| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=41&t=59981 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | koolaid [ 2011-12-27 19:13:51 ] |
| Viestin otsikko: | Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Elikkä kuten otsikko kertoo, olen ketokarppaamassa nyt toista kertaa, ensimmäisellä kerralla homma toimi kuin junan vessa! Paino putosi ihan parisaa kolmessa kuukaudessa kymmenisen kiloa, jonka jälkeen repsahdin taas hieman hiilareihin ja paino kohosi takaisin lähes alkulukemiin. Nyt 2 viikkoa takana eli induktion pyrin hoitamaan kunnialla: ei kahvia, paljon vettä, vihreää teetä, hiilarit ihan minimiin. Mutta paino ei juuri putoa, eikä vyötärö pienene...? Pituutta 186 ja painoa 100kg ja tuo vyötärö on tuossa 107cm kohdalla. Mikä siis mättää? Ohessa sapuskat mitä pääosin syön: Aamulla kuppi kahvia, autobar, maidolla (induktion jälkeen siis) Päivällä 8 saarioisten nakkia 320g, h0,6g/100g Iltapäivällä taas kuppi kahvia, automaatista, maidolla. Kotiin päästyäni munakas 3 munalla, sekaan kinkkusuikaleita, meetwurstisuikaleita, kebablihapaloja. Mausteeksi valkosipulijauhetta, hieman suolaa ja grillimaustetta. Koko paketti sitten paistellaan reilussa määrässä oliiviöljyä. Tiedän, että melko yksitoikkoinen ja harva tuo ruokavalio on mutta aamuisin en pysty syömään mitään... Ennen tuo paino putosi humisten tuolla nakkilinjalla tosin en kuollaksenikaan muista mitä söin kotosalla...voisiko ongelmani olla liian vähässä rasvan saannissa? Viime kerralla kun löi pakin aika mukavasti sekaisin ja sitten alkoikin homma toimimaan. Myös työkaverini sanoi saman tapahtuvan hänellä induktiovaiheessa. Eli ratkaisuja nyt kaivataankin, voitako vaan lisää ja sillä homma käyntiin? |
|
| Julkaisija: | koolaid [ 2011-12-28 16:40:09 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Eikö kukaan?!? |
|
| Julkaisija: | nirri [ 2011-12-28 16:54:10 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Ookkona tän lukenut? |
|
| Julkaisija: | koolaid [ 2011-12-28 18:06:26 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
No nyt olen! Siis muillakin "uusijoilla" junnaa. Mut päätin nyt kokeilla tuota rasvan lisäämistä, josko sillä sais startattua...mut tuo ketoosittomuus mun kohdalla ihmetyttää kyllä... |
|
| Julkaisija: | Uljanov [ 2011-12-28 18:11:17 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Älä lisää voita muiden sapuskojen pysyessä ennallaan. Et sä niin laihdu. |
|
| Julkaisija: | mlv [ 2011-12-28 18:12:40 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Oletkos varma ettet ole ketoosissa? Eka kerralla voi maksa tekaista ylimääräisiä niin että niitä riittää mitattavaksi tikkuihin, toka kerralla ehkä tekee vain tarvittavan määrän ja elimistö ne käyttää eikä tuhlaa? |
|
| Julkaisija: | koolaid [ 2011-12-28 18:33:09 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
No en kyllä varma ole kun ei noita tikkuja ole... |
|
| Julkaisija: | Uljanov [ 2011-12-28 18:52:17 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
koolaid kirjoitti: No en kyllä varma ole kun ei noita tikkuja ole... Juu. Järkyttävää paskaa. |
|
| Julkaisija: | koolaid [ 2011-12-28 18:54:26 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Häh? Hyvää pepsi max on. |
|
| Julkaisija: | Uljanov [ 2011-12-28 19:04:44 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
koolaid kirjoitti: Häh? Hyvää pepsi max on. |
|
| Julkaisija: | koolaid [ 2011-12-28 19:18:53 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Uljanov kirjoitti: koolaid kirjoitti: Häh? Hyvää pepsi max on. Heh heh.
|
|
| Julkaisija: | Uljanov [ 2011-12-28 19:21:15 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
koolaid kirjoitti: Uljanov kirjoitti: koolaid kirjoitti: Häh? Hyvää pepsi max on. Heh heh. ![]() Vakavasti sanoen, aspartaamia mä ainaski välttelen ja moni muu myös. |
|
| Julkaisija: | Brilla [ 2011-12-28 19:43:50 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Aspartaami on monelle syy, jonka vuoksi homma junnaa. |
|
| Julkaisija: | tinttamariia [ 2012-01-11 07:40:04 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
juu aspartaami junnaa painoa ainakin mulla. Joten en koskekaan mihinkään missä makeutusaineita. Se lisäksi saa ton makeannälän heräämään talviunestaan joten kiitos ei makeutusaineille. Suosittelen että koitat kivennäisvesiä tai vichyjä. Ne on parempia kuin makeutusainelitkut. |
|
| Julkaisija: | Greda Carpo [ 2012-01-11 07:44:39 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Täähän onkin hauska ketju. Vihreää teetä ja MaxiPepsiä.
|
|
| Julkaisija: | lontu [ 2012-01-11 07:48:40 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Mun miehellä tuntuu junnaavan noi nakitkit ja/tai makkaratkin, on sitte miten vähä hiilarisia hyvänsä -aspartaamin ohella. |
|
| Julkaisija: | BillyBob [ 2012-01-11 13:52:05 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Ketokarppaukseen toista kertaa, ei käynnisty... |
Golden shot. Haiskahtaa myytiltä ainakin nyt oman ensimmäisen viikon jälkeen. 2008 aloitin karppauksen ja 2009 lopetin karppauksen totaalisesti. 2010 käynnistelin alkuvuodesta uudestaan ketoosia, ei lähtenyt käyntiin. 2010 syksyllä käynnistelin taas ketoosia, ei lähtenyt käyntiin. Nyt 2012 +7kg vrt 2008 alimpaan painoon. 2012 tammikuussa tiukka linjanveto ketoosin käynnistelyyn. Hiilarit reilusti alle 20g/päivä (max.12-15g). Aiempiin 2010:n kahteen yrityskertaan rajut muutokset: Ei kofeiinia, ei aspartaamia ja kofeiinipitoisia juomia, ei maitotuotteita, ei partaäijää. Vain pelkkää lihaa ja salaattia. Tulos ensimmäisen viikon jälkeen: -1,5kg ja Ketostix värjäytyi 5.päivän jälkeen purppuraksi ja jää vertailuasteikolla kohtaan "High" (8mmol). Suussa metallin maku ja hengitys haisee sille tutulle asetoonille. 2010 kahdella kertaa ei lähtenyt yhtään mitään painosta. Seurataan tilannetta, ja päivitellään. Voi toki olla että toisella kertaa tahti on hitaampaa mutta uskoisin nyt että ensimmäisen induktioviikon aikana ketoosi on käynnistynyt taas. Merkit viittaavat ainakin siihen. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|