karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-02 03:32:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-04-22 15:37:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kaikki makrot sun muut pitäis olla kunnossa, samoin nesteet, suolat jne. Paino ei ole pudonnut yhtään. En ole huolissani enkä oikeastaan edes harmissani, mietiskelen tässä vaan mistä voisi johtua. En ketoile ekaa kertaa.

Joskus kun alakarppasin, niin paino putoili vain nytkähdellen, eli saattoi olla kuukausi +-0 ja sitten yhtenä yönä tyyliin -2kg ja sinne jäi. Mistähän tällainen voisi johtua? Voiko hävinneet rasvavarastot täyttyä nesteellä? Tällaisen teorian muistan lukeneeni jostain. Ja siis yleensä (hyvä)karpatessa paino on laskenut tasaisesti.

Karppauksen kummallisuuksia pohtien...

*muoks* Voiskohan jotkut tietyt syömiset turvottaa? Esim. kaalia on mennyt joka muodossa viime aikoina. Jostain luin että kananmunatkin voi aiheuttaa turvotusta. Niitä mulla menee 2-3 päivässä.

ViestiLähetetty: 2012-04-24 06:52:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ja turvotukset vaan lisääntyy. Pitää nostaa hiilareita että pääsee ketoosista pois jos turvotukset lähtisivät. Kun ei auta mineraalitkaan :( Tosi harmi, aloin just tykästyä olooni.

ViestiLähetetty: 2012-04-24 07:51:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sama vika. Tosin, enpä mä vielä ole ehtinyt kauaa karpatakaan uudelleen. Olen vaan vähän malttamaton. En osaa olla punnitsematta itseäni ja kyllähän se ketuttaa, kun viimemiset 5 päivää on paino hilautunut joka päivä parisataa grammaa ylemmäksi. :evil: Mulla myös monen moista karppausta takana. Ketokarppina pari kertaa aikaisemmin. Eka kerta meni vähän liiankin helposti... siitä lähin ollut vaikeaa. No, pari viikkoa kokeilen lähteekö tippumaan ketokarpaten. [-o<

Mä kanssa mietin, että tuleeko noi ekoina päivinä lähteneet 2,5kg nestettä vähitellen takaisin.

ViestiLähetetty: 2012-04-24 10:47:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Meidän perheessä on oksennustautia tällä hetkellä niin senkin takia ajattelin siirtyä pois ketoosista. Ketoosin ja mahdollisen tulevan oksennustaudin aiheuttamat nestehukat + mineraalikadot vois viedä vaikka sairaalaan asti. Kokeilen ketoilua sitten myöhemmin uudelleen, nyt ala/hyväkarppaan riippuen siitä mikä tuntuu hyvältä. Naama on ihan pyöreä turvotuksesta, toivottavasti lähtee pian pois nää...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00