Mirka kirjoitti:
Ymmärtääkseni noin. Jos kaikki ketoaineet menevät kulutukseen, niitä ei riitä tikkuun. Tumma tikku ei kerro laihtumisesta yhtään mitään, vaan ketoaineiden valmistuksen runsaudesta suhteessa niiden käyttöön.
Ketoosin merkitys on siinä, että se vähentää useimpien ruokahalua. Mitään itseisarvoa sillä ei sinällään ole. Jotkut viihtyvät ketoosissa, kuten minä esim. jotkut taas eivät. Sen mukaan mennään, missä viihtyy.
Juu-u, loogista, mutta onko "Mitä enemmän ketoneja vapautuu, sitä enemmän rasvaa on hajotettu." -lausunto sitten esim. pelkkä käännövirhe, tms? Tää ei nyt sovi mun päähän mitenkään

Tulee semmonen mutu, että jeejee, stixi punasella, nyt on palanu sikana rasvaa. Mihin tässä uskois
