karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-03 13:13:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Olen kokenut valaistuksen ;)
ViestiLähetetty: 2011-09-23 18:56:21 
Poissa
sintti
sintti

Voi herra jumala minkä olen tajunnut!

Olen siis 15-vuotiasta lähtien eli 10:sen vuotta karppaillut säännöllisesti (mitä nyt välillä retkahtanut karkkeihin, mutta aina palannut ruotuun) ja ikinä en ole siis näitä keskusteluja lukenut.
Nyt sitten vahingossa eksyin lukemaan ensin lounaskyttääjien/kauppakyttääjien ratkiriemukkaista keskusteluja ja siinä on vierähtänyt tunti jos toinenkin :D Ja sitten vähitellen siirryin lukemaan näitä muitakin opettavaisia keskusteluja..

Ja olen tajunnut asioita mitkä nyt itseäni naurattaa, kun en ole aikaisemmin ymmärtänyt että mistä ne johtuu!

Luin monia ketoosiketjuja läpi ja huomasin että mullahan on ollut noita oireita en ole vaan tiennyt mistä ne johtuu. Esim. toi hien pistävä haju! Olen kuvitellut että se johtuu ehkä huonosti dödöstä ja kokeillut vaikka minkälaisia purnukoita ja aina se haju vaan on tullut takas. Olen myös miettinyt sen johtuvan paidan materiaalistakin ehkä :lol:

Ja kans toi liikahikoilukin mulla on ollut ja olen pohtinut mistä se johtuu. Ja nyt olen tajunnut et, minähän olen ollut näköjään vaan ketoosissa! Tuntui ihanalta oivaltaa noi asiat! :D

Eli veikkaan että tuun viettämään vielä monia tunteja näitä ketjuja lukiessa ja oppiessa asioista lisää.. Kiitos siis teille mua viisaammille ihmisille. =D>

ViestiLähetetty: 2011-09-23 18:59:30 
Poissa
sintti
sintti

Koskaan ei ole liian myöhäistä! :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00