karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-29 20:39:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kauan olette ketoilleet?
ViestiLähetetty: 2008-08-15 13:13:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mulla kolmas viikko jo paremmalla puolella ja rupesin tässä miettimään, kuinkahan kauan kannattaa näillä parinkymmenen gramman hiilareilla oikein mennä? Tuntuu nimittäin siltä, että tätä ruokavaliota voisi ihan kevyesti jatkamaan vaikka kuinka kauan; olo on hyvä ja jalka nousee! :smt026

Mulla on noihin hiilareihin mahtunut niin lesemuffinssia, jogua, kermaviiliä kuin marjojakin, ehkä vihanneksia voisi lisätä. Mutku ei oo nälkä ( mikä ei ole todellakaan haitta! ).

Viestin otsikko: Re: Kauan olette ketoilleet?
ViestiLähetetty: 2008-08-15 15:46:44 
Poissa
sintti
sintti

Papavero kirjoitti:
olo on hyvä ja jalka nousee! :smt026

Mulla on kaksi ja puoli viikkoa takana ja komppaan sua :D
Ainoastaan mun tähän asti lähes käyttämätön sappi meinasi sanoa sopimuksensa irti. Mutta eiköhän se totu siihen, että rasvaa on taas elimistössä.
Nääs nämät vähäkaloriset, melkein rasvattomat ruokavaliot ovat pitäneet sapen toimettomana ja sinne on kertynyt hiutaleita (ei ollut vielä kiviä) :roll:
Meinaan jatkaa niin kauan kun tuntuu hyvältä. Olen tähän asti mennyt Atkinsin tiukan linjan mukaan, mutta nyt olen ottanut mukaan myös hieman soijajauhoja ja pähkinöitä. Ensi viikolla tulevat mukaan marjat ja sitten sitä seuraavalla myös rahka ja se paljon mainostettu partaukko :wink:

Viestin otsikko: Re: Kauan olette ketoilleet?
ViestiLähetetty: 2008-08-15 16:52:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tällä erää jo kolme viikoa takana ja homma jatkuu. Muuten olen ollut vähemmillä hiilareilla jo keväästä 2007. Nyt kesän jälkeen kaipasi ryhtiä ruokavalioon kaiken sopimattoman ruoan ja juoman jälkeen. Itselläni ketoosi ei juuri elämää sekoita, joten hyvä on jatkaa vielä jonkin aikaa. Kävin viikko sitten verikokeissakin ja arvot olivat kummasti parantuneet :D. Edellinen isompi kuvaus otettu ennen ruokavalion muuttamista, joten hyvä oli itseään punniskella. Silloin kun ruokavaliota muutin aikanaan, niin taisin viihtyä ketoosissa muistaakseni 5 viikkoa ja oli ainakin minulle ihan ok.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00