Heippa ja kiitos ihQt, teille kanssa ihanaa tätä vuotta!
Jos oli edellinen vuosi mahtava niin tästä se vasta upea tuleekin, niin mä oon vähän ajatellu.
Jeps Bandita, tuo urheilukuula on semmosta jossa ei tarvihe välttämäti kyykkäillä lainkaan, mä ainaskin inhoon, yäk! Ne on nää samat jutut joita mä opetan ja matkasaarnaan (alussa parilla eka viikolla on vähän jotain kyykkyliikkeitä ettei käy hirveen yksitoikkoiseksi ja saa treeniin pikkasen lisää mittaa vaikkei siinä oo vielä mukana kaikki nostot, mutta sitten ne jää pois)
Toi valmisohjelma on semmonen, että sen ois tarkoitus laskee kynnystä kotitreeniin kun homma ei vie kauheeta aikaa mutta on silti mukavan tehokas ja monipuolinen treeni joka kehittää yhtä aikaa voima- ja kestävyysominaisuuksia ja treenaa koko kropan lyhessä ajassa.
Mä kävin tekemässä sen testinoston ja aikalailla odotusten mukaan se meni (OAJ 115 ja tempaus 101). Mä luulen, että nuo lukemat lähtee aika nopeeseen tahtiin nousuun kyllä. Oon niin innoissani että pääsen taas oikeesti treenin kimppuun!
Se on kuulkaas kovasti kiinnostava laji tämä kuula, sillä porukkaa joka tahtoo oppia nostamaan tulvii ovista ja ikkunoista. Yhteydenottojen määrä on jo rikkonut sadan rajan ja ekat 70 on saaneet ohjeet millä aloittaa. Voisin väittää, että tästä tulee upeaakin upeampi kuulavuosi!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja