karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 05:16:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 118 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Voima on iloinen asia!
ViestiLähetetty: 2012-05-07 09:34:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
välillä huvittaa, ku salilla käy yks nainen, kuka tuupeeraa hiuksensa, lakkaa, katselee pikkupeilillä et onhan ne hyvin ja sit lähtee salin puolelle crossarille lukemaan lehtiä

:lol: Ei siinä, mun mielestä jokainen saa viettää aikaansa kuten haluaa, mutta itse tykkään myös saada salilta rahalleni vastinetta. Ja mä koen saavani sitä silloin, kun vedän siellä kunnon treenin. Lehtiä voin lukea sitten vaikka kirjastossa.

Perjantaina kävin töiden jälkeen hakemassa siivousinnostusta noin 40 minuutin hölkkälenkiltä (keskisyke 135, huippu 152), jonka tarkoitus oli myös availla torstain treenissä jumittuneita lihaksia. Siivousta motivoi lisäksi se, että viikonloppuna meillä oli vieraana mun vanhemmat. Lauantaina käytiin isän, miekkosen ja siskon kanssa Keskuspuistossa reilun tunnin reippaalla kävelylenkillä. Lauantai-illalla käytiin katsomassa Kansallisteatterissa Maaninkavaara-näytelmä, joka käsitteli urheilua ja sitä, mitä tapauhtuu, kun urheilusta tulee itse elämän tarkoitus. Olin sen jo kirjana lukenut aiemmin, ja täytyy sanoa, että näytelmänä se oli aika intensiivinen, eikä ehkä niin helposti aukea kirjaa lukemattomalle.

Eilen, kun vanhempien auton keula kääntyi kohti pohjoista, käytiin salilla.

Takakyykky: 5*30 kg, 5*35 kg, 5*40 kg, 4*5*45 kg
Vinopenkki: 5*10 kg/käsi, 5*25 kg, 5*5*27.5 kg
Maastaveto: 5*30 kg, 5*40 kg, 5*45 kg, 4*5*50 kg

Jalannostot kaltevalla tasolla: 3*12 toistoa

Kommentit: Kyykkäämisestä ei syntynyt sen isompia ahaa-elämyksiä. Jos vielä seuraava treenikin tuntuu näin helpolta, voisin laittaa ensi viikolla kyykyssä tankoon 5 kiloa lisää. Vinopenkissä otin tarkoituksella askelen taaksepäin ja keskityin laskemaan tangon rintaan asti jokaisella toistolla. Mies oikein tahallaan provosoi mua vinopenkissä, ja onnistuin kanavoimaan ärsytykseni tehokkaaksi treeniksi, vaikka ärräpäät lentelikin :oops: Maastavedossa otin myös pienen stepin taaksepäin, ja koska tuntuma oli eilen sen verran hyvä, mennään ensi kerralla taas eteenpäin. Vaan on se kyllä ehdottomasti raskain - mutta myös palkitsevin - liike mun treenipatterissa!

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-10 09:18:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo. Just. Hohhoijjaa. Että tällainen viikko :roll: Ei multa vaan oikein tämä arkeen paluu luonnistu. Syynä tällä viikolla oli jälleen, yllätys yllätys, työreissu, joka vetäisi menon hunningolle taas pariksi päivää. Vaikka tällä kertaa en poistunutkaan Suomen rajojen sisäpuolelta, on taas sellainen olo, että kynttilää on poltettu molemmista päistä :? Ensiksi, yöunet jää tuollaisilla reissuilla todella huonoiksi ja vähäisiksi. Toiseksi, juotua tulee enemmän kuin tarvitsisi, ja ruokakin on yleensä sellaista, ettei sitä kotioloissa tulisi syötyä. Kolmanneksi, liikunta jää auttamatta vähiin, kun päivät ovat täynnä ohjelmaa aamusta iltaan. Eihän tällaisista oikeasti tilapäisistä tilanteista mitään pysyviä haittoja varmastikaan pääse syntymään, mutta on niiden jälkeen vaan aina hankalaa päästä omaan arkirytmiin ja -rutiiniin kiinni. Viime viikkoina näitä poikkeustilanteita on lisäksi ollut sen verran monta, että onneksi tämän viikon reissu oli nyt hetkeen viimeinen tätä laija [-o<

Näin ollen haluan haastaa itseni seuraavan neljän viikon ajaksi ryhtiliikkeeseen. Koska minä ja liian tiukat säännöt ei tulla hyvin juttuun, niin en halua mitään ylitäsmällisiä raameja asettaa, mutta seuraavien perusjuttujen mukaan mennään.

