Karppasin ja neljäntenä päivänä menin uskoakseni ketoosiin. Imelä maku on ollut suussa yötä-päivää ja mies ei enää pussaa kuin ehkä poskelle, kun henki haisee niin pahalle

Nälkä ei ole, puoliväkisin syön mitä syön. No aamulla oli nälkä ja söin reilun karppisämpylän ihan nälkääni. Painoa putoilee hitaasti, välttelen puntarilla ravaamista päivittäin. Jos malttaisi punnita "vain" joka toinen päivä. En oleta että viikossa lähtisi kokonaista kiloa.
Syön varmasti ihan liian vähän. Kaali-lihajuttuja lähinnä vaan, kun en vielä oikein tiedä mitä uskaltaa syödä. Salaattia aion tänään tehdä kaveriksi. Katselin että tuossa maitojuomassa on puolet vähemmän hiilaria kuin maidossa, olen sitä aamulla juonut kaksi desiä. Ja syönyt yhden munan karppisämpylän voilla ja kinkulla.
Paino näyttää tällä hetkellä
66,6 kg ja pituutta
157,00 cm
Tavoite on - 10 kg
Millaista menoa tässä on odotettavissa? Milloinkahan tämä jokailtainen päänsärky loppuu? (Kärsin noista muutenkin usein, mutta nykyään enemmän.) Toinen korva meni ihan lukkoon, voikohan liittyä ketoosiin? Olisiko vinkkejä tai ruokavinkkejä antaa aloittelijalle?

Olen lueskellut paljon näitä ketjuja, mutta kirjoja aiheesta minulla ei ole.
Olisi varmaan syytä pitää ruokapäiväkirjaa? Ja hankkia ruokapuntari?