itse kun en ole täysin varma tästä nykyisestä hiilarimäärästäni, eli onko se ollut alle 20g kun en vaakaa omista (en sitä ihmisille tarkoitettua saati elintarvikkeille). Niin voisi noilla sitten tarkkailla ketoosin astetta ja muuttaa sapuskamääriä sen mukaan.. Noita oon ennenkin käyttänyt kun "atkinsseilin" joskus 2002-2003.. :)

Voisit puolitta saksilla ne tikut...ne kun on aika arvokkaita...
Paitsi jos ei hinnalla oo väliä :roll:

Kotona!

ViestiLähetetty: 2008-05-25 19:10:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ei mulla apteekissa mitään kyselty, enkä hoksannut edes hävetä. Olisin varmaan suoraan tunnustanut olevani "atkisssonnilla" jos olisivat kehdanneet kysyä, eivätkä vain vilkuilla toisiaan. :wink: Noo, en tiedä ihmettelivätkö vain, että onpas tuossa huonosti ohjeistettu diabeetikon alku, kun kyselin tyyliin: "Voisitko auttaa mua löytämään niitä ketostiksejä, vai mitä ne onkaan?" :D

Innoissani silloin ihan aluksi niitä tietenkin halusin... :roll: En minä niitä tiukallakaan ruokavaliolla kovin paljoa saanut punertamaan. Nyt satuin kokeilemaan arvoja pitkästä aikaa ja edelleen punerrus on aivan sieltä lievimmästä päästä, vaikka ruokavalio on ollut hirveän paljon vapaampi. Tuskin ketoosissa olen ollut viime syksyn jälkeen, ei sillä että olisin hiilareita laskenut mutta on sen verran tullut syötyä hedelmiä, maitotuotteita jne.

ViestiLähetetty: 2008-10-16 14:31:16 
Poissa
sintti
sintti

Haluaisiko joku ostaa puoliksi Ketostix-pakkauksen? En katso tarvitsevani 50 tikkua satunnaiseen testailuun, 25 tikkua riittänee sekin pitkäksi aikaa. Asun lähellä Helsingin keskustaa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00