Anpan ryhtiliike (10.5.-5.6.2012)

- Ravinto VHH:ta siten, että hiilarit päivittäin 50-100g. Saa syödä maitotuotteita, lihaa, luonnollisia rasvoja jne. Kasviksia ja marjoja (hedelmiä) siten, että puoli kiloa täyttyy päivittäin. EDIT: Niin, ja tärkein unohtui, eli ei ollenkaan (gluteeni)viljoja :)
- Ruoka vähintään 80% itse tehtyä ja mahdollisimman puhdasta.
- Mitään en punnitse, kaloreita en laske, mutta olon on pysyttävä tyytyväisenä (lue: ehdoton ei kituilulle)
- Ei alkoholia (!!!)
- Liikkumista 5 kertaa viikossa koostuen vaihtelevasti lähinnä HIITeistä, salitreenistä ja aerobisesta liikunnasta (esim. kävely/hölkkälenkit) siten, että nautinnollisuus hommassa säilyy :)
- Panostus unen määrään ja laatuun. Arkisin petiin viimeistään klo 22.00 ja valot pois viimeistään 22.30. Viikonloppuisin on sallittua valvoa puolilleöin, kunhan herätys tapahtuu aamulla klo 9 mennessä. Ja sänky on sitten rauhoitettu vain kahta asiaa varten :wink: . Eli sinne ei mennä pitämään eväsretkiä tai chattailemaan läppärin kanssa.

Siinäpä ne. Ei mitenkään mahdottomalta vaikuta näin katsoessa, mutta saas nähdä, miten emännän käy :)

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-10 14:42:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kuulostaa hyvältä!

Tsemppiä ryhtiliikkeeseen. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-05-10 18:30:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ja mä kun oon semikateellisena kuikuillut sun menoa, ja ihaillut sitä miten sulla säilyy mallikelpoinen kontrolli pienestä poikkeamista, reissuista ja juhlapäivistä huolimatta. Näin vähän sitä taas mistään tietää :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-05-11 12:05:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos, Lulumuru, tsempeistä :D Niille on aina käyttöä.

Ja EV, ei kai mulle kantsi olla kateellinen, joskaan ei tässä mistään totaalirypemisestä ole kyse :) Koska olen kuitenkin pari kertaa aiemmassa elämässäni ryssinyt kovan työni tulokset antamalla pirulle pikkusormen, niin halusin tehdä pelisäännöt itselleni selviksi nyt ennen kuin pääsen lipsumaan pahemmin lavealle tielle. Kaiken kaikkiaan nuo on niitä ihan samoja perusjuttuja ja ohjenuoria, joita olen noudattanut enimmäkseen jo viimeiset pari vuotta. Totaalialkottomuutta haluan kuitenkin kokeilla ihan mielenkiinnosta, koska olen huomannut, että mulla tätä nykyä jo ihan vähäisetkin alkoholimäärät tekee seuraavan päivän olosta todella tukkoisen.

Viikonlopun liikuntasuunnitelma on seuraava: tänään töiden jälkeen salille, huomenna talonyhtiön talkoiden merkeissä on tarjolla varmasti monenlaista hyötyliikuntaa ja sunnuntaina sitten taas salille :)

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-14 09:30:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onpas ihana fiilis, kun homma taas toimii :D Kevyet univelat olin tainnut viime viikon ajalta kerätä: viikonlopun molempina öinä nukuin helposti 9-10 tuntia ja lauantaina vielä reilun tunnin päikkärit siihen päälle :shock: Nyt olo alkaa olla normalisoitunut ja kehokin rupeaa tuntumaan hiljalleen omalta.

Salilla kävin suunnitelman mukaisesti perjantaina ja eilen.

Perjantain treeni:

Takakyykky: 5*30 kg, 5*35 kg, 5*40 kg, 4*5*45 kg, 3*50 kg, 8*45 kg
Penkkipunnerrus: 5*20 kg, 5*25 kg, 5*27.5 kg, 5*5*30 kg
Kulmasoutu käsipainoilla: 5*6 kg/käsi, 5*8.5 kg/käsi, 5*10 kg/käsi, 4*5*13.5 kg/käsi, 3*15 kg/käsi, 8*13.5 kg/käsi

Hauiskäännöt levytangolla (15 kg): 3*10 toistoa
Ranskalaiset punnerrukset: 3*10 toistoa

Kommentit: Penkissä otin tarkoituksella vastuksia alas, ja keskityin siihen, että jokainen toisto on puhdas, ts. tanko koskettaa rintaa joka kerta. Tuon treenin seurauksena olen taas askelen lähempänä penkkipunnerruksen syvimmän olemuksen ymmärtämistä. Muuten oli aika perustreeni. Olin jälleen ainoa nainen salilla.

