karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 17:57:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-06-15 12:02:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pätkäpaastolla on tässä itekin oltu jo jonkin aikaa :D (kuukausi, kaksi?) ja sopii mulle tosi hyvin. Ei sillä, että olisin sillai laihtunut, mutta on helppo syödä. Oon jotenkin aina luontaisestikin syönyt ennemmin isoja annoksia harvoin kuin pienempiä sen viis kertaa päivässä ja ennen tätä systeemiä söinkin vaan aamiaisen enemmän, en sen useammin silloinkaan. Tällä hetkellä syön lounaan ja päivällisen ja that's it. Jos siis ei lasketa aamukahvia maitotilkalla.

Ostin just muutama viikko sitten foam rollerin, jolla oon rullaillut penikoita, mut oon vähän laiska siinäkin. Välillä koitan myös hieroa, mut se on niin kurjan tuntuista. Vaihtolämpöiset suihkut voi olla ongelmallisia, kun meillä täällä on tollainen sähkösuihkun rotjake, jonka vedenlämpövaihtoehdot on tällä hetkellä kiehuva ja jääkylma ja vaihto siinä välillä menee jonkin tähtikartan mukaan kai :lol: Pohkeet koitankin aina venytellä huolellisesti kahdessa eri asennossa, oon huomannut että ne ei ihan oo tottuneet siihen varvasteluun, miten nyrkkeillessä täytyy olla ja ihan jo pidemmillä kävelylenkeilläkin alkaa tuntua pohkeissa ekana.

Mut hämmästyttää et noi tuli kipeeksi sillon, kun aloin taas lenkkeillä ja ennen nyrkkeilytreenaamisen aloittamista. Oon puolimaratonillekin treenannut ja sen juossut ilman mitään penikkaongelmia, niin nyt kipeytyi itkun partaalle ihan parissa viikossa lyhyillä lenkeillä. Raivostuttavaa.

Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista

ViestiLähetetty: 2012-06-16 12:59:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaea kirjoitti:
Kroppa tuntuu tykkäävän tästä nykyisestä koosta ja kukas minä olen vastaan tappelemaan. Välillä tuleekin sit sellanen olo, et paskaaks tässä, mä en oo lihava alkuunkaan niin miks ihmeessä mä yritän laihduttaa?! Oon terve ja hyväkuntoinen, eiks sen pitäis hei riittää! Sit haen kasan mässyä ja mätän niitä naamariin hyvällä omallatunnolla. Seuraavana päivänä sit tarmokkaana ryntään HIIT-lenkille, kun peilikuva ei vaan miellytä.

Tää on niin totta. Fiilis, ja "laihdutustarve" vaihtelee päivittäin. Yrittää pitää mielessä, että olen terve, normaalipainoinen, saan herkutella.. Mut sit toisena päivänä se pieni vatsamakkara häiritsee ja jojolaihduttaminen on valmista. Pitäs löytää se kultainen keskitie tässä. #-o

ViestiLähetetty: 2012-07-02 10:53:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Millon en oo kärsiny vatsataudissa, niin oon porskuttanu ihan hyvin! Latasin puhelimeen HIIT-timerin jonka avulla on paljon helpompi ryhtyä aamulla huhkimaan! Oon sinne tallentanut kaks kiekkaa Tabataa, 30sek. työosuuksilla ja ekalla kierroksella 10sek. tauot ja tokalla 15sek. Kymmenen settiä per kierros. Sitte edellisenä iltana raaustan paperille, mitäs siinä niitten työosuuksien aikana tekis. Se on ollu yleensä jotain tämmöstä:

Kahvakuulaheilautukset
Burpee
Kahvakuulaheilautukset
Polvennostojuoksu
Punnerrus / lankku
Mountain climber
Punnerrus / lankku
Squat thrust
Kyykkyhyppy 10kg painon kanssa
X-hyppy

Jos teen molemmilla kierroksilla punnerrukset, niin sit teen vielä perään muutaman minuutin lankun. (Siis esim. 3x 1min. eikä muutama minuutti yhtä lankkua!)

Farkut ei mee päälle. Alan jo puoliks hyväksyy, että ehkä ne ei enää koskaan menekään ja koha pysyisin vaan hyväkuntoisena ja terveenä...

ViestiLähetetty: 2012-07-04 09:26:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämän aamun Tabata! (30sek. + 10sek./15sek.)
Burpee
X-hyppy
Luisteluhyppy
Kyykkyhyppy
Luisteluhyppy
X-hyppy
Burpee
Kyykkyhyppy
2 x Lankku->punnerrusasento könyäminen

Eli kymmenen kiekkaa, joista kahdeksan ekaa on selkeetä sykkeennostatusta ja hyppelyä ja vikat kaksi sit keskivartalokontrollii. Koitan olla pitämättä niiden välissä sitä 10 sekan taukoa ja teen sen koko reilun minuutin putkeen.

Sitte eiku riehumaan!

*edit* Tää oliki paha! Huhhuh!

ViestiLähetetty: 2012-07-10 12:18:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Farkut on päällä! Sentti oils vielä matkaa tammikuun lukuihin, jolloin nää olis vielä vähän paremmin istuvat, mutta voi sentään käyttää kuitenkin jo! Ihan pikkuruinen muffin top on vielä näiden kanssa, mutta kuitenkin niin pieni, että on helppo peittää vähän löysemmällä topilla ja vyöllä, jossa on vähän isompi solki :wink:

Jee, mulla on mun hyväpylly-farkut päällä!

ViestiLähetetty: 2012-07-10 18:45:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onnea farkkujen mahtumisesta päälle! :) Itsellä sama operaatio, saada farkut takasin mahtuu päälle kesäloman jälkeen :D

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546

ViestiLähetetty: 2012-07-10 19:23:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Risunen kirjoitti:
Onnea farkkujen mahtumisesta päälle! :) Itsellä sama operaatio, saada farkut takasin mahtuu päälle kesäloman jälkeen :D

Onnea projektiin! Ei ollu kyl helppoa :lol: Tai tein siitä itelleni vähän liian vaikeeta.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00