Kannattee pähkinä^^ tosiaan etsiä lähin seinä ja suunnata sinne. Moni on sanonu että mikään ei oo palkitsevampaa ku kiipeily ja pakko myöntää että ei ole!
Piti googlata mikä on pyramidi ja oih, tykkään tuosta asanasta! Hassua kun en oikeen tunnista suomenkielisillä nimillä noita kaikkia liikkeitä mut kun kuulen sanskritia niin kroppa kääntyy automaattisesti.

Parsvottanasana! Tuo mieheke aina miettii että mitä saakelin loitsuja mie päästän ilmoille ku luettelen noita asanoita ääneen, heh.
Ootko munkkis kokeillut hartiaseisontaa niin, että sulla on lapojen alla viltti, patja tms., että oot vähän korkeammalla? Sillon ku hartiaseisonta oli mulle haave vaan niin joogaopettaja pisti crashpadin (patja) mun selän alle (pää lattialle) ja sain tehtyä asanan puhtaasti. Ja tuntu ihanalta, se oikeesti laittaa veren hyvin kiertämään!
Ja ei tuo mun silta ole vielä esim. suoria käsiä/jalkoja/kunnon selän kaarta nähnytkään mutta tästä on hyvä lähteä liikkeelle.
Eilen oli kyllä lihakset sen tuntuset että on joogattu. Illalla käytiin kiipeilemässä ja olin ihan puhkipoikkipinoon sen jälkeen. Käsivarrenlihakset oli ihan pumpissa ja ojentajat että olkapäätkin ilmottivat olemassa olostaan. Jalat ei vieläkään....Pari kertaa alkoi suontakin vetämään jalkapohjasta, suolan saantia oon lisänny nyt huimasti eli magnesiumia pitäisi kai nappailla seuraavaksi. Mikähän olis paras mankka?
Olo oli tänään sellainen, että vois välipäivän pitää mutta kävin salilla silti. Lähinnä koska ens viikon perjantain jälkeen en tee mitään liikunnallista kävelyjen/pulkanlaskun lisäks varmaan puoleentoista viikkoon niin uskon sen riittävän levoksi. Siihen asti mennää vielä niin lujaa ku paukkuja riittää!
Otin tänää myös kuvia ja alkaa se habahabatsuttsut pikkuhiljaa näkymäänkin!

PS. elkää ihmetelkö jos sanoista puuttuu i-kirjaimia...tuolla näppäimen alla on jotakin eikä se oikeen mahda toimia välillä.