Sunnuntain treeni:

Takakyykky: 5*30 kg, 5*40 kg, 5*45 kg, 5*5*50 kg
Penkkipunnerrus: 5*20 kg, 5*25 kg, 5*27.5 kg, 5*5*30 kg
Kulmasoutu käsipainoilla: 5*6 kg/käsi, 5*8.5 kg/käsi, 5*10 kg/käsi, 5*5*13.5 kg/käsi

Selänojennukset lisäpainolla (10 kg): 3*10 toistoa
Jalannostot kaltevalla tasolla: 3*10 toistoa

Kommentit: Peruspiirteiltään hyvin samanlainen treeni kuin perjantaina. Penkissä keskityin edelleen pitämään tekniikan puhtaana. Muut liikkeet tuntuvat menevän aika hyvin omalla painollaan. Kaikki muut taisivat olla seuraamassa Suomen rökäletappiota USA:ta vastaan tai äitienpäivän vietossa, sillä sain olla 90% salilla viettämästäni ajasta aivan ylhäisessä yksinäisyydessäni. Tänään treenit tuntuvat koko kropassa. Erityisesti selässä tuntuu miellyttävää lihasväsymystä.

Tällä viikolla olisi kiva vetäistä taas juoksutossut hetken tauon jälkeen jalkaan. Mites olisi vaikka HIIT huomenna aamulla?

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-16 14:10:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En sitten mennyt eilen aamulla mihinkään HIITille, kun mulla kramppaili jalat koko edeltävän yön ajan. Muutenkin olen huomannut, että mulla on viime päivinä vipeltänyt elohiiriä ympäri kroppaa. Syinä olen pitänyt magnesiumin puutosta ja väärin juomista. Olen nyt koittanut paikkailla näitä vajeita pitämällä huolta siitä, että iltamagget tulee otettua ja että juotua tulee a) riittävästi, b) ei liikaa ja c) myös suoloja (Valmarin + vissy). Tälläkin hetkellä tosin elohiiri nykyttää takareidessä tehden istumisesta hieman hankalaa... Hyviä neuvoja elohiirten selättämiseen otetaankin vastaan :)

Vaikken sinne HIITille eilen lähtenytkään, kävin nauttimasssa mahtavan kevätkesäisestä illasta ja ilmasta 40 minuutin tasavauhtisella hölkkälenkillä. Juoksu tuntui sinänsä ihan helpolta, mutta loppumatkasta juoksin isohkon koivikon halki, jolloin allergiaoireet pullahtivat pintaan. Jotenkin tuntuu, että tänä keväänä koivun siitepölyä on ollut ihan valtavia määriä. Minä en varsinaisesti mikään allergikko ole, mutta kovin vain tuntuu poskionteloissa ja silmissä kutinaa, kun ulkosalla liikkuu :? Lisäksi meidän parvekekalusteet ja -lattia on aivan keltavhreän siitepölyhunnun peittämät. Sen siitä saa, kun unohtaa parvekelasit auki.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-16 17:17:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä en myöskään varsinaisesti allergikko ole, mut nyt pari viimesintä päivää oon aivastellu ja kurkussa tuntuu pala olevan, silmät vuotaa ja ääh. Ärsyttää. Ehkä se on vaan nää pari päivää tässä. Onneks tuolla ulkona vähän alkoi vettä tihuttaa, sais tulla vaikka yön aikana reilustikin, ni helpottais. :(

