karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 03:18:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2019-03-19 13:44:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2019-02-16 08:16:35
Viestit: 269
Paikkakunta: Saarijärvi
Toisinsyöjä kirjoitti:
Lainaa:
Vääntäkääs nyt yksinkertaiselle valunkilangasta mitä pitäisi juoda ja paljonko ja mitä ei?


Vettä tai kuplavettä, sen mukaan miten on jano, keskiverto ihmisillä kai litrasta puoleentoista päivässä. Kahvia, teetä, hapankaalimehua, sitruunavettä, omenaviinietikkavettä jne. Kaikenlaista hiilihydraatitonta ja ei-teknoa.

Lainaa:
Hiilihapon terveellisyydestä en tiedä mutta vesi ei oikein maistu naturel raanasta.


Hiilihapotettu vesi on siis saanut synninpästön, olen itse syyllinen virheelliseen tietoon, anteeksi siitä. Mutta tästä huolimatta tuo ylle lainaamani pätkä tuo elävästi mieleen kun kuuntelin kahden parikymppisen sanovan limonadipullo kädessä "mä en siis OSAA juoda vettä!"

Oikea vastaus sekä heille että sinulle on tämä: Heti kun tarjolla ei ole mitään muuta juotavaa kuin sitä naturellia kraanavettä, juotte kaikki sitä naturellia kraanavettä alle vuorokaudessa kuin ammattilaiset. :D Ja siinä vaiheessa se myös maistuu hyvälle.

No nyt meni jakeluun. Hyvin väännetty =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)