karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-24 00:33:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-08-15 18:17:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Viikko alkoi siis näissä merkeissä:
ma: pumpin sijaan 50 min peltolenkkeilyä koirien kanssa (Häivy jo mahakipu!!! :smt076 )

Gabriela: painonvartijasta karpiksi? Tsempitys kelpaa! :D

ViestiLähetetty: 2011-08-16 20:32:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Maha edelleen kipee, samoin hammasta särkee. :smt087 Combattiin olin kuitenkin päättänyt mennä, joten niin myös tein... :roll: Ei ollut kyllä mikään kuningasidea tuon turvonneen mahan kanssa, mut lopputuloksena kuitenkin hyvä fiilis - kaikesta huolimatta. :)

Gabriela: painonvartijasta karpiksi? Tsempitys kelpaa! :D

ViestiLähetetty: 2011-08-24 06:04:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hei Gabu :smt039 !

Kiva kun palasit \:D/ !

Mulla oli tota samaa - hävis into käydä täällä foorumissa. Mutta sitten tuli ikävä näitä tiettyjä ketjuja ja kävin välillä kurkkimassa, josko joku kirjoittelisi :) . Mulla kesä menny hyvin: paino pysynyt samassa ja senttejä hiukan lähteny. Mut ruoka on ollut paremminkin sekaruokaa kuin karppia - mutta kuitenkin karppitietoista :smt083
Kävin uudessa CXworx-keskivartalojumpassa, mutta ei oikein iskeny. Mun uusi harrastus on kotijumppa :shock: - joo-o : 6kg punteilla vatsatreeniä ja käsitreeniä.
Tota kuntonyrkkeilyä olen joskus 15 vuotta sitten kokeillut muutamia kertoja, oli ihan kiva! Täällä toisessa kuntoilukeskuksessa alkoi myös kuntonyrkkeily, mut ei mun salilla.

Mein combat ohjaajilla on tollaset Venum-shortsit, siittä bongasin idiksen .Mulla on tollaset http://www.gofitness.fi/venum-blue-shortsit-p-207.html. Haluaisin vielä jotku hanskat...

Eilen oli combat ja tosrstaina en pääse jamiin ja combatiin, kun on työpalaveri :x !

Kirjoittelehan taas!

ViestiLähetetty: 2011-08-26 20:18:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kävin kurkkaamassa kun sulla on niin hieno avatar. :mrgreen:
Sen lisäksi itsellänikin on kaksi vinttikoiraa + sekarotuinen pikkusintti, joten koirien kanssa tulee myös oltua paljon ulkona. Joten tervehdys vaan! :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6

Kaikki ajat ovat UTC+02:00