karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 13:16:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-04-03 18:07:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hei ihanat!

Anni, haahuilu on loistava sana! Kirjotin sen mun muistiinpanoihin (alla kerron lisää) "hienolla" käsialallakin ylös :lol:

pähkinä, mukavaa, että joku on kaipaillut :D Mutta juu, kaikki on hyvin!

Ja munkkis, kaikenlaista on "tapahtunut" juu, lähinnä ehkä pääkopan sisällä :lol: Me aiotaan käydä myös Utahissa kanjoneilla ja takastulomatkalla poiketaan Vegasin kautta ;) Mulla olis haaveena ottaa taas uusi tatska siellä jenkeissä! Mä en enää kestä itteäni kun ideoita pursuu joka suunnasta ja nälkä kasvaa syödessä. Mutta niinhän se taitaa vaan mennä. Antaa mennä kun on mennäkseen, niin kauan kun se pysyy hyvän maun rajoilla ja niin kauan kun mä saan siitä jotain inspiraatiota sekä "intohimoa" jos niin voi sanoo : )

Tällä hetkellä istuskelen siis töissä. Ensimmäiset 8 tuntia oli silkkaa työntekoa. Tällä hetkellä mä "valvon" siivoojien työtä, eli istun koneella, surffaan netissä, kuuntelen musiikkia, mussutan babyporkkanoita ja juon kahvia. Oon päässyt Jee-oppaan neljänteen osaan ja oon tehnyt kohta A4:n täyteen muistiinpanoja :D Mun piti ottaa vihko tähän työpisteelle missä nyt istun, mutta se jäi omalle pöydälle enkä jaksanut sitä hakea, joten otin työkaverin hyllystä A4-kokoisen kirjekuoren ja kirjoitan siihen! Päässä pyörii ajatuksia ja on jotenkin hyvin syvällinen olo. Se vissiin on vähän niin kun tarkoituskin. Aika menee nopeasti kun uppoutuu inspiraatioon ja kohta huomaan, että ulkona tulee pimeetä.

Oon huomannut, että en jaksa enää välittää niin paljoa mitä muut on mieltä. Haluun elää juuri semmosta elämää, mistä ite nautin, tehdä niitä juttuja mitä halua, tykkäsi joku tai ei. Tämä on mun elämä, ei kenenkään muun. Otetaan esimerkkinä vaikka tämä oma ulkonäkö. Haluan pukea just semmoiset vaatteet kun haluan. Otan tatuoinnin jos haluan, se on mun iho. Jos joskus sitä kadun niin se on mun ongelmani, ketä se liikuttaa siinä vaiheessa enää. Tiedän, että mun vanhemmat ei pidä tatuoinneista ja lähinnä niiden takia oon ollut ottamattakin tatuointeja, kunnes voitin "pelkoni" ja otin ensimmäisen. Äitini pyysi, etten ottaisi enempää. Jos haluan ottaa, niin miksi ihmeessä en saisi? Minkä ihmeen takia mun pitäisi elää oman äitini toiveitten mukaan, kun haluan elää ihan omaa elämääni ja päättää asioistani itse. Mä saan leikkauttaa ittelleni vaikka keesin, jos nauttisin olostani sen jälkeen. Oon liian kauan ollut "liian kiltti" ja ajatellut liikaa, että mitä muut ihmiset ajattelee. Nyt on mun vuoro ajatella itteäni. Ei siis mitenkään itsekkäästi, mutta tehdä omassa elämässäni omat päätökset ilman muiden manipulointia. Psykiatrikin tämän mun kiltteyden joskus muutama vuosi sitten huomasi ja täytyy myöntää, että tajusin sen myös itsekin sen jälkeen. Nyt vaan alan tekemään töitä sen eteen, että saan sen "sairauden" karistettua itsestäni. Siihen liittyy niin paljon kaikkea ja niin monta elämän osaa mitkä pitää korjata, että jostain pitää vaan alottaa ja siirtyä taas seuraavaan. Pitää myös alkaa miettimään, että mitä sitä haluaa elämällään tehdä ja mitä haluaa isona tehdä. Ja uskaltaa toteuttaa se.

Nyt tuli aika diippiä tekstiä, mutta like I said, ajatelkaa mitä haluatte ;) Oli mukavaa purkaa ajatuksia tänne, ihan vaikka vaan itselleni. Mä jatkan Jee-oppaan parissa!

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546

ViestiLähetetty: 2012-04-04 09:41:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnee uudesta tatskasta :smt049 Pitää jossain vaiheessa tulla sinne alakertaan katsomaan millanen se on :) Mä unohdin itse aivan täysin noi tatuointimessut. Joskus sellasilla olis kyllä kiva käydä.

Tuosta Kalifornian reissusta oon kyllä pikkasen kade :mrgreen: Olis kiva joskus itekin päästä jossain Amerikan puolella käymään, edes kerran elämässä.