ViestiLähetetty: 2012-05-21 09:41:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viikonloppu meni reissussa anoppilassa pohjoisessa. Säät eivät todellakaan suosineet ulkourheilua enkä ollut varustautunut salitreeneihin, joten hyötyliikunnan ohessa ainoaksi urheilusuoritukseksi jäi eilinen reipas, noin tunnin mittainen kävelylenkki. Muuten ryhtiliikkeen periaatteet on pitäneet: alkoa ei ole edes tehnyt mieli, ruokailut on olleet jopa 90% itsetehtyjä ja 100% täysin viljattomia. Nälässä en ole kitunut. Myös unirytmi on asettunut hyvin noihin määrittelemiini raameihin. Unta tosin tuntuisi riittävän vaikka millä mitoin. Äidiltä, jolla on runsaasti omakohtaista kokemusta allergioista ja astmasta, tuosta unen määrästä kyselin, ja hän oli sitä mieltä, että allergiaoireet kyllä voivat saada aikaan väsymystä ja unen tarpeen lisääntymistä. Joten luotan nyt siihen, että kun koivu (mulle pujon ohella ihan selvästi pahin rasti) pölinänsä lopettaa, olokin tästä normalisoituu. Viime viikolla liikuntakertoja taisi tulla neljä, mihin voi olosuhteet huomioiden olla tyytyväinen. Liikuntakerroista kaksi oli punttia ja kaksi aerobista/HIITiä.

Viikonlopun kylmässä ja sateessa kärvistelyn jälkeen oli ihana palata kotiin, ja huomata, että kesä on tullut Helsinkiin :smt049 Lisäksi ihan parasta on se, että seuraavien reilun parin viikon ajan saadaan olla ihan leppoisasti kotioloissa ennen kuin seuraava matka on luvassa (tästä ehkä lisää sitten myöhemmin :wink: ). Arkeenpaluun kunniaksi tänään mennään salille, which is nice :mrgreen:

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-28 09:04:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kesä on toden totta tainnut tulla, sillä en ole viikkoon tullut käyneeksi foorumilla :shock: :mrgreen: Pieni yhteenveto viime viikosta olisi varmaan ihan paikallaan. Arkipäivät olin eräällä kurssilla, mikä toi arkeen ihan mukavaa vaihtelua. Liikuin vaihtelevalla menestyksellä: salilla kävin kahdesti ja pari kertaa lenkillä. Syömiset ovat pysyneet siisteinä, enkä ole edelleenkään koskenut alkoon. Itse asiassa alkottomuutta ei ole sen kummemmin tarvinnut erikseen ajatella tai pinnistellä sen eteen. Viikonloppu oli mukavan aktiivinen. Lauantaina laitettiin parveke kesäkuntoon: siivoiltiin pois parvekkeelle kerääntyneet rojut ja tavarat, pestiin parveke ja parvekelasit, aseteltiin parvekekalusteet kesäasemiinsa ja istutettiin kukkia ja yrttejä. Meidän parvekkeen ongelmana on se, ettei sinne juurikaan suoraan paista (mikä tosin pitää itse asunnon kivan viileänä myös helteillä), joten hurjia viljelmiä sinne on haasteellista saada. Testissä on kuitenkin jokunen yrtti ja muun muassa stevia. Katsotaan, lähtevätkö ollenkaan menestymään. :) Lauantai-illalla sitten katsottiin Euroviisut siskon kanssa. Euroviisuille sopivana vastapainona käytiin eilen kuuntelemassa vähän Suomi-reggaeta Kaisaniemessä. Porukkaa oli paikalla aivan valtavasti, mutta vasta jälkeenpäin kuulin, kuinka paljon meitä siellä olikaan. Itse asiassa yleisömäärä taisi olla kuta kuinkin sama kuin kaksi vuotta sitten Musen keikalla samassa paikassa.

Kai liikkapäikyssä voisi pari sanaa liikkumisestakin lausua :lol: Salitreenien kanssa olen tullut taas tilanteeseen, jossa olisi kiva keksiä jotain uutta jekkua, ettei homma mene yksitoikkoiseksi. Johan mä olen puoli vuotta tuota perus-5x5:sta tahkonnutkin. Tosin nyt se suunta, johon tuon treenaamisen kanssa kannattaisi lähteä, on vähän hakusessa. Eilen kokeilin esimerkiksi pystysoutuja, mutta niistä jäi vähän kakkamainen maku, sillä onnistuin lyömään itseäni levytangolla leukaan :? Lisäksi testasin vähän erilaista asentoa kulmasoutuihin käsipainoilla, ja onnistuin siinä nyrjäyttämään toisen tissini :? Ehkä jatkossa voisin kuitenkin lähteä enemmän jaetun ohjelman suuntaan silti säilyttäen vapaat painot ja kokonaisvaltaiset liikkeet...?? :-k

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-28 09:19:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anppa kirjoitti:
Lisäksi testasin vähän erilaista asentoa kulmasoutuihin käsipainoilla, ja onnistuin siinä nyrjäyttämään toisen tissini :?

