|
Olen saavuttanut VÄHIMMÄISKUNNON! Tänään jaksoin juosta koko lenkin ja se kesti 35 minuuttia. Työpaikallani on maratoneja juokseva mies, joka kerran sanoi, että jokaisen aikuisen pitää pystyä juoksemaan vähintään 30 minuuttia yhteenmenoon. Seuraava haaste olisi jaksaa juosta yhteen menoon lenkin pitempi versio. Luulen, että se kestäisi noin 45-50 minuuttia. Ehkä pystyn sen tekemään vielä tänä kesänä. Juoksin nyt uusilla Reebokin juoksukengilläni. Sekin vaikutti siihen, että juoksin koko lenkin. Eivät ne aivan niin hyvät ole kuin ensimmäiset Reebokini, jolloin tuntui liikkeelle lähtiessä, että polvi iskee laukaan, kun otin ensimmäiset juoksuaskeleeni. Olin silloin myös 12 vuotta nuorempi ja silloin vähimmäiskunnon saavuttaminen kesti kuukauden. Silloin lähdin liikkeelle lähes nollatasolta, nyt oli takana kuitenkin enemmän tai vähemmän lenkkeilyä. Se ikä, se ikä.
Ostin tänään myös uudet asfalttitassut kävelysauvoihini. Niitäkin pitää mennä kokeilemaan pyhän aikana. Edelliset kestivät 10 vuotta.
Tämä oli hyvä päivä, jes,.