Jep, aika ou nou-fiilikset nyt, mutta ehkä tää tästä iloksi muuttuu.. Luulen, että mulla meni parina ekana päivänä överiksi toi syöminen, kun ajattelin vaan, että a) saa syödä miten paljon vaan, kunhan ei hiilareita b) pelkäsin, että jos tulee kauhee nälkä, niin sorrun johonkin makeaan. Niin söin sitten yli äyräiden.. Kaloreita tuli parilta ekalta pvltä melkein tuplat entiseen verrattuna. Oiskohan käynyt sitten niin, että se ylimääränen proteiini muuttunu hiilareiksi vai miten se kemiallinen puoli nyt menikään..
Kiva, kun laitat noita syömisiäsi esille. Saa niistä kanssa vinkkejä, kun tuntuu, että tosi vaikee välillä keksiä mitä söisi. Varsinkin aamulla ja ns. välipaloja. Vaikka napostelusta koitankin päästä eroon, niin alkuun se kait sallittakoon pienissä määrin.
Itsellä meni tänään suunnilleen nää sapuskat:
Aamulla: n. 100g kylmäsavulohta, n.100g jäävuorisalaattia öljyllä ja n.30g sulatejuustoa.
Päivällä: n. 250g porsaan kasler leikettä, n. 200g jäävuorisalaattia öljyllä ja kurpitsansiemenillä ja n. 3 ruokalusikallista kermakastiketta.
Välipala: n. 50g Lidlin chorizo makkaraa
Illalla: n. 150g naudan pihvi runsaassa öljyssä paistettuna ja muutama kurkun viipale sekä n. 50g sulatejuustoa.
Iltapala: 2 pientä muikkua

nam nam. ja kourallinen maapähkinöitä.
Lisäksi teen seassa päivän mittaan yhteensä n. 1dl soijamaitoa ja 6 hermesetasta.
Liikuntaa 1,5h reipasta kävelyä + salilla 40 min n. 130 sykkeellä ja lyhyt lihaskunto vatsat ja jalat päälle.
Tänään on kyllä vähän kevyempi ja parempi olo jo. Vedin semmoset juustoöverit ekoina päivinä, että tuntu tosi raskaalta koko olo, mutta nyt hieman valoa tunnelin päässä. Silti tuntuu, että alkutilanteesta raskaampaan päin olen mennyt. Mitenköhän noi makeutusaineet vaikuttaa? Mikä määrä on paljon niiden käytössä? Ilmeisesti voivat myös aiheuttaa jumia..
Itse juon muutenkin paljon vihreää teetä, mutta nyt olen vielä lisännyt sitä, jos sais aineenvaihduntaa liikkeelle. Katsellaan mihin tää tästä etenee.. Huomenna taas viisaampana