Keskityn epäolennaiseen (vähän niinkuin näemmä tossa gradussakin :mrgreen: voisiksä oikolukee?); miten toi tehdään?

Mä taas oon tehnyt nyt vähän aikaa kaksjakoisella, mutta tää elämä meni sellaseks, että en ehkä pääsekään 3-4 kertaa viikossa puntille. Mietin tässä just parastaikaa siirtymistä yksjakoiseen starting strengthiin. Jos kesällä saan kerran-pari viikossa käytyä, niin oon tyytyväinen. Mutta jos siis kaksjakoinen kiinnostaa, niin äänestään vetävät-työntävät -jakoa. En tosin tiedä miksi (ja tästäkin saa suoran analogian mun graduargumentointiin... :D)

ViestiLähetetty: 2012-05-28 09:42:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Edustusvaimo kirjoitti:
Keskityn epäolennaiseen (vähän niinkuin näemmä tossa gradussakin :mrgreen: voisiksä oikolukee?); miten toi tehdään?

Tämähän vaatii tietysti äärimmäistä taitoa ja keskittymistä, mutta jos vaan on riittävästi tahtoa, niin se kyllä onnistuu :lol: Eli Fit-lehdessä oli esitelty kulmasoutua siten, että nainen teki niitä noin 30 asteen kulmaan asennetulla penkillä vatsa penkin selkänojaa vasten tuettuna. Mä jotenkin länttäsin itseni siihen penkille niin, että toinen tissi jäi jotenkin pahasti puristuksiin, ja sitä jomotti koko eilisen illan ja jomotus tuntuu jatkuvan vielä tänäänkin :( Kyllä ottaa muuten kohtuullisen paljon päähän!

(Luin tuosta sun gradun aiheesta äsken sun omasta päikystä ja se kuulostaa kyllä tosi hyvältä ja mielenkiintoiselta sekä eittämättä haastavalta aiheelta. En ole varma, osaisinko mä siihen paljoa kommentoida, mutta voin vilkaista, jos oikeasti tahdot ottaa sen riskin.)

Edustusvaimo kirjoitti:
Jos kesällä saan kerran-pari viikossa käytyä, niin oon tyytyväinen.

Tämähän se mullakin on: kesäaikana saan olla tyytyväinen, jos saan käytyä salilla keskimäärin sen kaksi kertaa viikossa. Näin ollen voisikin ehkä olla kuitenkin parempi pitää ohjelma toistaiseksi yksijakoisena ja korkeintaan hakea vaihtelua muuttelemalla jotain yksittäisiä liikkeitä. Kyykyt ja jonkinlaisen penkin tykkäisin kuitenkin pitää ohjelmassa joka kerta. Tätä pitää jäädä prosessoimaan.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-30 09:38:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jou jou! Toukokuuta ei onneksi ole kuin 1.5 päivää jäljellä, sillä se on osoittautunut juuri niin ahdistavaksi ja kiireiseksi kuuksi kuin arvelinkin. Eilen kampaajakin sanoi, että taitaa olla vähän stressiä ilmassa, kun tukkaa irtoaa enemmän kuin tavallisesti. Muutenkin oon huomannut, että mun on ollut hankalaa vain asettua olemaan yhdessä paikassa, kun pää askartelee miljoonan asian kimpussa. Onneksi kesäkuun tullessa työkiireet asettuu selkeämmin hallittaviksi. Lisäksi tänä aamuna töihin kävellessäni päätin, että mun kesäloman eka pätkä alkaa jo ensi tiistaina eikä keskiviikkona. Reissuun lähdetään sitten ensi to - vähänkö jo odotan sitä :) Vihdoin alan olla taas oma itseni - mahtavaa!! :D

Nyt, kun asiat pään sisällä tuntuu saaneen paremman järjestyksen, olisi energiaa suunnattavissa myös liikkumiseen. Tänään on hyvä aloittaa salitreenistä. En edelleenkään ole ihan varma siitä, mihin suuntaan punttaamisen kanssa lähtisin, mutta eiköhän nekin palaset siitä pian loksahtele kohdalleen. Minimitavoite on saada pidettyä kesän ajan saavutetuista voimatasoista kiinni :)

