Aamiaisesta ja syöntikerroista vielä: ei se kolme ateriaa mikään lopullinen totuus ole. Esim. itse syön yleensä neljästi päivässä: aamiaisen, lounaan, päivällisen ja illallisen. Usein yksi noista aterioista on kaloreiltaan vähäisempi, tilanteesta ja päivästä riippuen. Yleensä aamiainen koska olen huono syömään aamulla. Tosin mä en pyri laihduttamaan... Mutta en usko etteikö tuloksellinen laihdutuskin neljällä aterialla onnistuisi. That said, jatkuva välipalastelu ei ole hyvästä ja kyllä niiden aterioiden täytyy olla täyttäviä ja pitää nälkää tyyliin useampia tunteja kuitenkin.
Bless86: en kai sanonutkaan että liian alas? Siitä ei kuitenkaan päästä mihinkään että aloittaja ON normaalipainoinen ja laihdutus tällöin todennäköisesti vaikeampaa, kuin oikeasti ylipainoisella. Ihan riippumatta siitä, onko sitä ylimääräistä ihmisen itsensä mielestä vielä vaiko ei. Naisen elimistöön on luonto jonkin verran rasvaa tarkoittanut, ja kuten kaikki tiedämme niin usein se niistä rasvoista myös tiukasti kiinni pitää...
En mä sano etteikö aloittaja saisi laihduttaa, mikäs siinä jos siltä tuntuu

Mutta vaikeaa se todennäköisesti noissa mitoissa on, tai ainakin vaikeampaa kuin jos painoa olisi vaikkapa 100 kg.
EDIT: helimaria, sanoinko että mahdotonta? En. Sanoin vaikeaa, tai ainakin vaikeampaa kuin oikeasti ylipainoisella. Luetaan ne postit kunnolla, please.
_________________
Koodilla
XIW335 saat viisi taalaa alennusta ensimmäisestä iHerb-tilauksestasi!
Karppilan päiväkirja:
Antakaa aikaa haaveilla ja ajatella hiljaaVHH-blogi:
http://voimanala.blogspot.com/