Kas poijjaat, teitäkin näkee

Kiitosta vaan onnitteluista! Mä olen semmonen onnentyttö!
Kuulin justiin pari viikko sitten kisoissa, että yksi nostajakollega (mies) oli kommentoinut, että Eveliina alkaa näyttää pelottavalta kun sillä on pala tolleen kasvanu. Mulle hää kävi sit sanomassa vaan sen "pala kasvanu" -osuuden, taisi pelottaa liikaa?
Että hyvinhän ne hommat sujuu jos kaikki vaan tajuaa pelätä riittävästi
Meillä oli viime talvena mankut levinneet pitkin eteistä, mutta eihän sitä hienonhienoa kerrosta nää, varsinkaan pimeessä. Tulin yks ilta lenkiltä ja sain päähäni tehdä vähän vatsarutistuksia tossa lattialla ilman paitaa. Seurauksena oli sellanen saippualiukas lattia, johon Mies meinas kaatua. Johon minä, että "en se minä ollut jne..."
No, seuraavassa treenissä oli kun ois luistimet jalassa työntänyt. Siitä suivaantuneena otin ja pilkoin yhden joogamaton nostolavaksi. Ekan käyttökerran jälkeen sen pohja oli imenyt sentin kerroksen mankkua, jolloin oli pakko tunnustaa, että ehkä se olin sittenkin minä mutta se oli vahinko...
Nythän mulla on törkeen makee kumimatto tossa partsilla, ei meinaan luistele. (Muutenkin mun sali ois ihan huippuvarusteltu, jos sinne vielä sais spinnifillarin ja kyykkytelineen... sitä fillaria yritin jo kertaalleen sovitella saunaan, kun eihän se sulana pysy tossa partsilla. Meillä oli yks tyyppi joka sanoi vankasti ei. Mikähän sitäkin vaivaa... oispahan lisää puheenaiheita ja neliöt hyötykäytössä.)
Nukuin tänään ihan liian pitkään. Reenata pitäis, ois ollu kivampi näin valosalla. Katotaan irtoisko jos oikein yrittää. Tarvis testata miten toi parikymppinen oikein kulkee...