Aika diippiä tekstiä oot kirjottanu mutta tuo on kyllä ihan totta. Se on tosiaan sun elämä eikä kenenkään muun. Elämä pitäs elää just niinkuin itse haluaa eikä niinkuin joku muu haluaa. Kuulostaa niin tutulta tuo tilanne noihin tatuointeihin liittyen. Vanhemmat ei niistä oikein tykkää ja äitikin pyytänyt etten lisää ottais, pyysi jo siinä vaiheessa kun olin toisen ottanut. Kolmanteen kuvaan se kuitenkin ihastui eikä ole sen jälkeen mitään sanonut lisäkuvien ottamisesta :D Mun mummi taas ei tykkää noista tatuoinneista yhtään. Sen mielestä ne kuuluu merimiehille ja vankilatyypeille eikä sovi naisille ollenkaan :shock: Mulla on sen kanssa monesti menny sukset ristiin milloin mistäkin asiasta (joskus tuntuu että se on suunnitellu mun elämän tiettyyn malliin ja sitten kun mä poikkean siitä sen suunnitelmasta tekemällä niinkuin itse haluan niin se ei tykkää ja sitten menee sukset ristiin) ja tatuoinnit on yks niistä. Mut omapa on ihoni ja teen sille mitä tykkään. Jos alan katumaan niin se on mun ongelma sitten. Tosin vieläkään ole missään vaiheessa yhtäkään kuvaa ole katunut :) Ja lisää tekee mieli koko ajan :lol:

Itsekään en vielä tiedä mitä haluaisin omalla elämälläni tehdä tai mikä musta tulee isona. Se että päätin hakea opiskelemaan, niin se on ehkä pieni edistys. Ehkä sen myötä tulee selkeämmäksi se kuva siitä mitä haluan isona tehdä.

Vanha ruokapäikky http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=60930
http://lintzinmietteet.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2012-04-04 10:36:15 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Vaadimme kuvaa uudesta leimasta! 8)

Ja ehkä sanomattakin selvää, mut lievä superkateus iski tosta teiän kesän reissusta! Tulemme vaatimaan siis kuvia sieltäkin :mrgreen:

Ja fiksuja hajatelmia sulla. Tottakai vanhempia voi sillä tavalla koittaa kunnioittaa, ettei ota anti-christ tatuointia otsaansa jos ovat esim. kovin uskovaisia (vaan laittaa sen vaikka selkään ja on näyttämättä niille :p), mutta tosiaan, sun ihohan se on niin tottakai sä teet sille mitä haluat.
Meiän äitikään ei oo koskaan oikeen diggaillu tatskoista, mut ei se sit pahemmin mitään sanonu kun aikanani otin ton omani.

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2012-07-10 18:14:00 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hei Toverit!

Täällä ollaan taas, isompana kun koskaan! Kevät ja kesä tuli ja vei mut mennessään. Loman loppu häämöttää ja huomenna pitäis palata takasin töihin. Kesään on kuulunut paljon alkoholia, roskaruokaa, herkkuja, löhöilyä auringossa, löhöilyä kaikkialla muuallakin, matkustelua ja no, hauskanpitoa. Hauskaa on ollut, mutta ei enää. Mun vaatteet eivät mene enää päälle. Olo on kun norsulla, ja näytänkin myös semmoselta. Hävettää huomenna mennä töihin, koska kaikki huomaa miten paljon oon lihonut. :smt078
Mutta, mitäpä turhia tässä itkemään. Ei ne kilot lähde itkemällä sohvalla läppäri sylissä. Joten, kävin kaupassa ostamassa aineksia karppiruokiin. Aion mennä salillekin pitkän tauon jälkeen, aloitan kevyesti lisäämällä aeroobista liikuntaa. En laita itselleni mitään liikunta- tai painonpudotustavotteita, koska niistä tulee vaan stressi. Mulla oli isot tavotteet tälle kesälle, mutta epäonnistuin kaikissa ja se v*tuttaa. Ja syystäkin. Oon pettynyt itseeni, kuinka annoin tehdä ittelleni näin. Mutta tää on vaan elämää ja ne kilot saa pois :)

Nyt pikkuhiljaa takaisin liikunnan ja ruokavalion pariin.

Miten teidän kesä on mennyt tähän mennessä? Ja onko täällä kohtalontovereita joille kesä on kans tuonut ihan liikaa lisäkiloja?

ViestiLähetetty: 2012-07-13 09:51:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tsemppii ja tervetuloa takasin :smt039 Täällä sitä itsekin yritetään kiloista edelleen eroon päästä, taitaa olla melkoinen ikuisuusprojekti tämäkin :roll: :lol:

Vanha ruokapäikky http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=60930
http://lintzinmietteet.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2012-07-17 18:28:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos kiitos. Tsemppiä sinne myös! :) Aika ikuisuusprojektihan tämä on joo! Mutta, pikkuhiljaa ;)

Tänne myös tieto, että siirryin ainakin toistaseksi taas ruokapäikyn puolelle kirjottelemaan. Osoite näkyy tuossa alla mun allekirjoituksessa. Sinne siis! Kunnes toisin ilmotetaan.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+02:00