Kävin aamulla myös vaa'alla ihan huumorimielessä. Yllätys oli melkomoinen, kun vaaka näytti alimpia lukemia VHH-aikoina -- 61.4 kg =D> Painonlasku varmastikin selittyy ainakin vähän sillä, että liikuntaa on tullut vähemmän -> lihaksissa ei juuri ole turvotusta tai nestettä. Tosin, myös mun kyljistä (mulla on oikeasti uuma!! :shock: ) ja olkavarsista (olkalihakset erottuu nykyään!! :shock: ) on lähtenyt massaa kävelemään.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-30 09:43:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Itse kans odotan kesäkuuta ku kiireet hellittää. Hiuksia on täälläki meinaan lähteny melkonen määrä... :(
Minne lähdette reissuun? :mrgreen:

Onnea vaa'an tuloksesta! =D> =D>

ViestiLähetetty: 2012-05-30 10:07:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos, pähkinä^^ :D ja ikävä kuulla, että sullakin on kovin ressiä pukannut :( Mutta voiton puolella taidetaan tällä erää olla molemmat :) Itse asiassa mulla on ollut koko kuun ajan tosi ristiriitaiset fiilikset, kun toisaalta toukokuu on mun ehdotonta lempiaikaa vuodesta, kun luonto herää ja kaikki on vielä heleän vihreää, mutta toisaalta se on töissä kaikkein kakkamaisin ja kiireisin aika joulunalusajan ohella. Lisäksi tässä on ollut kirsikkana kakulle myös muun elämän puolella poikkeuksellisen kiireinen kevät.

Myö lähetään Etelä-Eurooppaa, tarkemmin sanottuna Espanjaa, kiertelemään :) Luvassa on niin rantalomalöhöilyä, maaseutu- ja viinitilamatkailua kuin pari kaupunkietappiakin. Tärkeintä on kuitenkin, että saadaan miehen kanssa nauttia toisistamme kaikessa rauhassa melkein pari viikkoa :)

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-30 10:08:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anppa kirjoitti:
Myö lähetään Etelä-Eurooppaa, tarkemmin sanottuna Espanjaa, kiertelemään :) Luvassa on niin rantalomalöhöilyä, maaseutu- ja viinitilamatkailua kuin pari kaupunkietappiakin. Tärkeintä on kuitenkin, että saadaan miehen kanssa nauttia toisistamme kaikessa rauhassa melkein pari viikkoa :)

AWWWW :smt049

ViestiLähetetty: 2012-05-30 19:32:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anppa kirjoitti:

Oi, kuulostaa ihanalta! :smt049 Me ollaan kans miehen kans mietitty et lähdettäis jonnekin.. Mut menee varmaan vasta tonne ens vuoden alkuun ku on muka niin kiireistä tää elämä molemmilla.. :roll:

ViestiLähetetty: 2012-05-31 11:44:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

EV: :oops: Kiitos :)

pähkinä^^: Me on suunniteltu tuota reissua reilut puoli vuotta, kun ei nämä meiltäkään ihan ex tempore onnistu. Meillä se menee vähän niin päin, että ensin pitää vaan uskaltaa lyödä päivämäärät lukkoon, niin sitten ei enää oikein voi perääntyä. Toivottavasti te saatte yhteisen reissun sumplittua, se aina piristää kovin :)

Kävin eilen salilla. Ihan hirveästi en mitään uutta ja innovatiivista sitten lopulta keksinyt.

Takakyykky: 5*30 kg, 5*40 kg, 5*45 kg, 5*5*52.5 kg
Penkkipunnerrus: 5*20 kg, 5*25 kg, 5*27.5 kg, 5*30 kg, 4*32.5 kg, 3*35 kg, 4*32.5 kg, 5*30 kg
Kulmasoutu käsipainoilla: 5*6 kg/käsi, 5*8.5 kg/käsi, 5*10 kg/käsi, 5*5*13.5 kg/käsi

Hauiskäännöt levytangolla: 3*8 toistoa
Ranskalaiset punnerrukset: 3*8 toistoa

Kommentit: Vanha sisäreisivamma alkoi taas eilen vihoitella kyykätessä. Saattoi johtua tekniikkapuutteistakin, jospa sitä ensi kerralla uhraisi sille enemmän ajatusta :roll: Penkissä kokeilin tuollaista "piikillistä" sarjaa edelleen keskittyen siihen, että jokainen toisto on teknisesti puhdas. Vielä, kun sain pitkästä aikaa varmistajan, niin 35 kg:kin nousi ihan mukavasti :) Kulmasouduissa voin ensi kerralla nostaa harjoituspainoja, luulisin.

Mun päiväkirja

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 118 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6

Kaikki ajat ovat UTC+02:00